کتاب قانون توانگری نویسنده کاترین پاندر نشر پیکان

نام کتاب کتاب قانون توانگری
نویسنده کاترین پاندر
مترجم گیتی خوشدل
ناشر چاپی نشر پیکان
سال انتشار ۱۴۰۰
زبان فارسی
موضوع کتاب کتاب روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی

190,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی کتاب قانون توانگری

حق ندارید فقیر باشید! این حُکم قاطعی‌ست که کاترین پاندر در کتاب صوتی قانون توانگری صادر کرده است. او در این اثر برجسته از شما می‌خواهد به قدرت عظیمی که آفریدگار در درونتان به ودیعه گذاشته اعتماد کنید و با جسارت برای کسب اندیشه‌ی توانگرانه بکوشید؛ زیرا تنها در این صورت است که دروازه‌های موفقیت را به روی خود گشوده خواهید دید.

درباره کتاب قانون توانگری

بازار کتاب مملو از آثار روانشناسیِ مثبت‌اندیش است؛ کتاب‌هایی که اگرچه در میانشان عناوینی سودمند و مفید نیز وجود دارد، کم و بیش تمامشان بر مبنای ایده‌هایی یکسان و کلیشه‌ای نوشته شده‌اند. نویسندگان اینگونه کتاب‌ها از شما می‌خواهند که دنیا را زیبا ببینید، افکار منفی را از خود دور کنید و احساسات مثبتی چون عشق و محبت را هر چه بیشتر در خود پرورش دهید. اما در این باره که چگونه باید چنین کارهایی را انجام دهید، چیز زیادی به مخاطبین خود نمی‌گویند.

آثار کاترین پاندر (Catherine Ponder) اما از این قاعده پیروی نمی‌کنند. این نویسنده‌ی محبوب و پرطرفدار، در هر اثر خود حرفی تازه برای گفتن دارد. در کتاب صوتی قانون توانگری (The Dynamic Laws of Prosperity)، می‌توانید با برخی از جذاب‌ترین ایده‌های او درباره‌ی موضوع ثروت و راه‌های دستیابی به آن آشنا شوید.

ایده‌ی اصلی کاترین پاندر این است: در این جهان همه چیز از طریق قانون توانگری قابل توضیح است. اما توانگری دقیقاً چه معنایی دارد؟ این سوالی‌ست که نویسنده پاسخ آن را به کامل‌ترین شکل ممکن در فصول ابتدایی کتاب خود داده است. او در ضمن، نشان می‌دهد که اصولا هیچ پیشرفتی بدونِ دستیابیِ روح به نیروی توانگری ممکن نیست.

در بخش‌های بعدی کتاب، پاندر می‌کوشد تا مهم‌ترین شیوه‌های بروز و تجلی نیروی توانگری را ذکر کند. در این مسیر، اوبه قدر کافی و با زبانی گویا، از مسائلی نظیرِ اهمیت کار و اشتغال، قانون اعتماد به نفس، تأثیر دعا، لزوم دستیابی هر چه سریع‌تر به استقلال مالی، قانون پشتکار و… سخن می‌گوید.

در یک ارزیابی کلی، باید گفت که کتاب‌های پاندر ارائه‌دهنده‌ی نوعی روانشناسی‌ خدامحورند؛ این نویسنده به عنوان یک کشیش و معلم معنوی، همواره تاکید فراوانی بر اهمیت سرشت الهی انسان‌ها دارد، و مطالبی که بیان می‌کند نیز همه بر مبنای همین امر قابل فهم و پذیرفتنی‌ست.

کتاب قانون توانگری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که مشتاقانه به دنبال راهی برای خروج از بن‌بست‌های اقتصادی، عاطفی و یا معنوی در زندگی خود هستند.

سایر محصولات:

کتاب انسان از جنین تا مرگ

کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب قانون توانگری نویسنده کاترین پاندر نشر پیکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *