کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین نویسنده فلورانس اسکاول شین نسل پیکان

نام کتاب کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین
نویسنده فلورانس اسکاول شین
مترجم هادی ابراهیمی
ناشر چاپی نسل پیکان
سال انتشار 1400
تعداد صفحات 361
زبان فارسی
موضوع کتاب کتاب روانشناسی

140,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

معرفی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین نوشته فلورانس اسکاول شین ترجمه گیتی خوشدل , کتاب «چهار اثر» نوشته‌ی «فلورانس اسکاول شین» نیازی به معرفی ندارد چون این کتاب یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های روانشناسی و حوزه‌ی موفقیت در ایران است. این نویسنده راه‌ شادمانی را ترسیم می‌کند و تصویری از صلح، آشتی، توافق و زیبایی را نشان می‌دهد. او اندیشه‌های الهی را بیان می‌کند و آن چیزی که غیرممکن است را محقق می‌کند.به جرات می توان این کتاب را پر فروشترین کتاب روانشناسی در دهه اخیر دانست.معروفترین و بهترین ترجمه چهار اثر از فلورانس اسکاول شین متعلق به خانم گیتی خوشدل و انتشارات پیکان است.اکنون‌ می‌توانید‌ این ‌کتاب‌ را‌ با‌ تخفیف‌ ویژه, به صورت آنلاین از‌ سایت‌ دیجی ‌کتاب‌ خرید‌ نمایید.جهت مشاهده معرفی‌اجمالی کتاب‌ ها به‌ همراه‌ خلاصه، نقد, بررسی و بخش هایی از متن کتاب ها…‌ به کافه دیجی ‌کتاب مراجعه نمایید.

درباره کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین کتابی است که راهی برای نگاه عاشقانه به جهان در اختیارتان قرار می‌دهد و کمکتان می‌کند تا دنیا را طور دیگری ببینید. این چهار کتاب عبارتند از: بازی زندگی و راه این بازی، کلام تو، عصای جادویی توست!، در مخفی کامیابی و قدرت کلام.

هر کدام از این کتاب‌ها نگاهی متفاوت را به دنیا به شما هدیه می‌دهند. به شما می‌آموزند که قوانین و اصول بازی زندگی را فرابگیرید و بتوانید بر اساس آن پیش بروید. کمکتان می‌کنند تا به دنیا عشق و نیکی ببخشید تا همان را هم از آن دریافت کنید. کمک می‌کنند تا با کمک قدرت کلاممان، چیزهایی را که می‌خواهیم به دست بیاوریم و دری مخفی را پیدا کنیم که خوشبختی، توفیق و کامیابی آن، پشت آن در پنهان شده است.

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین را به تمام کسانی که به نگاهی نو و بدیع نیاز دارند تا در ادامه مسیر زندگی موفق باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ فلورانس اسکاول‌ شین

فلورانس اسکاول‌ شین ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. او که از میانه عمرش به فرقه اندیشه نو پیوست و دانش الهی را تدریس می‌کرد، با زبان طنز و کلام ساده و صمیمی خودش موفق شد گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید. او تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب‌های مشهور اسکاول‌شین یعنی چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین و کلام تو عصای معجزه‌آسای تو به زبان‌های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است.

فلورانس اسکاول‌ شین در ۲۷ اکتبر ۱۹۴۰ در ۶۹ سالگی چشم از دنیا فروبست.

سایر محصولات:

کتاب انسان از جنین تا مرگ

کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین نویسنده فلورانس اسکاول شین نسل پیکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *