کتاب زندگانی نویسنده فرزاد دانشمند انتشارات نسل نواندیش

نام کتاب کتاب زندگانی
نویسنده فرزاد دانشمند
ناشر چاپی انتشارات نسل نواندیش
سال انتشار 1394
تعداد صفحات 200
زبان فارسی
موضوع کتاب موفقیت و مدیریت

150,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی کتاب زندگانی

خرید کتاب زندگانی نویسنده فرزاد دانشمند انتشارات نسل نواندیش

نگارش کتاب حاضر برگرفته از هدف نویسنده که خلق زندگی ایده آل برای تمام مردم جهان است، می باشد. سفر شما نیز با این کتاب شروع می شود. اگر آن را جدی بگیرید، می توانید تمام باورهایتان را از نو پایه ریزی کنید. وقتی از قدرت نهفته در خودتان سر در بیاورید، می توانید با آگاهی هرچه تمامتر تحول خود را شروع کرده و زندگی آرمانی تان را خلق کنید.

بخشی از کتاب زندگانی

دریا بی‌رنگ است و طبیعت بی‌روح، کوه‌ها را غم گرفته و ابرها را اندوه. طراوت و تبسمی نیست و هرچه هست، خزان است. بار یأس روی دوش افتاده و سنگینی مشکلات، کمر را خم کرده است. وجود بی‌تاب شده و فریاد جان را تکان می‌دهد. آسمان رنگ تیره به خود گرفته و از ته دل می‌خواهد ببارد. لحظاتی تلخ و آهنگی غمگین در زندگی هر انسان؛ گویا جام زندگی لبریز از درد شده و جرعه‌جرعه وجودتان را فرا می‌گیرد. قله‌تان چون تپه‌ای شنی فرو ریخته و یأس در دلتان ریشه دوانده. روزها آمیخته به صبر سپری می‌شوند و هر سال به امید تحولی نو به سال دگر می‌پیوندد.

اما چرخ فلک در گردش است و لاجرم کوکب هستی با ستاره‌ی اقبال شما قرین می‌شود. از کبریا کیمیایی فرستاده می‌شود. امید درِ خانه‌تان را می‌کوبد. عطر گل همه‌ جا را فرا می‌گیرد و نم خاک به عرش می‌رسد. ابرها کنار می‌روند و آسمان زرین می‌شود. تابش خورشید همه چیز را طلایی می‌کند. خنده طنین‌انداز می‌شود و لطافت نسیم، همه را نوازش می‌کند. گلبرگ و شکوفه در زلف تاک می‌پیچند و طبیعت جشن خود را تا رنگین‌کمان می‌برد.

تنها بارقه‌ای از امید، چرخ گردون را دگرگون ‌کند و تا زمانی‌که بانگ امید نجوا کند، دریاها شکافته شوند و کوه‌ها کنار روند تا غایت شما هویدا گردد. اکنون زندگی دوست‌داشتنی است. لحظه‌به‌لحظه زیبایی و قدم‌به‌قدم کامیابی است.

سایر محصولات:

کتاب صحبت در جمع

کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب زندگانی نویسنده فرزاد دانشمند انتشارات نسل نواندیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *