مد و زیبایی

بهترین شامپو یا ماسک ویژه موهای رنگ شده با قیمت و لینک خرید

بهترین شامپو یا ماسک ویژه موهای رنگ شده

بهترین شامپو یا ماسک ویژه موهای رنگ شده برای افرادی که موهای خود را رنگ کرده اند. حتما متوجه این موضوع شده اید که موهای رنگ شده بر خلاف موهای طبیعی نیاز به مراقبت دارند و برای حفاظت و شستوشوی آن نیاز به استفاده از محصولات ویژه می باشد.

ما سعی کرده ایم که در این مطلب از بین صدها محصول متنوع موجود در بازار بهترین محصولات مربوط به موهای رنگ شده را به صورت کامل همراه با قیمت و لینک خرید به شما معرفی کنیم.

اگر شما هم موهای خود را رنگ کرئه اید و یا قصد رنگ کردن آن را دارید، به محصولات مربوط به مراقبت از موی رنگ شده نیاز دارید، بنابر این پیشنهاد ما به شما این است که تا پایان این مقاله با ما در الی مارت همراه باشید.

 

1- ماسک موی رنگ شده فیتو آبرسان

ماسک موی رنگ شده فیتو آبرسان Phyto color protecting Mask از چسبیدن مولکول های مس موجود در آب بر روی فیبر مو جلوگیری کرده و مانع خراب شدن رنگ دانه ها می شود. به همین دلیل است که پس از استفاده از این محصول، درخشش و زیبایی موهای رنگ شده به خوبی محافظت شده و شما مدت طولانی تری می توانید از زیبایی موهای خود لذت ببرید. عصاره هیبیسکوس به دلیل داشتن مقدار بسیار زیاد اسیدهای آلی، قلیایی بودن رنگ مو را خنثی کرده و به دلیل مواد مخاطی که دارد، موها را آبرسانی و آن ها را نرم می کند. ماسک موی رنگ شده فیتو، فیبر مو را به خوبی تغذیه می کند و در حالی که اشعه های مضر ماوراءبنفش خورشید را جذب کرده، از مو در برابر عوامل آسیب رسان خارجی محافظت می کند.

ماسک موی رنگ شده فیتو مدل Protecting یک محصول بسیار باکیفیت از برند پرطرفدار فیتو است که نه تنها از رنگ و درخشش موهای شما محافظت می کند، بلکه با تقویت و آبرسانی به تارهای مو، به بهبود کیفیت موها کمک می کند. و یک محصول مغذی است که از موهای رنگ شده حفاظت می کند و موجب درخشش و نشاط طولانی تر موهای سر می شود. عصاره روغن کارانجا و عصاره گل هیبیسکوس ذرات موجود در آب را خنثی کرده تا از مو در برابر اکسیداسیون محافظت کنند.

ویژگی ها :

1. تثبیت کننده رنگ مو و جلوگیری از کم رنگ شدن موها
2. محافظت از موهای رنگ شده در برابر اشعه ماوراءبنفش
3. مراقبت از مو در برابر عوامل آسیب رسان خارجی
4. محافظت از فیبر مو و صاف کننده بخش های آسیب دیده آن
5. تغذیه فیبر مو و جبران کمبودهای آن
6. تقویت غشای هیدرولیپیدی روی فیبر مو
7. حفظ شفافیت و درخشانی رنگ مو
8. تغذیه کننده بافت خشک و آسیب دیده مو
9. رطوبت رسانی قوی موها به واسطه دارا بودن عصاره گل هبیسکوس
10. حاوی مقداری اسید آلی برای خنثی سازی خاصیت قلیایی موهای رنگ شده
11. پاک کننده ملایم مو و پوست سر
12. دارای رایحه بسیار دلپذیر
13. حاوی مقدار زیادی اسید آلی برای خنثی سازی خاصیت قلیایی موهای رنگ شده
14. حاوی موسیلاژهای آبرسان و نرم کننده تارهای مو
15. آنتی اکسیدانی بسیار قوی
16. فاقد سولفات، سیلیکون، پارابن و گلوتن

 

روش مصرف :

مقداری از ماسک موی رنگ شده فیتو مدل Protecting را بین دست ها به خوبی بمالید و به ساقه تا انتهای تارهای مو بزنید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

2- شامپو موی رنگ شده فیتو محافظ رنگ مو

شامپو موی رنگ شده فیتو محافظ رنگ مو Phyto color protecting نه تنها از رنگ موهای شما محافظت می کند، بلکه با تقویت و آبرسانی به تارهای مو به بهبود کیفیت موها کمک می کند. شامپو موی رنگ شده فیتو یک پاک کننده ملایم است که ضمن حفظ رنگ و درخشش تارهای مو، آن ها را به آرامی تمیز می کند. بافت ژل مانند شامپو موی رنگ شده فیتو، مانند یک سپر و محافظ نرم و ظریف، از رنگ موها مراقبت می کند.

کارایی :

غلظت بالایی از گل هیبیسکوس، گیاه خرنوب و جوانه های آفتابگردان، اکسیداسیون رنگ مو را متوقف کرده و آن ها را به آرامی صاف و براق می کند. همچنین این ترکیبات، از خراب شدن رنگ دانه ها جلوگیری کرده و از چسبیدن مولکول های مس موجود در آب بر روی فیبر مو جلوگیری می کند.
این امر، مانع از محو شدن و کدر شدن رنگ مو می شود.

شامپو موی رنگ شده فیتو با رایحه دلپذیری که دارد، درخشندگی ابتدایی موهای شما را احیا کرده و آن ها را باطراوت و شاداب می کند. عصاره هیبیسکوس به دلیل داشتن مقدار بسیار زیاد اسیدهای آلی، قلیایی بودن رنگ مو را خنثی کرده و به دلیل مواد مخاطی که دارد، شامپو موی رنگ شده فیتو موها را آبرسانی و آن ها را نرم می کند. درنتیجه، تنها رنگ کردن موها کافی نیست. موهای رنگ شده به مراقبت نیاز دارند و شستشوی آن ها باید به صورت صحیح انجام پذیرد.

در این صورت است که رنگ جذاب و درخشانی که در ابتدا و در آرایشگاه با آن مواجه شده اید، برای مدت طولانی تری باقی خواهد ماند و می توانید زمان بیشتری از زیبایی موهای خود لذت ببرید.

ویژگی ها :

1. تثبیت کننده رنگ مو و جلوگیری از کم رنگ شدن موها
2. حفظ شفافیت و درخشانی رنگ مو
3. تغذیه کننده بافت خشک و آسیب دیده مو
4. رطوبت رسانی قوی موها به واسطه دارا بودن عصاره گل هبیسکوس
5. دفاع از مو در برابر عوامل آسیب رسان و محافظت از فیبر مو
6. پاک کننده ملایم مو و پوست سر
7. دارای رایحه بسیار دلپذیر
8. حاوی مقدار زیادی اسید آلی برای خنثی سازی خاصیت قلیایی موهای رنگ شده
9. مانعی برای از دست دادن چربی و رطوبت مو
10. فاقد سولفات، سیلیکون، پارابن و گلوتن

 

روش مصرف :

مقداری از شامپو موی رنگ شده فیتو را بین دستها مالش دهید تا حالت کرمی پیدا کند. سپس، آن را به پوست سر بمالید و بعد آبکشی کنید. مجدداً از شامپو موی رنگ شده فیتو استفاده کنید تا اثربخشی ترکیبات فعال افزایش یابد.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

3- سرم درخشان کننده مو بناکور مناسب موی رنگ شده

در اثر رنگ کردن مو، استفاده از مواد شیمیایی و یا کار با حالت دهنده های برقی، موی شما کدر شده و درخشندگی خود را از دست میدهد. سرم درخشان کننده مو بناکور Bonacure Liquid Shine حاوی سیلیکون، عاری از هرگونه مواد مضر شیمیایی، کاملا توسط موی سر شما جذب میشود. محصول جدید بناکور به طور خاص، برای موهای خشک و وز که در اثر استفاده از رنگ موهای شیمیایی و فرهای موقت بسیار شکننده و کدر شده اند، به کار می رود. ویتامین E موجود در این محصول، سبب تقویت و استحکام تارهای مو میگردد.

پیشنهاد می شود این محصول را قبل از سشوار و یا اتو کشیدن مو استفاده نمایید.
سرم درخشان کننده مو بناکور بسیار مناسب برای درخشان کردن موهای رنگ شده است و از بافت موها مراقبت کرده و آن را با طراوت نگه میدارد. شما میتوانید پس از رنگ کردن موها با آسودگی خاطر از این سرم استفاده نمایید. همچنین این سرم نرم کنندگی خاصی به موهای فر میدهد

ویژگی ها :

• ایجاد درخشندگی برای موهای رنگ شده یا هایلایت شده
• مناسب برای زیباتر و نرم شدن موهای فر
• درخشش فوری می بخشد
• تغذیه عمیق مو و رفع موخوره
• محافظت در برابر محو شدن رنگ، آسیب محیطی و سشوار
• حاوی ویتامین های نرم کننده مو
• استحکام و تقیوت ساختار مو
• فرمولاسیون BC برای: سفت کردن ماتریکس داخلی برای تثبیت کردن رنگدانه ها
• کریستال شفاف و سرم براق کننده و سبک برای موهای رنگ شده
• حجم 95 میل
• محصول آلمان

 

روش مصرف :

روی موهایی که با حوله خشک شده است، مقدار مناسبی از سرم درخشان کننده مو بناکور Bonacure Liquid Shine زده و سپس میتوانید سشوار کنید

کمپانی بزرگ شوارتسکف آلمان با بهره گیری از تکنولوژی کاملا پیشرفته، هر بار نیازهای مو را به صورت ساختاری کشف کرده و برای بهتر و زیباتر شدن آنها راهکار جدیدی با رعایت استانداردهای روز دنیا ارائه میکند. شما میتوانید تمام نیازهای مربوط به موهایتان را در سبد متنوع محصولات شوارتسکف آلمان پیدا کرده و متناسب با آن خرید خودتان را انجام دهید. بالم آبرسان مو بناکور ، مراقبتی متناسب با نیاز موی شما.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

4- اسپری دوفاز موی رنگ شده بناکور

شرکت شوارتسکف آلمان با اسپری دوفاز موی رنگ شده بناکور گام جدیدی در رفع مشکلات موهای رنگ شده و کاهش نیاز به رنگ مجدد برداشته است. این نرم کننده تخصصی، موها را کاملا نرم نموده و لایه محافظی روی مو ایجاد می نماید، به طوری که رنگ مو از اثر عوامل خارجی حفظ شده، مقاومت مو در برابر حرارت (سشوارکشیدن) افزایش می یابد و مو طراوت و زیبایی خود را باز می یابد.

استفاده از فیلتر ضد آفتاب در این نرم کننده باعث می گردد تا موها از اثر سوء اشعه آفتاب در امان بوده و تغییر رنگ مو در اثر تابش نور به حداقل برسد. وجود اسیدهای آمینه و ترکیبات PCA باعث حفظ ساختار مو و افزایش چسبندگی فلس های کوتیکول به یکدیگر می شود و رطوبت از دست رفته مو را به آن باز می گرداند. وجود املاح کواترنیزه باعث می شود که شانه پذیری مو در حالت خیس وخشک بهبود یابد، اصطکاک و الکتریسیته ساکن موها از میان برود و موها حالت پذیری مناسبی داشته باشند. مواد آنتی اکسیدان از اثر مخرب محیط بر روی مو جلوگیری می کند و پروتئین های هیدرولیز شده نیز به نرمی و لطافت مو می افزایند. مواد سیلیکونی موجود در اسپری دوفاز موی رنگ شده بناکور باعث محافظت از مو در برابر حرارت و صدمات مکانیکی می شود و به براقیت مو کمک شایانی می کند.

ویژگی ها :

• دارای اثر نرم کنندگی عمیق و رطوبت رسانی قوی برای موهای رنگ شده
• تثبیت رنگ موها با بهره گیری از خواص ضد رادیکالی عصاره طبیعی انار
• دارای فیلتر ضد آفتاب جهت محافظت از موهای رنگ شده
• ترمیم موهای آسیب دیده و رنگ شده با استفاده از اسیدهای آمینه ضروری
• غنی شده با پروویتامین B5 جهت رفع زبری و خشکی موهای رنگ شده

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

5- ماسک مو مخصوص موی رنگ شده بناکور

ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده شوارتسکف بناکور BC Color freeze treatment یک ترمیم کننده و افزایش دهنده ماندگاری رنگ با تاثیری چشمگیر است که دارای فرمول Color Freeze برای حفظ رنگ مو می باشد. این ماسک رنگدانه ها را به ساقه مو چسبانده و ماندگاری آن را افزایش می دهد. همچنین موها را آبرسانی کرده و بر لطافت و درخشش آن می افزاید. ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده بناکور از تمام لایه های مو محافظت می کند و موهایی لطیف، خوش حالت، ابریشمی و زیبا برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی ها :

• ماسک کرمی مغذی قوی برای موهای رنگ شده
• ترمیم کننده و افزایش دهنده ماندگاری رنگ
• از بافت مو محافظت میکند
• دارای فرمول Color Freeze
• آبرسانی به بافت مو
• محافظت از تمام لایه های مو
• ایجاد لطافت، موهای ابریشمی و زیبا
• حجم 750 میل
• محصول آلمان

 

نحوه استفاده:

پس از شستشوی کامل موها با شامپو بدون سولفات بناکور مقداری از ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده بناکور را روی موها ریخته و از ساقه تا انتهای موها زده و ماساژ دهید. مراقب باشی که ماسک مو و نرم کننده نباید به ریشه ی مو تماس داشته باشند. زیرا در طولانی مدت موجب ریزش موهایتان میشود. پس از 10 دقیقه آبکشی کنید. پس از آن میتوانید از کرم محافظ رنگ مو و یا سرم درخشان کننده مو استفاده نمایید

شوارتسکف آلمان با نوآوری و تکنولوژی های بروز دنیا، همواره توانسته محصولاتی مناسب مصرف کنندگان خود طراحی و تولید کند. از این رو محصولات بناکور را میتوان یک گروه مراقبتی مو بسیار ایده آل برای انواع موها دانست که هر نیازی را در موهای شما مرتفع مینماید. با اطمینان خاطر محصولات کمپانی شوارتسکف آلمان را از الینو تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

6- ماسک موی مخصوص موهای رنگ شده کئون

ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده کئون یک ترمیم کننده و افزایش دهنده ماندگاری رنگ با تاثیری چشمگیر است. این ماسک رنگدانه ها را به ساقه مو چسبانده و ماندگاری آن را افزایش می دهد. همچنین موها را آبرسانی کرده و بر لطافت و درخشش آن می افزاید.

موهای رنگ شده معمولا خشک می شوند، بنابراین به خوبی با آن ها رفتار کنید تا درخشنده و شاداب به نظر برسند. ماسک Color Brillianz یک ماسک مرطوب کننده، تسکین دهنده و تقویت کننده است که مخصوص موهای رنگ شده طراحی شده است.

ویژگی ها :

1. ترمیم کننده فوق العاده
2. موها را ابریشمی نرم و قابل کنترل می کند
3. یک اثر مغذی طولانی مدت برای احیای مو می دهد
4. آبرسانی به بافت مو
5. محافظت از تمام لایه های مو
6. ترمیم کننده و افزایش دهنده ماندگاری رنگ

 

نحوه استفاده:

پس از شستشوی کامل موها با شامپو مخصوص موهای رنگ شده مقداری از ماسک مو ر را روی موها ریخته و از ساقه تا انتهای موها زده و ماساژ دهید. مراقب باشی که ماسک مو و نرم کننده نباید به ریشه ی مو تماس داشته باشند. زیرا در طولانی مدت موجب ریزش موهایتان میشود. پس از 10 دقیقه آبکشی کنید.

محصولات کئون با رعایت استانداردهای روز اروپا، به سرعت توانسته جایگاه مناسبی بین مردم ایجاد کرده و روز به روز به کیفیت محصولات و طرفداران آن اضافه میشود.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

7- کرم محافظ رنگ مو بناکور شوارتسکف

کرم محافظ رنگ مو بناکور شوارتسکف BC Color freeze CC Cream تهیه شده از مواد متناسب با موهای رنگ شده، از موی شما پس رنگ کردن به خوبی مراقبت کرده، باعث درخشش بیشتر، دوام رنگ مو، پایداری آن، و علاوه بر مراقبت و بازسازی بافت آسیب دیده مو، باعث تقویت آن نیز میگردد و موهای شما را خوش حالت میکند.

کرم کالر بناکور BC Color freeze CC Cream با فرمولاسیونی غنی شده ازمواد مغذی و فیلترهای محافظ.

1- موها را به صورت عمقی تغذیه می کند و به آن لطافتی ابریشمی می بخشد.
2- از موها در برابر آسیب های خارجی محافظت نموده و باعث افزایش درخشندگی موها تا 80% بیشتر از حالت عادی می گردد.

شوارتسکف آلمان با بهره گیری از تکنولوژی کاملا پیشرفته، هر بار نیازهای مو را به صورت ساختاری کشف کرده و برای بهتر و زیباتر شدن آنها راهکار جدیدی ارائه میکند. شما میتوانید تمام نیازهای مربوط به موهایتان را در سبد متنوع محصولات شوارتسکف آلمان پیدا کرده و متناسب با آن خرید خودتان را انجام دهید. بناکور، مراقبتی متناسب با نیاز موی شما

ویژگی ها :

• مناسب موهای رنگ شده
• تغذیه کننده موهای رنگ شده در 60 ثانیه
• مناسب برای استفاده روزانه، بدون نیاز به آبکشی

 

نحوه استفاده:

بعد از حمام مقداری از کرم را کف دست خود بمالید و موهای مرطوب خود را به آن آغشته نمایید. بدون نیاز به آبکشی.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

8- نرم کننده تثبیت رنگ مو شوارتسکف بناکور

نرم کننده تثبیت رنگ مو BC Colour freeze conditioner مخصوص موهای رنگ شده است که دارای فرمولی منحصربه فرد برای افزایش ماندگاری رنگ مو می باشد و رنگدانه های مو را به ساقه مو چسبانده و درخشش موها را چند برابر می کند.

این نرم کننده موها را آبرسانی، مرطوب سازی و محافظت می کند و  در حین شانه کردن از لایه های سطحی بافت مو محافظت می کند.

نرم کننده بناکور موهایی لطیف، خوش حالت، ابریشمی و زیبا برای شما به ارمغان می آورد. از بافت موی شما در برابر آسیب مراقبت کرده و تقویت میکند.

ویژگی ها :

• نرم کننده ساختاری موی رنگ شده
• کمک به حفظ ساختار مو
• کمک به بسته شدن کورتکس مو
• تثبیت کننده رنگ مو
• آبرسانی و طراوت به موی رنگ شده
• حجم 200 میل
• محصول آلمان

 

نحوه استفاده:

پس از شستشوی مو با شامپو بدون سولفات مخصوص موی رنگ شده شوارتسکف ، میتوانید نرم کننده بناکور را از میانه تا انتهای مو زده و پس از 10 دقیقه آبکشی نمایید. بهتر است به ریشه موها برخورد نداشته باشد.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

9- شامپو ضد زردی بناکور شوارتسکف تثبیت کننده رنگ مو

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که حین دکلره کردن و یا پس از رنگ کردن مو، موهایتان به زردی بزند. پیش آمدن زردی مو به دلیل خنثی نشدن کامل ملانین ها مو است. اغلب راهکارهایی برای این مساله ارائه میکنند. اما یکی از بهترین راه های رفع این مساله، استفاه از شامپوی مناسب است. شامپو ضد زردی شوارتسکف بناکور تثبیت کننده رنگ مو BC Color Freeze Silver Shampoo شامپویی برای محافظت از موهای رنگ شده و دکلره شده با تاثیری چشمگیر می باشد که با ملایمت موهای رنگ شده و دکلره شده را پاکسازی می کند. شامپو ضد زردی شوارتسکف بناکور تثبیت کننده رنگ مو تا 100% درخشش مو و تا 90% ماندگاری رنگ مو را افزایش می دهد. موهایی لطیف، شاداب و خوش رنگ برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی ها :

• از بین بردن کامل زردی مو
• ایجاد کف ملایم برای مراقبت از رنگ مو
• ایجاد لایه ی محافظ برای حفظ ساختار مو
• بستن لایه های باز شده کورتکس مو پس رنگ آمیزی
• مراقبت در برابر آلودگی و اشعه مضر خورشید
• حجم 250 میل
• محصول آلمان

 

نحوه استفاده:

پس از رنگ کردن موها، مقداری از شامپو ضد زردی شوارتسکف بناکور تثبیت کننده رنگ مو را روی سر ریخته و اجازه بدهید چند دقیقه بماند. سپس ماساژ داده و آبکشی کنید

شوراتسکف آلمان با رعایت تمامی استانداردهای روز دنیا و اروپا و با ارائه ی محصولات فوق العاده با کیفیت، میتواند تمامی نیازهای موهای شما را برآورده سازد.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

10- نرم کننده تثبیت رنگ مو شوارتسکف بناکور

نرم کننده تثبیت رنگ مو BC Colour freeze conditioner مخصوص موهای رنگ شده است که دارای فرمولی منحصربه فرد برای افزایش ماندگاری رنگ مو می باشد و رنگدانه های مو را به ساقه مو چسبانده و درخشش موها را چند برابر می کند.

این نرم کننده موها را آبرسانی، مرطوب سازی و محافظت می کند و  در حین شانه کردن از لایه های سطحی بافت مو محافظت می کند.

نرم کننده بناکور موهایی لطیف، خوش حالت، ابریشمی و زیبا برای شما به ارمغان می آورد. از بافت موی شما در برابر آسیب مراقبت کرده و تقویت میکند.

ویژگی ها :

• نرم کننده ساختاری موی رنگ شده
• کمک به حفظ ساختار مو
• کمک به بسته شدن کورتکس مو
• تثبیت کننده رنگ مو
• آبرسانی و طراوت به موی رنگ شده
• حجم 1000 میل
• محصول آلمان

 

نحوه استفاده:

پس از شستشوی مو با شامپو بدون سولفات مخصوص موی رنگ شده شوارتسکف ، میتوانید نرم کننده بناکور را از میانه تا انتهای مو زده و پس از 10 دقیقه آبکشی نمایید. بهتر است به ریشه موها برخورد نداشته باشد.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

11- شامپو تثبیت کننده رنگ مو شوارتسکف بناکور

شامپو تثبیت کننده رنگ مو شوارتسکف بناکور BC Colour freeze rich Shampoo جهت محافظت از رنگ و افزایش درخشش موهای رنگ شده و یا هایلایت می‌باشد. این محصول دارای یک عنصر با فن‌آوری جدید بوده که بسیار سبک و برای طولانی مدت بر روی سطح مو باقی می‌ماند. فیلترهای محافظ موجود در این محصول از موها در برابر اشعه‌های UV محافظت می‌نماید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول بازسازی ساختار مو از درون و حفظ رنگ و شفافیت آن تا بیش از 30 بار شستشو نیز می‌باشد. با استفاده از شامپو تثبیت کننده رنگ مو بناکور از گرایش موهای مش و خاکستری به زردی می‎توانید جلوگیری نمائید. عصاره پروتئین مورینگا اولیفرا نیز دوام رنگ موها را افزایش می‌دهد. پلیمرهای ویژه این شامپو ساقه موها را پوشش و درخشندگی و انعطاف‎پذیری آنها را افزایش می‎دهد، همچنین کراتین مقاومت و استحکام را بهبود می‎بخشد.

فرمولاسیون این محصول همچنین حاوی اسیدهای آمینه بوده تا ساختار داخلی مو را استحکام بخشد. فرمولاسیون این محصول دارای رنگدانه‌های آبی و بنفش بوده که گرایش به زردی موهای رنگ شده را خنثی می‎نماید.

ویژگی ها :

• جلوگیری از زرد شدن رنگ‎های مو
• حفظ رنگ مو و افزایش درخشش
• محافظت از موها در برابر اشعه
• بهبود استحکام و انعطاف‎پذیری موها
• حاوی اسیدهای آمینه
• عصاره پروتئین مورینگا اولیفرا
• حاوی کراتین به جهت افزایش استقامت موها
• ساختار پلیمری برای تقویت رنگ مو
• ایجاد موهای شفاف و درخشان
• حجم 1000 میل
• محصول آلمان

 

نحوه استفاده:

جهت استفاده از این محصول مقداری از این شامپو را بر روی موهای مرطوب قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب گردد سپس بعد از 1 تا 5 دقیقه موها را آبکشی نمائید.

شوارتسکف آلمان با نوآوری و تکنولوژی های بروز دنیا، همواره توانسته محصولاتی مناسب مصرف کنندگان خود طراحی و تولید کند. از این رو محصولات بناکور را میتوان یک گروه مراقبتی مو بسیار ایده آل برای انواع موها دانست که هر نیازی را در موهای شما مرتفع مینماید. با اطمینان خاطر محصولات کمپانی شوارتسکف آلمان را از الینو تهیه کرده و از آن استفاده کنید

توجه: این محصول به رغم اینکه برای تثبیت رنگ مو ایجاد و عرضه شده است، شامپو بدون سولفات بناکور نیست! برای تهیه شامپو بدون سولفات بناکور کلیک کنید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

12- فایبر پلکس Fibre Plex محافظ و تقویت کننده مو در فرایند رنگ آمیزی

فایبر پلکس Fibre Plex یا اولا پلکس چیست و این تکنولوژی جدید چه امکاناتی را برای شما فراهم میکند؟

روشن کردن ؛ بی رنگ کردن ؛ رنگ کردن ؛ بدون توجه و سازش با شرایط فعلی مو

خدمات ذکر شده منبع اصلی توانایی و جذب هر سالن دار میباشد. با این حال می تواند تبدیل به یک عامل استرس زا برای ساختار مو باشد که قابلیت این خدمات را محدود میکند. کمپانی بزرگ شوارتسکف آلمان اولین محصول در سیستم اجرایی برای محافظت مو در برابر شکنندگی مو حین مراحل کار با مواد با ایجاد پیوند و محافظت از رنگ مو در طولانی مدت می باشد. به لطف سیستم جدید ایجاد پیوند، فایبر پلکس شکنندگی مو را به حداقل رسانده تا آرایشگر نگران آسیب کیفیت مو تا بیش از 95 درصد طول فرآیند کار نباشد.

تکنولوژی 4/5 پیوند فیبری

فایبر پلکس در مقابل آسیب های روشن کنندگی ، بیرنگ کردن و رنگ کردن ، مو را محافظت کرده و آینده این فرآیندها را تغییر خواهد داد. این محصول قابل ترکیب در تمامی مراحل کار با مواد با سیستمی پیشرفته که فیبر مو را تقویت کرده، پیوندها را ترمیم و قوی ساخته و در طول فرآیند شکستگی مو را به حداقل میرساند. این تکنولوژی جدید PH را متعادل کرده تا رنگدانه ها تثبیت شده و منجر به داشتن مویی با کیفیت ، براق و درخشنده برای طولانی مدت گردد.

فرآیند:

شماره 1 بوند بوستر
N ° 1 Bond Booster – در تمام فرآیند روشن کردن ، بیرنگ کردن و رنگ کردن مو اضافه میگردد؛ آن را با الیاف مو پیوند می دهد تا ساختار مو را تقویت کرده و شکستگی و آسیب مو را به حداقل میرساند

شامپو – استفاده از این شامپو موها را تمیز و بازسازی کرده و یک پیوند جدید در فیبر مو و متعادل در سطح PH برای نگه داشتن رنگدانه ها در داخل مو ایجاد میکند. همچنین مراقبت ویژه از مو، تقویت آنها، با ایجاد درخشندگی فوق العاده را شاهد خواهید بود

شماره 2 بوند سیلر
N ° 2 Bond Sealer – بوند سیلر یک درمان کننده قوی میباشد که با ایجاد پیوند جدید در فیبر مو ، باعث تثبیت پیوندهای ایجاد شده در مرحله اول میگردد که انعطاف پذیری و درخشش را فراهم می کند. همچنین با بستن لایه بیرونی و تعادل سطح PH استحکام مو را افزایش میدهد

شماره 3 بوند مینتینر
N ° 3 Bond Maintainer – درمان کننده قابل استفاده در منزل که به حفظ کیفیت مو به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده، پیوندهای داخل فیبر مو را ایجاد و سطح pH را برای تثبیت رنگدانه ها متعادل می کند. با مراقبت های ویژه، موها را قوی، ملایم و سرشار از درخشش می کند. همچنین موها را در برابر آسیب های مکانیکی محافظت میکند

خدمات مو:

پودر بیرنگ کننده و کرم اکسیدان را مانند همیشه با هم مخلوط کرده تا مخلوط یکنواخت حاصل شود. برای روشن کردن به ازای هر 30 گرم پودر بی رنگ کننده 6 میلی لیتر و برای بیرنگ کردن به ازای هر 60 گرم 9 میلی لیتر فایبر پلکس شماره 1 بوند بوستر اضافه کنید. همچنین برای رنگ کردن به ازای هر 60 گرم رنگ 6 میلی لیتر از شماره 1 را اضافه کنید

ویژگی ها :

•  روشن کردن، بی رنگ کردن و رنگ کردن مو
• کاهش آسیب مو تا 95%
• ایجاد پیوندهای جدید
• محافظت طولانی مدت رنگ
• استفاده آسان حتی در منزل
• محصول آلمان

 

نحوه استفاده:

مرحله 1: فایبر پلکس شماره 1 را با کرم رنگ و یا پودر بی رنگ کننده بخوبی مخلوط کرده و مراحل کار را با توجه به دستور مصرف انجام دهید. آبکشی کرده و با شامپو فایبر پلکس به خوبی موها را بشویید.
مرحله 2: مقدار لازم از فایبر پلکس شماره 2 بوند سیلر را استفاده کنید. ( تقریبا دوبرابر مقدار شماره 1). بین 5 الی 10 دقیقه بگذارید که بماند، سپس خوب شستشو دهید و موها را مطابق معمول آرایش کنید.
مرحله 3: برای نتیجه بهتر، مشتری شما بایستی از فایبر پلکس شماره 3 بوند مینتینر را هفته ای دوبار در منزل استفاده کند. موها را با فایبر پلکس شماره 3 از ریشه تا نوک مو شامپو کرده و سپس بشویید. مطابق معمول آنها را حالت دهید.

استفاده از فایبر پلکس و اولا پلکس Ola plex شماره 3 برای موهای آسیب دیده بسیار توصیه میگردد. اگر موها به محصولات حالت دهنده نظیر ژل و واکس آغشته باشند، ابتدا باید کاملا آنها را از سطح موهایتان پاک نمایید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

13- شامپو محافظ رنگ مو کئون سه مرحله ای

شامپو محافظ رنگ مو کئون سه مرحله ای Keune Care Tinta Color اکثر شامپوهای بدون سولفات کف نمی کنند یکی از ویژگی های بسیار خوب شامپو تینتا کالر این است که در حالی که یک پاک کننده بدون سولفات است، در حالی که به آرامی تمیز می شود، کف غنی ایجاد می کند. شامپوی ملایم که موهای رنگ شده را تغذیه می کند. فرمول محافظت از رنگ سه گانه، محافظت طولانی مدت و دوام رنگ را تضمین می کند.

سورفکتانت‌های ملایم به آرامی ناخالصی‌ها را تمیز کرده و از بین می‌برند، در حالی که پلیمرهای کاتیونی الیاف مو را روان می‌کنند تا گره‌شدن و شانه‌کردن راحت‌تری داشته باشند. هنگامی که به عنوان یک سیستم 3 مرحله ای استفاده می شود.

کئون Keune عنوان پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین شرکت آرایشی و بهداشتی به صورت تخصصی تمرکز خود را صرف تولید محصولات حرفه ای مو کرده و در این را توانسه سه سال متمادی به عنوان محبوب‌ترین شرکت در تولید محصولات آرایشی مو بین شرکت‎‌های فشن اروپا برگزیده شده است. کیفیت محصولات تخصصی کئون به قدری بالا بوده است که به عنوان محبوب ترین محصول بین سالن های زیبایی حرفه ای جایگاه ویژه ای را دارا است.

ویژگی ها :

1. محافظت از سه رنگ
2. مناسب موی رنگ شده
3. در برابر محو شدن رنگ محافظت می کند
4. بدون سولفات

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

14- شامپو مراقبت از رنگ کئون حاوی روغن آرگان

شامپو مراقبت از رنگ کئون حاوی روغن آرگان یک رنگ بندی عالی و یک اثر هنری است شامپو Pure Color Care بدون سولفات است و به آرامی مو را پاکسازی، آبرسانی و تغذیه می کند، در حالی که رنگ را در تک تک تارهای مو حفظ می کند. تمام محصولات So Pure، یک تجربه 100٪ وگان برای مو است.

این شامپو بدون تغییر رنگ، مو و پوست سر را کاملا پاکسازی می کند و با فرمولی منحصربه فرد ماندگاری رنگ مو را افزایش می دهد و رنگدانه های مو را به ساقه مو چسبانده و درخشش موها را چند برابر می کند.

ویژگی ها :

1. رنگ مو را حفظ می کند
2. آبرسان مو
3. پوست سر را مرطوب می کند
4. بدون سولفات
5. حاوی روغن آرگان

 

نحوه استفاده:

مقداری از شامپو بدون سولفات را روی موهای مرطوب پخش کرده و به خوبی ماساژ دهید. برای حصول نتیجه مطلوب بهتر است شامپو 1 تا 2 دقیقه روی موها بماند تا مواد موثر آن جذب گردد، سپس به خوبی آبکشی نمایید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

15- اسپری مخصوص موهای رنگ شده کئون نرم کننده

اسپری نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده کئون Keune Color Brillianz برای زیبایی بیشتر موهای شما طراحی و تولید شده است .از کدر شدن رنگ مو جلوگیری می کند و با ایجاد لایه محافظت کننده دور ساقه مو در برابر پرتو آفتاب و UVA و UVB محافظت کننده می باشد. این اسپری محصولی کاربردی است که عمیقا مو را نرم و درخشان می کند.

در اثر رنگ کردن مو، استفاده از مواد شیمیایی و یا کار با حالت دهنده های برقی، موی شما کدر شده و درخشندگی خود را از دست میدهد, بسیار مناسب برای درخشان کردن موهای رنگ شده است و از بافت موها مراقبت کرده و آن را با طراوت نگه میدارد و بسیار مناسب آرایشگران برای رفع کدری مو بعد از استفاده از لوازم حرارتی برقی و شینیون مو میباشد.

ویژگی ها :

1. محافظت کننده در برابر آفتاب
2. حفظ کیفیت و شادابی رنگ مو
3. درخشان کننده
4. نرم کننده و ضد وز مو

 

نحوه استفاده:

روی موهایی که با حوله خشک شده است، مقدار مناسبی از اسپری نرم کننده مو زده و سپس میتوانید سشوار کنید. این محصول بسیار مناسب برای درخشان کردن موهای رنگ شده است و از بافت موها مراقبت کرده و آن را با طراوت نگه میدارد.
محصولات کئون با رعایت استانداردهای روز اروپا، به سرعت توانسته جایگاه مناسبی بین مردم ایجاد کرده و روز به روز به کیفیت محصولات و طرفداران آن اضافه میشود.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

امیدواریم که این معرفی برای شما مفید بوده باشد. ما در فروشگاه الی مارت همواره در تلاش هستیم تا بهترین برندهای بهداشتی و زیبایی برای مراقبت از پوست و مو را به شما معرفی کنیم.

 

یک فکر در مورد “بهترین شامپو یا ماسک ویژه موهای رنگ شده با قیمت و لینک خرید

  1. فاطمه کیانی گفت:

    سلام و وقتتون بخیر.
    خیلی ممنون. من می خواستم هفته دیگه موهام رو رنگ کنم. هر بار که موهام رو رنگ می کنم از شامپو و محصولات مناسب موی رنگ شده استفاده می کنم.

  2. سمیه رشیدی گفت:

    موهام رو تازه برای اولین بار رنگ کردم. بهم گفتن که باید از شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنیم. لیست خوبی اماده کردید و یکی شون رو حتما سفارش میدم.

  3. خدیجه گفت:

    سلام. من اصلا نمی دونستم که بعد از رنگ کردن مو باید ازش مراقبت کرد.
    خیلی برام جالب بود و ممنون که اطلاعات ارزشمندی رو در اختیارمون گذاشتید.

  4. شیلان اکبر زاده گفت:

    من هر وقت موهام رو رنگ می کنم کلا آسیب می بینه. برای محافظت از موهام و ترمیم شون یک شامپو یا هر محصولی رو می خواستم. تنوع محصولات معرفی شده خیلی زیاده، کاش راهنماییم کنید و یک محصول خوب و تضمینی بهم معرفی می کردید.

  5. خاطره قدرشناس گفت:

    یک لیست عالی.
    دستتون درد نکنه.
    من اتفاقا قبل از رنگ کردن مو به فکر شامپو یا ماسک مناسب بودم و چقدر خوب شد که قبل از خرید با این لیست خوب روبرو شدم.
    ممنون از مشا.

  6. سودا لاریجانی گفت:

    مرسی که همیشه به فکر سلامتی ما بودید و هستید.
    من یک بار تماس گرفتم و در مورد یک محصول سوال پرسیدم، پون بدون چشم داشت و انتظار اینکه حتما بخرم من رو صادقانه راهنمایی کردید، از اون موقع مشتری تون شدم و دیدم که دلسوزانه به فکر مشتری هستید و نه فقط صرفا فروش. بهتون تبریک می گم و امیدوارم که همیشه موفق باشید.

  7. قمری بهرام بیگی گفت:

    سلام. منم در پیج دیدم که در مورد مراقبت از موهای رنگ شده حرف میزدند که بعد از یکم سرچ و تحقیق به این مقاله و معرفی محصولات شما رسیدم. من یکی از این ماسک ها رو سفارش میدم و اگر خوب بود حتما میام و در صفحه محصول بهش امتیاز میدم.

  8. لاله نیک مرام گفت:

    خیلی وقت هست که موهام رو رنگ نکردم.
    موها مشکی و خیلی خوش رنگه اما برای تنوع قصد دارم بالیاژ کنم. بهم گفتن که بعد از رنگ کردن بهتره که از محصولات مراقبتی برای موهام استفاده کنم.

  9. سپیده خان محمدی گفت:

    سلام. توی سایتتون رنگ مو ندارید؟ من یک رنگ مو شکلاتی روشن می خوستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *