مد و زیبایی

معرفی بهترین شاپو احیا کننده مو + قیمت و خرید

معرفی بهترین شاپو احیا کننده مو

معرفی بهترین شاپو احیا کننده مو برای موهای اسیب دیده.

موها همیشه در معرض آسیب های جانبی هستند. رنگ کردن مو، اشعه خورشید، سشوار، اتو مو و … از جمله مواردی هستند که ممکن است به موهای سر شما آسیب وارد کند.

اگر به هر دلیلی احساس می کنید که موهایتان درخشندگی، شادابی خود را از دست داده و یا نازک و وز شده، در ادامه این مقاله با ما در الی مارت همراه باشید تا بهترین شامپوی احیا کننده موهای آسیب دیده را به شما معرفی کنیم.

 

1- ماسک موی رنگ شده فیتو آبرسان

شامپو احیا کننده فیتو کراتین ترمیم کننده Phyto keratine Repairing ساختار داخلی موهای ضعیف و آسیب دیده را ترمیم می کند تا استحکام و درخشندگی آن را بازگرداند. شامپو احیا کننده فیتو کراتین گیاهی که به عمق فیبر مو تزریق می شود، برای بازسازی ساختار داخلی آن کار می کند. هیالورونیک اسید رطوبت را حفظ می کند تا موها را هیدراته نگه دارد.

سرامیدهای سبوس برنج به عنوان یک سیمان بین سلولی عمل می کنند تا ضایعات ریز روی سطح ساقه مو را پر کرده و کوتیکول را صاف کنند. عصاره انار با خاصیت ضد رادیکال های آزاد از مو در برابر عوامل استرس زا محافظت می کند.

شامپو احیا کننده فیتو کراتین بدون سولفات است که به آرامی موهای حساس را تمیز کرده و ساختار درونی فیبر مو برای تجدید مقاومت، لطافت و نرمی مو در اعماق عمق بازسازی و تقویت می شود.

ویژگی ها :

1. موهای آسیب دیده را ترمیم و احیا می کند
2. موها را عمیقا آبرسانی می کند
3. مناسب موی ضعیف و آسیب دیده
4. بدون سولفات
5. تغذیه کننده مو
6. تقویت کننده مو
7. ساخته شده با کراتین گیاهی
8. مناسب آقایان و خانم ها

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

2- شامپو احیا کننده تی جی بد هد انرژی بخش

شامپو احیا کننده تی جی بد هد انرژی بخش Bed Hed Tigi anti-dotes حفظ رنگ را بهبود می‌بخشد و آسیب‌های ناشی از رنگ‌ها و یا تغییر رنگ را ترمیم می‌کند و از کشیدن آنها به امتداد یا تغییر سایه آن‌ها اجتناب می‌کند. این محصول با بستن و از بین بردن ریزش مو در پوسته موها را تمیز می کند، ساختار مو را ضخیم می کند. سطح رطوبت مو را حفظ می کند و شانه زدن آنها را آسان می کند.

آیا سبک زندگی فعال شما تأثیری بر موهای شما می گذارد؟ آیا فقط تاریکی و کدورت را بر آن می بینید؟ آرام باشید، استراحت کنید و فوراً به این شامپو بپیوندید.فرمول آن یک درمان مرطوب کننده بر روی مو اعمال می کند، آن را زنده می کند و آن را با سهولت، درخشندگی و نرمی پر می کند، در حالی که به آرامی و متوسط ​​پوست سر و فیبر را تمیز می کند.علاوه بر این، حفظ رنگ را بهبود می‌بخشد و آسیب‌های ناشی از رنگ‌ها و/یا تغییر رنگ را ترمیم می‌کند و از کشیدن آنها به امتداد یا تغییر سایه آن‌ها اجتناب می‌کند.

ویژگی ها :

1. شامپو تقویت کننده مو با ساختاری منحصربه فرد
2. حاوی کوکومیدوپروپیل بتائین برای پاکسازی، تقویت، افزایش لطافت و ضخامت مو
3. درخششی بی نظیر و خیره کننده به موها می دهد
4. حاوی پلی کواتمیوم-10 برای جلوگیری از کاهش رنگ مو
5. حاوی کاربومر برای حفظ رطوبت و تقویت مو در برابر تغییرات آب و هوایی
6. موهایی زیبا، خوش حالت و لطیف برای شما به ارمغان می آورد

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

3- شامپو احیا کننده کئون موی آسیب دیده

شامپو احیا کننده کئون Keune So Pure Recover حاوی روغن های ضروری ارگانیک و عصاره های گیاهی است که موها را به حالت طبیعی و براق خودشان بازمی گرداند.این محصول فاقد سولفات بوده و با ملایمت موها را تمیز می کند؛ همچنین برای موهای رنگ شده و کراتین شده مناسب است.

حاوی پروتئین کینوا و روغن آووکادو است که به عمق موها نفوذ می کند؛ همچنین روغن نارگیل و آرگان موجب آبرسانی و تقویت عمیق ساختار موها می شود.

تاثیر موهای سالم در زیبایی چهره غیر قابل انکار است؛ اما دست نگه دارید! نیازی به کوتاه کردن موهای آسیب دیده نیست.

ویژگی ها :

1. حاوی روغن های ضروری ارگانیک و عصاره های گیاهی
2. ترمیم موهای آسیب دیده
3. احیا کننده مو
4. تقویت ساختار موها
5. نرم و براق کننده مو ها
6. مورد استفاده موهای آسیب دیده
7. فاقد سولفات
8. مناسب موهای رنگ شده، دکلره شده و کراتین شده
9. حاوی روغن آرگان، روغن نارگیل، پروتئین کینوا و روغن آووکادو

 

نحوه استفاده:

مقدار مناسبی از شامپو احیا کننده کئون را روی موهای خیس ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید.

محصولات کئون با رعایت استانداردهای روز اروپا، به سرعت توانسته جایگاه مناسبی بین مردم ایجاد کرده و روز به روز به کیفیت محصولات و طرفداران آن اضافه میشود.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

4- شامپو آرگان شوارتسکف احیا کننده

احتمالا با خواص جادویی آرگان آشنایی دارید. دانه ی ارزشمندی که حاوی مواد بسیار مغذی برای پوست و موی شماست. شامپو آرگان شوارتسکف احیا کننده Oil Ultimate argan & barbary fig Schwarzkopf ، مناسب برای رطوبت رسانی، درخشندگی و شادابی موهاست. این محصول برای تقویت پوست و موی سر و از بین بردن آسیب های ناشی از حرارت (اتو مو و سشوار ) و مواد شیمیایی (رنگ مو و دکلره ) می باشد. شامپو آرگان یک نرم کننده، ترمیم کننده ایده آل برای موهای آسیب دیده، ضدموخوره و از بین برنده وزی موی سر است.

ویژگی ها :

• طراوت بخش مو
• تقویت کننده مو
• درخشان کننده مو
• حاوی روغن آرگان، انجیر و باربری
• نرم کننده و صاف کننده مو
• احیا کننده ی مو
• از بین برنده ی وزی مو
• مناسب موهای آسیب دیده
• حجم 300 میل
• محصول آلمان

 

نحوه استفاده:

میتوانید در ابتدا موی خود را با یک شامپوی معمولی شستشو کرده و سپس مقداری از شامپو آرگان شوارتسکف احیا کننده Oil Ultimate argan & barbary fig که پر از خواص درمانی ویژه است را به موهای خود زده و پخش نمایید. اجازه بدهید 10 دقیقه بماند. سپس آبکشی نمایید. برای تاثیر گذاری بیشتر از ماسک مو آرگان شوارتسکف برای داخل حمام و بعد از حمام نیز میتوانید از روغن آرگان شوارتسکف استفاده نمایید.

شوارتسکف آلمان، یکی از به روز ترین تولید کننده های محصولات در زمینه بهداشت، درمان و مراقبت از پوست و موی شما، با به کار گیری از جدیدترین تکنولوژی و برترین متخصصان، همواره تلاش میکند محصولی کارآمد، به روز و متفاوت را با توجه به نیاز انواع مو در اختیار مصرف کنندگان گرامی در سراسر جهان قرار دهد

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

5- شامپو تغذیه کننده کئون احیا کننده

شامپو تغذیه کننده کئون احیا کننده Keune Vital Nutrition shampoo با دارا بودن محتویات آبرسان قوی موجب ایجاد یک لایه ی محافظتی به دور بافت موهای آسیب دیده می شود و موهای صدمه دیده را احیا می کند که به حالت عادی باز می گرداند.

این محصول همچنین موجب جلوگیری از دی هیدراته شدن بافت مو شده و مو را در برابر آسیب های محیطی و اشعه های فرا بنفش نور خورشید محافظت می کند. این شامپو با فناوری تزریق مواد مغذی موجب ایجاد توازن رطوبت در سطح مو شده و مواد مورد نیاز بافت مو را تامین می کند.

شامپو تغذیه کننده کئون Care Vital Nutrition با فناوری تزریق مواد مغذی غنی شده است که تعادل رطوبت مو را بازیابی می کند و در عین حال به شدت آن را تغذیه می کند. فرمول غنی آن با ترکیبی از پنج ماده معدنی ضروری ساخته شده است، بنابراین موهای شما سالم و لطیف می شوند، هرگز از بین نمی روند و خشک نمی شوند. پروتئین ها ساختارهای آسیب دیده داخلی مو را تغذیه می کنند، در حالی که پروویتامین B5 عمیقاً در ساقه مو نفوذ می کند و تعادل رطوبت را تنظیم می کند.

اگر به دنبال داشتن موهایی نرم، درخشان و زیبا هستید، این محصول در دستان شماست.

ویژگی ها :

1. آبرسان قوی
2. ایجاد لایه محافظتی به دور بافت مو
3. احیاء موهای صدمه دیده
4. جلوگیری از دی هیدراته شدن بافت مو
5. تغذیه کننده
6. مناسب انواع موها
7. فناوری تزریق مواد مغذی
8. بازیابی و احیای تارهای تحت استرس

 

نحوه استفاده:

جهت استفاده از این محصول، ابتدا مقدار کمی از شامپو را روی موهای مرطوب قرار داده و سپس به آرامی ماساژ دهید و بعد از 5 دقیقه بشورید و آبکشی کنید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

6- شامپو آبرسان و احیا کننده مو کئون

شامپو آبرسان و احیا کننده مو کئون ترمیم کننده و جوانساز مو، یک محصول تقویتی و ترمیمی با فرمولاسیون ضدپیری برای بازگرداندن رطوبت و استحکام موهای ضعیف می‎باشد. به تغذیه کامل، تامین رطوبت و زیبایی، درخشش و انعطاف‌پذیری و بهبود حالت‌پذیری موها می‌پردازد.

شامپو آبرسان و احیا کننده مو با خواص پاک کنندگی ملایم و مواد براق کننده فوق العاده، موهای کدر و خشک را به رشته های ابریشمی و نرم با درخشندگی زیبا تبدیل می کند. روغن ماراکوجا، بائوباب و مونوئی بدون اینکه موهای شما را سنگین یا چرب کند، عمیقا مرطوب می کند.

ویژگی ها :

1. مغذی کننده مو
2. مرطوب کننده مو
3. تقویت کننده و درخشان کننده مو
4. این شامپو از روغن ماراکوجا، بائوباب و مونوئی موهای شما را مرطوب می کند
5. جلوگیری از مو خوره

 

نحوه استفاده:

جهت استفاده از این محصول مقداری از شامپو مرطوب کننده قوی را بر روی موهای مرطوب قرار داده سپس به آرامی ماساژ دهید و بعد از 1 الی 2 دقیقه موها را آبکشی نمائید.

محصولات کئون با رعایت استانداردهای روز اروپا، به سرعت توانسته جایگاه مناسبی بین مردم ایجاد کرده و روز به روز به کیفیت محصولات و طرفداران آن اضافه میشود.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

امیدواریم که این معرفی برای شما مفید بوده باشد. ما در فروشگاه الی مارت همواره در تلاش هستیم تا بهترین برندهای بهداشتی و زیبایی برای مراقبت از پوست و مو را به شما معرفی کنیم.

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “معرفی بهترین شاپو احیا کننده مو + قیمت و خرید

  1. فریده حسن زاده گفت:

    من موهام رو رنگ کرده بودم و بعد از مدتی احساس کردم که موهام سوخته. از این مقاله تون فهمیدم که باید یک احیا کننده بگیرم. خیلی خوب توضیح دادید و معرفی تون به من خیلی کمک کرد.
    ممنون که برای کاربرانتون ارزش قائل هستید و کارمون رو آسون می کنید.

  2. قلی پور گفت:

    من موهام رو چند بار پشت سر هم رنگ کردم و دیدم که رنگ موهامو سوزونده. یعنی به شدت آسیب دیده. به نظرتون این شامپوها می تونه موهای آسیب دیده م رو ترمیم کنه؟

  3. شیرین گفت:

    وقتتون بخیر.
    من برای روز عروسیم برای اولین بار موهام رو رنگ کردم. 19 سال سن دارم و کلا موهای کم پشت و نازکی دارم. بعد از عروسی چند روز بعد متوجه شدم که موهام کلا سوخته و خراب شده. به نظرتون باید چکار کنم؟

  4. عبدالهی گفت:

    به نظر من همه شامپوهایی که معرفی کردید عالی و با کیفیت هستند.
    لیست ارزشمندی بود.

  5. سارا نیک بخت گفت:

    سلام.
    من موهام رو رنگ کرده بودم و الان بعد از مدتها که از رنگ کردنش می گذره متوجه شدم که چون موهای ضعیفی داشتم این رنگ کردن مو به موهام آسیب رسونده. می خواستم ببینم با یک شامپوی احیا کننده می تونم دوباره سلامتی موهام رو به دست بیارم؟

  6. ستاره هژیرنیا گفت:

    وقتتون بخیر و با آرزوی بهترین ها برای شما و فروشگاه خوب الی مارت.
    من از مشتری قدیمی شما هستم و همیشه محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیازمون رو از فروشگاه شما تهیه می کنیم. من خرید از این سایت رو به بقیه هم توصیه می کنم چون هم محصولاتشون اصل هست، هم قیمتشون بهترین قیمته و هم سرعت ارسالشون قابل تقدیره.

  7. خاتون گفت:

    سلام.
    وقتتون بخیر.
    لیست ارزشمندی بود و کلا مقالات معرفی تون رو دوست دارم چون خیلی راحت میشه محصولات رو یک جا دید و مقایسه کرد.

  8. ارغون پادروان گفت:

    انصافا محصولات خیلی خوبی دارید. من سک شامپو احیا کننده گرفتم که کلا موهام باهاش زنده شده.
    فقط خواستم ازتون از صمیم قلب تشکر کنم.

  9. رعنا پادویی گفت:

    انصافا بهترین هستید. انتظار نداشتم اینقدر سریع محصول مورد نیازم به دستم برسه. بدون شک این برندی که سفارش دادم یکی از بهترین احیا کننده های مو هست.
    سپاس فراوان.

  10. شراره نامجو گفت:

    من در اثر رنگ کردن زیاد مو، موهام آسیب دیده بود و بهم گفتن که باید از احیا کننده استفاده کنم. با یک سرچ ساده با سایت شما روبرو شدم. اما نمی دونم الان احیا کننده مناسب برای موهام کدوم هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *