کتاب بخواهید تا به شما داده شود نویسنده استروجری هیکس انتشارات آرایان

نام کتاب کتاب بخواهید تا به شما داده شود
نویسنده استروجری هیکس
مترجم لیلا رضیئی
ناشر چاپی انتشارات آرایان
سال انتشار 1399
تعداد صفحات 304
زبان فارسی
موضوع کتاب روانشناشی موفقیت

145,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

شما باید بدانید كه واقعیت زندگی‌تان را خودتان خلق می‌كنید. در دنیایی كه همه موجودات و حتی اجسام، فركانس دارند، به شما می‌آموزیم كه چگونه با بهره‌گیری از دانش آفرینش آگاهانه، امواجی را از مغز خود ساطع كنید كه شما را به آرزوهای دلخواه‌تان برساند. در این كتاب می‌آموزید كه چگونه ارتعاش‌های ذهنی خود را به سوی اهداف‌تان بفرستید و به آرزوهای‌تان دست یابید.

درباره کتاب بخواهید تا به شما داده شود

بخواهید و به شما داده می شود که توسط استر و جری هیکس نوشته شده است که آموزه های غیرفیزیکی آبراهام را ارائه می دهد و به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه خواسته های خود را تجلی دهید تا بتوانید زندگی شاد و پربرکتی که لیاقتش را دارید داشته باشید.

با خواندن کتاب بخواهید و به شما داده می شود ، خواهید فهمید که چگونه روابط ، مسائل مربوط به سلامتی ، امور مالی ، نگرانی های شغلی و موارد دیگر تحت تأثیر قوانین جهانی است که حاکم بر زمان-فضا-واقعیت شماست. و فرایندهای قدرتمندی را کشف خواهید کرد که به شما کمک می کند با جریان مثبت زندگی پیش بروید.

حق طبیعی شماست که زندگی ای سرشار از چیزهای خوب داشته باشیدو این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از هر طریق این کار را انجام دهید!

سایر محصولات:

کتاب صحبت در جمع

کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب بخواهید تا به شما داده شود نویسنده استروجری هیکس انتشارات آرایان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *