کتاب شفای زندگی نویسنده لوئیز ال هی انتشارات ملینا

نام کتاب کتاب شفای زندگی
نویسنده لوئیز ال هی
مترجم زهره شهرستانی
ناشر چاپی انتشارات ملینا
سال انتشار ۱۳۹۸
تعداد صفحات ۲۷۶
زبان فارسی
موضوع کتاب کتاب موفقیت و خودسازی

250,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی کتاب شفای زندگی

کتاب‌های لوئیز ال. هی تأثیرات زیادی در زندگی بسیاری از افراد گذاشته است. کتاب شفای زندگی بدون شک یکی از بهترین و زیباترین کتاب‌های اوست. این کتاب اولین بار در سال ۱۹۸۴ منتشر شد و در همان سال تبدیل به یکی از مهمترین کتاب‌های الهام‌بخش برای تحول انسان شد.

درباره کتاب شفای زندگی

کتاب شفای زندگی به‌گونه‌ای تنظیم شده که انگار ما واقعاً در‌حال صحبت مستقیم با لوئیز ال. هی هستیم. هر فصل این کتاب با یک تأیید شروع می‌شود و با یک درمان تمام می‌شود. مقدمه، یعنی قسمت اول کتاب، نگاهی بیرونی به فلسفه و باورهای لوئیز دارد. او سعی دارد هر کدام از ما را با نیازهایمان به درستی آشنا کند به همین دلیل تمرکز زیادی بر روی نیازهای ما دارد. نکوهش، گناه، ترس و خصومت چهار متهم اصلی هستند که بیشترین مشکلات بشر را ایجاد کرده‌اند.

او اشاره می‌کند که تفکر ما تنها چیزی است که ما با آن برخورد داریم و این فکر می‌تواند به‌راحتی تغییر کند! او باور دارد چنین تغییری چشم‌اندازی بزرگ برای تحول در زندگی و خودسازی در رفتار و احساسات است. پس قدم اول برای ما این است که با تفکرمان بجنگیم. لوئیز برای ما توضیح می‌دهد که چگونه هر اندیشه‌ای که ما به آن فکر می‌کنیم آینده ما را می‌سازند. او می‌گوید که چگونه گناه و ناراحتی، موجب بیماری در بدن ما می‌شوند و چگونه با آزاد کردن این موارد می‌توانیم خودمان را درمان کنیم. او داستان مبارزه با سرطانش را تعریف می‌کند و اینکه چگونه خودش را بدون موارد پزشکی شفا داد، او به‌جای استفاده از روش‌های بهبود جایگزین، باورهای جدیدی را در خودش به‌وجود آورد و ذهن خود را برای شرایط جدید آماده کرد.

قسمت دوم، خواننده را غوطه‌ور در معیارهای تغییر اندیشه می‌کند. کتاب شفای زندگی مشکلات خواننده را شناسایی می‌کند، اما با این حال این نکته را ذکر می‌کند که عشق نورزیدن به خودمان واقعاً عامل کلیدی برای همه مشکلات ماست! لوئیز ال هی در این کتاب ابزار و شیوه‌هایی برای کمک به تغییر تفکر، پیشنهادات و تأییداتی که ممکن است مفید باشد گنجانده است. در قسمت سوم، لیستی کامل از مشکلات رایج در کتاب بیان شده است که همراه با علل احتمالی و الگوهای فکری جدید برای کمک به از بین بردن مشکل و اختلال وجود دارد.

چرا باید کتاب شفای زندگی را مطالعه کنیم؟

در این اثر الهام‌بخش، لوئیز ال. هی بینش عمیقی را درباره رابطه بین ذهن و جسم ارائه می‌دهد و به دنبال راهی برای محدود کردن افکار و اندیشه‌ها برای کنترل و محدود کردن افکار نادرست است. اگر ما آماده هستیم تا کاری را انجام دهیم این کتاب می‌تواند به ما کمک کند تا به آن برسیم. کتاب شفای زندگی از ابتدا تا انتهایش سبکی از زندگی را ارائه می‌دهد که زندگی خوانندگان را برای همیشه تغییر دهد. این کتابی است که در مردم، آگاهی عمیق از تأثیرات ذهنی‌شان نسبت به زندگی را ایجاد می‌کند.

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که برای فهمیدن ریشه‌های بیماری‌های فیزیکی و ناراحتی‌های روحی به دنبال یک کتاب خوب و عالی هستید قطعا این کتاب می‌تواند برای شما مفید باشد.

سایر محصولات:

کتاب انسان از جنین تا مرگ

کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب شفای زندگی نویسنده لوئیز ال هی انتشارات ملینا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *