کتاب دنیای سوفی نویسنده یوستین گردر انتشارات نیلوفر

نام کتاب کتاب دنیای سوفی
نویسنده یوستین گردر
مترجم حسن کامشاد
ناشر چاپی نشر نون
سال انتشار 1401
تعداد صفحات 607
زبان فارسی
موضوع کتاب فلسفه (فلسفه و روان‌شناسی)

220,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی کتاب دنیای سوفی

کتاب دنیای سوفی معروف‌ترین اثر یوستین گردر، نویسنده‌ی نروژی و معلم فلسفه است. حسن کامشاد این کتاب را به زبان فارسی برگردانده است. یوستین گردر در ساده و موجزنویسی تبحر بسیار داشت. او که به دنبال کتابی روان و قابل‌فهم برای آموزش فلسفه به شاگردان نوجوانش بود، نتوانست چنین کتابی را بیابد؛ بنابراین خودش به فکر نوشتن کتاب «دنیای سوفی» افتاد. این نویسنده‌ی نروژی در طول دوران حرفه‌ای خود جوایز بسیاری دریافت کرده که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: جایزه‌ی ادبیات نسل جوان آلمان برای دنیای سوفی، جایزه‌ی ویلی برانت در اسلو و یک مدرک افتخاری در کالج ترینیتی، دوبلین. کتاب‌های «راز فال ورق»، «درون یک آیینه، درون یک معما»، «راز تولد»، «قصر قورباغه‌ها»، «زندگی کوتاه است»، «دختر پرتقال»، «سلام کسی این‌جا نیست» و … از آثار این نویسنده هستند که بسیاری از آن‌ها با استقبال فراوان مواجه شده‌اند.

کتابی درباره تاریخ فلسفه

همانطور که از جلد کتاب دنیای سوفی مشخص است، این کتاب داستاتی درباره تاریخ فلسفه کل جهان است. به قول بسیاری از مخاطبان، داستان دنیای سوفی گزیده ای از سخنان ارزشمند فیلسوفان مهم دنیا در 3 هزار سال گذشته را روایت می کند.

نویسنده این کتاب با خلاقیت هر چه تمام تر فلسفه و نکات ارزشمندی که هر کس باید در مورد این علم بداند را با زبانی ساده و روان بیان می. همین موضوع باعث شده تا دنیای سوفی به عنوان یکی از پر فروش ترین کتاب های دنیا همیشه حال خوشی را در صف فروش کتاب ها داشته باشد و به 60 زبان مختلف در دنیا خوانده شد.

خلاصه ای از کتاب دنیای سوفی

داستان از آنجا شروع می شود که، دنیای سوفی با دریافت نامه ای عجیب و جذاب زیر و رو می شود. نامه ای که پر از محتوا و مفهوم بود اما تنها در دو کلمه «تو کیستی» خلاصه میشود! بله درست است متن تمام نامه همین دو کلمه بود و همین کافی بود تا ذهن سوفی را به اندازه چند برابر سؤالهایی که داشت مشغول خود کند.

اما داستان این نامه ها به همین راحتی تمام نشد چرا که مدتی بعد سوفی نامهای طولانی تر از قبلی دریافت کرد با مضمون: جهان چگونه به وجود آمد!

معمای این نامه های مرموز سرانجام با لو رفتن نام ارسال کننده نامه حل شد. آلبرتو کناکس شخصی است که این نامه ها را برای سوفی ارسال می کرد و قصدش از این کار تدریس فلسفه به سوفی 15 ساله بود!

در ادامه داستان، نامه ها کم کم از حالت چند کلمه ای خارج شده و سوفی را برای پیدا کردن جواب مناسب دو سؤالی که از او پرسیده شده کمک میکند. در این بین مخاطب کمکم با نظریههای فیلسوفان مختلف دنیا آشنا میشود. چرا که هدف نویسنده بیان ساده فلسفه در قالب داستانی است که برای مخاطب قابل فهم باشد.

سایر محصولات:

کتاب صحبت در جمع

کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب دنیای سوفی نویسنده یوستین گردر انتشارات نیلوفر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *