مد و زیبایی

معرفی بهترین وزگیر و صاف کننده مو + قیمت و خرید

معرفی بهترین وزگیر و صاف کننده مو + قیمت و خرید

معرفی بهترین وزگیر و صاف کننده مو برای کسانی که به دنبال بهترین شامپو، ماسک، اسپری و یا سرم وزگیر می گردند.

احتمالا به صورت مادرزادی موهای وز و غیر صافی دارید و یا اینکه شاید به دلایلی موهای صاف شما آسیب دیده و موهای صاف شما وز شده اند.

و اگر در حال مطالعه این مطلب هستید، حتما به دنبال راهی برای صاف کردن مو های وز شده خود می گردید.

پس در ادامه این مطلب با ما در الی مارت همراه باشید. چرا که قصد داریم بهترین وزگیر و صاف کننده مو را به شما معرفی کنیم.

 

1- شامپو وزگیر و صاف کننده مو حاوی کراتین

یکی از مسائلی که ممکن است تمام ما را آزار داده باشد، وز شدن و بد حالت شدن موها در طول روز و مخصوصا بعد از استحمام است. اغلب سعی میکنیم با حالت دهنده این مساله را رفع کنیم. اما یک روش بهتر وجود دارد.

شامپو وزگیر و صاف کننده مو کراتینه بناکور شوارتسکف BC Smooth Perfect Shampoo یک محصول تقویتی، درخشان‌ و صاف کننده موهای وز- کدر و غیر قابل انعطاف برای مدت زمان طولانی می‌باشد. مجموعه مواد Ionic، Polymer، Shield Complex، پلیمرهای کاتیونی و مواد درخشان‌کننده یک لایه محافظ بر روی موها ایجاد نموده و انعطاف‌پذیری، درخشش و لطافت موها را افزایش می‌دهد همچنین از آنها در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت، تعریق و گرما محافظت می‌نماید.

فرمولاسیون شامپو صاف کننده مو بناکور حاوی روغن هسته زردآلو جهت افزایش درخشش و صاف‌شدن مو، اسیدآمینه برای بازسازی و ترمیم ساختار درونی مو، کراتین جهت افزایش مقاومت و انعطاف‌پذیری و پانتنول جهت آبرسانی و تامین رطوبت مو می‌باشد. مواد پاک‌کننده ملایم موجود در این محصول از روغن نارگیل تهیه شده و موها را از وجود هرگونه آلودگی‌ها پاکیزه می‌سازد.

استفاده از این شامپو در مناطق شرجی و با رطوبت بالا برای کنترل انواع مو به شدت توصیه میگردد

ویژگی ها :

• حاوی مواد کراتینه و تقویت کننده عمیق مو
• صاف کننده و وز گیر ساختاری مو
• شامپو نرم کننده و حالت دهنده موهای وز و زبر
• نرم کننده و افزایش دهنده انعطاف پذیری موهای زبر و وز
• حاوی پانتنول برای افزایش رطوبت و لطافت موها
• نرم کنندگی عمیق موها به لطافت ابریشم
• حاوی روغن هسته زردآلو جهت افزایش درخشش مو
• حاوی اسید آمینه بازسازی کننده ساختار مو
• محافظت از موها در برابر عوامل محیطی نظیر رطوبت، تعریق و گرما
• حجم 250 میل و 1000 میل
• محصول آلمان

 

روش مصرف :

جهت استفاده از شامپو وزگیر و صاف کننده مو شوارتسکف مقداری از آن را بر روی مرطوب قرار داده سپس به آرامی ماساژ دهید آگاه پس از 1 تا 2 دقیقه آبکشی نمائید.

شوارتسکف آلمان با بهره گیری از بهترین تکنولوژی دنیا، همواره توانسته محصولات مورد نیاز مو را با دقت بالا با توجه به نیازهای واقعی مو طراحی و تولید کرده و از همین رو میتوان هر نوع نیاز مو را با توجه به تنوع محصولات این گروه یافته و درمان کرد

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

2- کرم صاف کننده مو و وزگیر بناکور

کرم صاف کننده مو بناکور BC Smooth Perfect Smoothing Cream موهای وز، زبر، ضخیم و فر را مرتب می کند وسطح موها را صاف کرده و درخششی خیره کننده روی مو به جا می گذارد. این محصول در برابر حرارت دستگاه های حالت دهنده از موها محافظت می کند و تا 4 روز در برابر هوای شرجی از موها محافظت می کند. کرم صاف کننده بناکور مدت زمان حالت دهی موها را کاهش داده و مانع گره خوردن موها می شود و باعث می شود تا جلوه ای ابریشمی، لطیف و بدون وز بدر موها ایجاد شود.

ویژگی ها :

• وزگیری کامل مو
• جلوگیری از گره خوردن موها
• مغذی برای مو
• محافظ و ترمیم کننده مو
• فرمولاسیون سبک
• غنی شده با پرو ویتامین
• بدون نیاز به آبکشی
• بدون ایجاد حس سنگینی و چربی بر روی مو
• حجم 125 میل
• محصول آلمان

 

روش مصرف :

پس از شستشوی موهای خود، زمانی که موها هنوز نمدار هستند و صرفا با حوله خشک شده اند، مقداری از کرم صاف کننده مو و وزگیر بناکور را به موهای خود زده و ماساژ دهید. نیازی به آبکشی موها نیست و اجازه بدهید تا کرم به خوبی جذب شود.

شوارتسکف آلمان با سابقه ی 100 ساله در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، با بکار گیری از جدیدترین تکنولوژی جهان، همواره نیازهای مرتبط با انواع مو را شناخته و در راستای رفع آن اقدام به تولید محصولات ویژه مینماید. از این رو میتوانید اطمینان داشته باشید که کرم آبرسان و تقویتی مو  تمام آن چیزی که میخواهید را در دست خواهید داشت. کافیست انتخاب کنید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

3- شامپو کراتینه کئون صاف کننده و وزگیر مو

شامپو کراتینه کئون صاف کننده و وزگیر مو شامپویی است که با غلظت بالایی از کراتین و پروویتامین B5 است و همچنین کراتین را عمیقا تغذیه و دوباره پر می کند، رشته ها را تقویت کرده و از آنها در برابر شکستگی محافظت می کند. این شامپو مخصوصاً اگر موهای شما خشک یا آسیب دیده باشد بسیار مفید است. شامپو صاف کننده کئون موهای بدون وز و کرک با اثری فوق‌العاده صاف است.

ویژگی ها :

1. موهای شما را صاف نگه می دارد
2. هرگونه موخوره را از بین می برد
3. تارهای آسیب دیده را ترمیم کرده و موها را تقویت می کند

 

روش مصرف :

ابتدا مقدار کمی از شامپو را روی موهای مرطوب ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید.

محصولات keune با رعایت استانداردهای روز اروپا، به سرعت توانسته جایگاه مناسبی بین مردم ایجاد کرده و روز به روز به کیفیت محصولات و طرفداران آن اضافه میشود.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

4- کرم وزگیر اوسیس حالت دهنده قوی

بدون شک یکی از هیجان انگیز ترین محصولات اوسیس رو شاهد هستیم. کرم وزگیر اوسیس حالت دهنده قوی Osis Tame Wild یک محصول قدرتمند چند کاره است.

قبل یا بعد از اینکه موهای خود را حالت دادید، ممکن است بخواهید موهای خود را وزگیری کنید. یا ممکن است موهای شما در اثر استفاده از مواد حرارتی یا شیمیایی و یا فرسایش عادی، کدر شده یا دچار موخوره شده باشد. کاربرد مهم دیگری که این محصول دارد، این است که میتوانید با آن سخت ترین مدل های مو را ایجاد کنید. به گونه ای که تارهای موی شما را بدون ایجاد چسبندگی حالت میدهد و به هیچ عنوان احساس چربی یا سنگینی روی موی خود احساس نخواهید کرد.

همینطور موهایتان درخشش طبیعی خارق العاده ای خواهد داشت. این درمان مغذی با استفاده از یک اثر منحصر به فرد ضد موخوره، آبرسانی عمیقی به تارهای مو خواهد داشت و از موهای شما در برابر حرارت تا 220 درجه سانتیگراد محافظت میکند.

همینطور به دلیل داشتن مواد و تکنولوژی خاص ضد رطوبت، موهای شما را تا 7 روز پس از استفاده نرم، زیبا و درخشان نگه می دارد.

ویژگی ها :

1. حالت دهنده فوق العاده عالی برای مدل های سخت
2. موهای شما را تا 7 روز پس از استفاده نرم، زیبا و درخشان نگه می دارد
3. وزگیری اساسی مو و درمان موخوره
4. تار موها را از هم جدا میکند
5. ایجاد درخشندگی طبیعی برای مو
6. حالت ابریشمی به مو میدهد
7. محافظ مو در برابر حرارت تا 220 درجه
8. بدون ایجاد سنگینی و چربی روی مو

 

روش مصرف :

کرم وزگیر اوسیس حالت دهنده قوی Osis Tame Wild را روی موی نمدار به مقدار مناسب از ساقه تا انتهای مو زده و سپس موها را کاملا با سشوار خشک کنید.

کمپانی شوارتسکف آلمان با به کارگیری از جدیدترین تکنولوژی اروپا و جهان، توانسته محصولات متناسب با انواع مو و رفع دقیق مشکلات مو، گام بلندی در تامین نیاز انواع مو برداشته و همواره به مشتریان پر تعداد خود بیفزاید. از این رو میتوانید با خیال آسوده از تنوع بالای محصولات اوسیس نهایت لذت و استفاده را ببرید و موهایی سالم و شاداب داشته باشید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

5- چسب موی مات اوسیس وزگیر، حالت و ساختار دهنده

اگر موهای خودتان را آرایش میکنید و دوس ندارید که ظاهر نهایی آن درخشنده و خیس و چرب به نظر برسد، باید ساختار مواد حالت دهنده ی خود را تغییر دهید. چون معمولا ژل ها و واکس ها در دلیل مواد روغنی، جلوه ی نهایی براق به شما میدهند. حال اگر دوس دارید که متفاوت تر از حالت عمومی باشید، چسب موی مات اوسیس حالت دهنده و مات کننده است که موها را بدون ایجاد خشکی حالت داده و جلوه ای مات و انعطاف پذیر به موها می بخشد. این چسب براحتی با آب شسته می شود و مناسب برای انواع مو و موهای کوتاه می باشد. وزگیری مو، یکی از اصلی ترین کارهای این محصول است.

ویژگی ها :

1. مناسب برای ایجاد یک ظاهر نهایی نچرال
2. ساختار دهی به موها
3. حالت خمیری
4. مناسب استفاده ی خانم ها و آقایان
5. رایحه فوق العاده جذاب
6. امکان لایه لایه کردن موها
7. مناسب ایجاد ظاهری بدون وز و صاف
8. به راحتی با آب شسته میشود

 

روش مصرف :

کف دست را با مقداری از چسب موی مات اوسیس آغشته کرده، روی مو بمالید و حالت دهید. این واکس مو مناسب برای استفاده ی خانم و آقایان است و به راحتی از سطح سر با آب شسته میشود.

اوسیس پلاس، از بهترین حالت دهنده های دنیا برای خانم ها و آقایان میباشد. شما با استفاده از این گروه محصولات میتوانید اطمینان خاطر داشته باشید که
بهترین ها را انتخاب کرده کرده اید. چسب موی مات اوسیس Mess Up به شما در خلق شاهکار زیبایی موهایتان کمک کرده و به موهای شما حالت خیره کننده با ظاهر مات و بی نظیر میدهد. محصولات شوارتسکف آلمان را با اطمینان از اصالت کالا، از الینو تهیه کرده و در سراسر ایران، درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

6- اوسیس تریل چسب مو آدامسی حالت دهنده و وزگیر

اوسیس تریل چسب مو آدامسی حالت دهنده و وزگیر OSIS Thrill با قدرت حالت دهی بسیار زیاد و بدون ایجاد سنگینی روی مو، حالت دلخواه شما را به موها می دهد. اوسیس تریل حاوی فیبرهای انعطاف پذیر است و باعث ایجاد جلوه ای شیک و زیبا به موهای شما می گردد. این چسب مناسب موهای کوتاه و متوسط می باشد و باید توجه داشت که این محصول قابل استفاده روی موی خشک یا مرطوب می باشد.

اوسیس تریل به دلیل بافت خاص خود به چسب مو آدامسی معروف است و همواره به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات شوارتسکف آلمان شناخته شده است.

ویژگی ها :

1.حاوی فیبرهای انعطاف دهنده
2. قابلیت خم و تا کردن موها را دارد
3. مناسب برای موهای کوتاه
4. مناسب برای وزگیری مو
5. رایحه ای فوق العاده عالی
6. قابلیت حالت دهی مجدد با الیاف مگا الاستیک
7. جداسازی تارهای مو از هم

 

روش مصرف :

مقداری از اوسیس تریل چسب مو آدامسی حالت دهنده و وزگیر OSIS Thrill را به کف دست مالیده و به نرمی به روی موهایی که با سشوار حالت داده اید بمالید. برای وزگیری میتوانید قبل از براشینگ مقداری از محصول را به موها بزنید، کاملا پخش کنید و سپس سشوار بکشید. وز موها را کاملا رفع میکند.

بهترین برند حالت دهنده ی مو از دیدگاه مصرف کنندگان. این عنوانی است که اوسیس سال هاست با خود یدک میکشد. کیفیت محصولات اوسیس به اندازه ای مطلوب است که تمام مصرف کنندگان را از خود کاملا راضی میکند. شوارتسکف آلمان از مواد طبیعی در تولید محصولات خود استفاده کرده که نمود آن را میتوان در اوسیس یافت.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

7- وزگیر تی جی به صورت رولی (استیکی)

با استفاده از وزگیر تی جی یک حالت موی بدون وز و فوق العاده ایجاد کنید! این محصول شگفت انگیزی است که با استفاده از آن میتوانید موهایی صاف و بدون وز داشته باشید. رول استیکی تیجی یک وزگیر فوق العاده برای موهای شماست که به جمع کردن موهای نازک و کوتاه یا اصطلاحا بچه موها فوق العاده کمک کرده و موهای شما را یکدست و مرتب نشان میدهد. استفاده از این محصول هیچگونه آثار چربی و سنگینی روی موهای شما نخواهد داشت.

همچنین هیچ آسیب رسانی به موهای سر و بدن شما نخواهد داشت.

چسب حالت‌دهنده ملایم تی‌جی استیک دارای اثر پذیری ۷۲ ساعته می باشد.

این محصول از مواد ارگانیک و گیاهان دارویی نظیر کره شی، روغن قلم و گلیسرین تهیه شده است.

با استفاده از این استیک ضد وز، موهایی نرم، صاف و ابریشمی را تجربه خواهید کرد.

زمانی که از این وزگیر استفاده می نمایید، حالت موهایتان برای مدتی طولانی تثبیت شده و دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن فرم شینیون یا براشینگ موهایتان باشید.

ویژگی ها :

1. اثر وزگیری فوق العاده از موها
2. آسان برای برس کردن
3. قابلیت حالت دهی مجدد
4. مناسب جمع کردن موهای نازک و کوتاه یا اصطلاحا بچه موها
5. بدون هیچ گونه آسیب به مو
6. برای داشتن موهایی صاف و ساده
7. بدون ایجاد هیچگونه چسبندگی، چربی و سنگینی

 

روش مصرف :

رول استیکی وزگیر تی جی را به نزدیکی موها رسانده، روی مو بکشید و شانه بزنید. بعد از آن میتوانید از سشوار استفاده کنید و شانه بزنید. این کار را تا نرمی و صاف شدن موها در میزان دلخواه ادامه دهید.
برای شروع بهتر است موهای خود را به خوبی شانه نمایید تا موها کاملا بدون گره باشند.
چسب حالت‌دهنده ملایم تی‌جی استیک را می توانید بر روی موهای خشک یا مرطوب استفاده نمایید.
پیشنهاد می شود برای موهای کوتاه با طول حدود ۵ تا ۷ سانتی متر استفاده نمایید.
در ادامه تی جی را با حرکت دورانی در تمام قسمت های سر بچرخانید.
طوری موها را فرم دهید که ظاهری سیخ سیخ شده و با هم دسته شده پیدا کنند.
حال برای موهای با طول متوسط تا بلند. از وسط تا انتهای مو این محصول را استفاده کنید تا ظاهری تکه تکه ایجاد نمایید.
بعد از آن می توانید از سشوار استفاده کنید و موهای خود را شانه بزنید.
این کار را تا نرمی و صاف شدن موها ادامه دهید.
استیک مو TIGI وز و حجم مو شما را به راحتی تا ۵۰ درصد کاهش می دهد.
شما می توانید این محصول را در هر نوع آب و هوایی استفاده نمایید و از زیبایی موهایتان لذت ببرید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

8- اسپری وزگیر کئون حالت دهنده و شارپ کرلی

اسپری وزگیر کئون حالت دهنده و شارپ کرلی Keune Liquid Hairspray Keune No97 یک حالت دهنده متعادل و بدون گاز برای حالت دهی نهایی به موها محصول جدید کمپانی بزرگ کئون آمستردام است که موی شما را فوق العاده خوش حالت نگه داشته و فر موهای شما را در کنار وزگیری عالی بسیار شارپ و خوش حالت میکند.

فرمول به کار رفته در اسپری وزگیر کئون باعث استحکام ساختار مو و مدل داده شده به آن میگردد. همچنین در این فرمول فیلترهای محافظ ساختار مو که شامل فیلترهای UV وجود دارد که موهای شما را استحکام بخشیده و سالم و شاداب نگه میدارد. درجه نگهدارندگی حالت مو 9 و درخشندگی در این محصول 7 میباشد.

ویژگی ها :

1. وزگیر و حالت دهنده فوق العاده
2. کرلی شما را زیباتر و پر تر نشان میدهد
3. حاوی فیلترهای محافظ ساختار مو
4. مناسب استفاده فینیش
5. اثر بخشی فوری بدون هیچ گونه آسیب
6. فاکتور حالت دهندگی: 7/10
7. نگه دارندگی: 9/10
8. درخشش: 7/10

 

روش مصرف :

قبل از استفاده، به خوبی تکان دهید. اسپری چسب مایع کئون ( اسپری وزگیر کئون ) حالت دهنده و شارپ کرلی Keune Liquid Hairspray را در نزدیکی ریشه ها از فاصله 30 سانتی متری اسپری کرده، بلافاصله خشک میگردد. بهتر است در موهای مرطوب استفاده گردد.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

9- ماسک موی کراتینه کئون صاف کننده

ماسک موی کراتینه کئون صاف کننده و وزگیر مو یک درمان مرطوب کننده غنی است که موخوره، کرک و پف را صاف می کند.

همانطورکه از نامش مشخص است، یک پروتئین فیبری موجود در موهای شما و یک بلوک ساختمانی کلیدی، تزریق شده است. این بدان معنی است که ماسک موی کراتینه کئون برای موهای خشک یا آسیب دیده عالی است و باعث تقویت و ترمیم جلوگیری از شکستگی مو می شود.

ماسک موی کراتینه کئون مقاومت طبیعی موها را بازگردانده و موها را احیا می کند و جلوه ای شاداب، لطیف و مقاوم به موها می بخشد.

ویژگی ها :

1. صاف کننده و ضد وز
2. مرطوب کننده
3. مناسب برای انواع مو بخصوص موهای خشک و آسیب دیده
4. باعث تقویت و جلوگیری از شکستگی می شود
5. حاوی مواد مغذی جهت احیا و بازسازی تارهای مو

 

روش مصرف :

هفته ای یک تا دو بار مقداری از ماسک موی کراتینه کئون را بر روی موهای مرطوب پخش کرده، ماساژ دهید و پس از 5 تا 10 دقیقه کاملا آبکشی نمایید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

10- نرم کننده موی وز بناکور 200 میل

نرم کننده موی وز بناکور اسموث پرفکت BC Smooth Perfect Conditioner یک محصول تقویتی، درخشان‌ و صاف کننده موهای وز- کدر و غیر قابل انعطاف برای مدت زمان طولانی می‌باشد. مجموعه مواد Ionic، Polymer، Shield Complex، پلیمرهای کاتیونی و مواد درخشان‌کننده یک لایه محافظ بر روی موها ایجاد نموده و انعطاف‌پذیری، درخشش و لطافت موها را افزایش می‌دهد همچنین از آنها در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت، تعریق و گرما محافظت می‌نماید. فرمولاسیون نرم کننده موی وز بناکور حاوی اسیدآمینه برای بازسازی و ترمیم ساختار درونی مو، کراتین جهت افزایش مقاومت و انعطاف‌پذیری و پانتنول جهت آبرسانی و تامین رطوبت مو می‌باشد. ترکیبات ویژه براق‌کننده یک پوشش محافظ برای موها ایجاد نموده آنها را درخشان‌ و صاف می‌نماید.

ویژگی ها :

• مناسب موهای وز، کدر و غیر قابل انعطاف
• دارای خاصیتی تقویتی
• ترمیم ساختار درونی مو
• وزگیری کامل مو
• جلوگیری از گره خوردن موها
• مغذی برای مو
• محافظ و ترمیم کننده مو

 

روش مصرف :

جهت استفاده از این نرم‌کننده مقداری از آن را بر روی مرطوب قرار داده سپس به آرامی ماساژ دهید آگاه پس از 2 دقیقه آبکشی نمائید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

11- سرم صاف کننده مو کراتینه کئون

سرم صاف کننده مو کراتینه کئون ضد وز Keune Keratin Smooth Serum محافظ در برابر حرارت با کراتین فعال، روغن آرگان و مواد معدنی ضروری، موهای وز شده را انعطاف پذیر و قوی تر می کند، از موها در برابر حرارت سشوار محافظت می کند، موها را براق می کند، از وز، موخوره و وز شدن موها جلوگیری می کند. برای موهای خشک، موهای آسیب دیده شیمیایی و موهای نازک و صاف مناسب است.

سرم محافظت در برابر حرارت با کراتین فعال، روغن آرگان و مواد معدنی ضروری، سرم صاف کننده افزودنی ایده آل به محدوده کراتین برای مصارف خانگی است، حاوی ترکیب کراتین متعادل، مغذی و تقویت کننده است.

ویژگی ها :

1. بازسازی کننده مو
2. ضد وز و موخوره
3. صاف کننده مو
4. هم در قسمت بیرونی رشته و هم در عمق داخل آن تزریق می شود
5. مناسب برای موهای آسیب دیده یا موهای معمولی تا خشک
6. پس از استفاده مکرر، موهای شما صاف و ابریشمی خواهد شد
7. حجم 25 میل
8. محصول هلند

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

12- اسپره دوفاز کراتین کئون صاف کننده مو

اسپره دوفاز کراتین کئون صاف کننده مو یک نرم کننده، و گره گشای فوری است.بسیار سبک وزن است. تعادل رطوبت موهای شما را تنظیم می کند و در عین حال تارها را از داخل به بیرون تقویت می کند. همچنین درخشندگی فوری می افزاید و موهای شما را به راحتی شانه کرده و حالت می دهد.

اسپره دوفاز کراتین کئون فورا جذب ساقه مو می شود و موهای آسیب دیده را تقویت، ترمیم و بازسازی می کند. اسپری کراتینه نرم کننده کئون باعث می شود تا مقاومت و سلامت موها را افزایش پیدا کند و موهایی شاداب، مقاوم و ابریشمی برای شما به ارمغان می آورد. برای موهایی که عمیقا نیاز به ترمیم دارند.

ویژگی ها :

1. صاف و نرم کننده مو
2. تقویت کننده مو
3. درخشان کننده مو
4. گره گشای فوری مو
5. تامین رطوبت، لطافت و شفافیت مو

 

نحوه استفاده:

روزانه مقداری از محصول را بر روی ساقه موهای مرطوب اسپری نمایید. (بدون نیاز به آبکشی)

محصولات کئون با رعایت استانداردهای روز اروپا، به سرعت توانسته جایگاه مناسبی بین مردم ایجاد کرده و روز به روز به کیفیت محصولات و طرفداران آن اضافه میشود.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

13- نرم کننده کراتینه کئون صاف کننده

نرم کننده کراتینه کئون رشته ها را تقویت می کند و به جلوگیری از شکستگی مو کمک می کند. پروویتامین و شی باتر موهای شما را از داخل به بیرون مرطوب و تقویت می کند.

همانطور که از نامش مشخص است، با کراتین، یک پروتئین فیبری موجود در موهای شما و یک بلوک ساختمانی کلیدی، تزریق شده است.
نرم کننده کراتینه کئون صاف کننده و وزگیر مو یک محصول مرطوب کننده مخملی و غنی است که موخوره، کرک و پف کردن را صاف می کند. این به این معنی است که این نرم کننده مخصوصاً اگر موهای شما خشک یا آسیب دیده باشد خوب است.

ویژگی ها :

1. صاف و نرم کننده مو
2. هرگونه موخوره کرک و پف کردن را صاف می کند.
3. تقویت و ترمیم کننده مو

 

نحوه استفاده:

جهت استفاده از این نرم‌کننده مقداری از آن را بر روی مرطوب قرار داده سپس به آرامی ماساژ دهید آگاه پس از 2 دقیقه آبکشی نمائید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

امیدواریم که این معرفی برای شما مفید بوده باشد. ما در فروشگاه الی مارت همواره در تلاش هستیم تا بهترین برندهای بهداشتی و زیبایی برای مراقبت از پوست و مو را به شما معرفی کنیم.

یک فکر در مورد “معرفی بهترین وزگیر و صاف کننده مو + قیمت و خرید

  1. ثریا مولودی گفت:

    واقعا ممکنه با یکی از این محصولات موهای من هم صاف بشه. من موهای خیلی وزی دارم و خیلی دوست دارم که یک شامپو یا هر چی باشه بگیرم و یکم موهام صاف بشه.

  2. مریم بابایی گفت:

    وای دستتون درد نکنه. چقدر این لیست و معرفی بهم کمک کرد. من یکی از این وزگیرها رو سفارش دادم و خیلی خیلی راضی بودم.
    ممنون از شما.

  3. سپیده گفت:

    سلام و وقتتون بخیر. من بعد از حمام کلا موهام موج موج میشه و باید هر بار بشینم و کلی اتو مو بزنم تا درست بشه. به نظرتون باید چه محصولی برای موهام بگیرم؟

  4. ناصری گفت:

    احسنت به شما و ممنون از زحماتتون.
    خیلی عالی بود این لیست.
    من هم موهای وزی دارم و اینکه یک جا یک لیست از بهترین صاف کننده با ویژگی هاشون برامون گذاشتید، خیلی عالیه.

  5. زینب داوودی گفت:

    از موهای وزم خسته شدم. موهام یک موج دقیقا پشت سرم داره به حالت اس انگلیسی. نمی دونم چطور میشه صافش کنم. به نظرتون کدوم شامپو برای موهای من که پر پشت و چرب هست مناسبه؟

  6. سپیده کیانی وش گفت:

    سلام. ببخشید یک سوالی داشتم از خدمتتون. محصولات معرفی شده واقعا اورجینال و اصل هستند؟ و یکی هم اینکه چند روز بعد سفارش ارسال میشه؟ ارسال با پست هست یا تی باکس؟

  7. مرجان نقی زاده گفت:

    اول از همه چی تشکر می کنم از شما و سایت خوبتون و اینکه واقعا محصولات با کیفیت و اصلی دارید.
    من استفاده کردم و به شدت ازش راضی ام.

  8. سیما کوهنورد گفت:

    درود فراوان خدمت شما و سایت خوبتون.
    بابت معرفی این لیست ارزشمند ازتون متشکرم. من وزگیر اوسیس و حالت دهنده سفارش دادم که خیلی خیلی ازش راضی هستم.
    سپاس فراوان.

  9. آمنه جنگجو گفت:

    سلام وقتتون بخیر.
    ممنون از معرفی این لیست خوب از بهترین وزگیرها. من خودم از سایت شما یک وزگیر فوق قوی سفارش دادم که واقعا ازش خیلی راضی هستم.

  10. شریفی گفت:

    من یه روز موهام بعد از حموم وز و یه روز صافه. نمی دونم از شامپو هست، از آبمون هست. خیلی اعصابم رو خورد می کنه و نمی دونم باید چکار کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *