کتاب راز موفقیت در بازار کار نویسنده اصغر کیهان نیا انتشارات نسل نواندیش

نام کتاب کتاب راز موفقیت در بازار کار
نویسنده اصغر کیهان نیا
ناشر چاپی انتشارات نسل نواندیش
سال انتشار ۱۳۹۵
تعداد صفحات ۴۴۷
زبان فارسی
موضوع کتاب کتاب موفقیت و خودسازی

190,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی کتاب راز موفقیت در بازار کار

اصغر کیهان نیا در کتاب راز موفقیت در بازار کار، مراحل رسیدن به موفقیت در زمینه‌های شغلی، کسب‌وکار و زندگی را با ظرافت هر‌چه تمام‌تر معرفی کرده تا خوانندگان بتوانند به موفقیت واقعی دست پیدا کنند.

شادی و شادمانی رابطه تنگاتنگی با میزان موفقیت در زندگی دارد. برای تداوم این شادی باید همواره از زندگی خویش رضایت داشته باشیم. انسان، از لحظه‌ای که خود را می‌شناسد تا آن دم که چشم از جهان فرو می‌بندد، پیوسته در تلاش و دستیابی به موفقیت و کامیابی است. بنابراین تعجبی ندارد اگر همه طالب آموختن رمز و راز موفقیت باشند.

نیل به موفقیت کلید و مفتاحی دارد و کسی که آن را بیابد، هرگز از قله شادمانی فرو نخواهد آمد. انسان با کسب موفقیت به دو پیروزی بزرگ نایل می‌گردد؛ هم به لحاظ مادی بی‌نیاز می‌شود و هم از نظر روحی و روانی شایستگی خود را به اثبات می‌رساند. تحقق این دو هدف ارزشمند، خود مشوق انسان است تا سراسر عمر در تلاش و تکاپو باشد.

کلام ساده و رسا، صمیمی و یک‌دل و در عین حال عمیق و پرمعنای نویسنده این ذوق و شوق را پدید می‌آورد که سراسر کتاب را با اشتیاق بخوانید و چون کلامی است از دل برخواسته، لاجرم بر دل می‌نشیند. حقایق و رموز دستیابی به موفقیت را به صورت ساده و روان بیان می‌کند و انسان را برای تاختن به سوی آن به وجد می‌آورد.

شما با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید، چگونه فردی خلاق و توانگر با پشتکار و ارده قوی باشید و از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید. انتقاد‌پذیر، شجاع، پرانرژی و ژرف‌اندیش باشید. همچنین پیدا کردن هدف، عوامل موفقیت، راه رسیدن به کامیابی، رفع تضاد و بالاخره شیوه گفتگو را به‌ صورت غیرمستقیم آموزش می‌دهد، به‌ طوری ‌که راه رسیدن به آرزوها را هموار می‌سازد.

در قسمت دوم کتاب مصاحبه‌هایی با شخصیت‌های موفق ایرانی که با تلاش و پشتکار به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند، صورت گرفته است. بررسی و موشکافی در علل پیشرفت و پیروزی انسان‌های موفق بدون شک برای خوانندگان می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا با استفاده از تجربیات اشخاص موفق می‌توان راه میان‌بر موفقیت را طی کرد، و با آموختن تکنیک‌های ساده و عملی این کتاب، تضاد و تردید را از خود دور سازید و اراده خود را تقویت کنید.

سایر محصولات:

کتاب انسان از جنین تا مرگ

کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب راز موفقیت در بازار کار نویسنده اصغر کیهان نیا انتشارات نسل نواندیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *