کتاب چهار میثاق نویسنده دون میگوئل روئیز انتشارات ذهن آویز

نام کتاب کتاب چهار میثاق
نویسنده دون میگوئل روئیز
مترجم دل آرا قهرمان
ناشر چاپی انتشارات ذهن آویز
سال انتشار ۱۳۹۳
تعداد صفحات ۱۳۶
زبان فارسی
موضوع کتاب کتاب موفقیت و خودسازی

52,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی چهار میثاق

کتاب چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز و ترجمه‌شده توسط دل‌آرا قهرمان است. در کتاب چهار میثاق، دون میگوئل روئیز، منبع باورهای خودمحدودکننده‌ای را آشکار می‌کند که شادی را سلب و رنج بی‌مورد ایجاد می‌کند. این کتاب که بر اساس حکمت باستانی تولتک نوشته شده، راهنمای رفتاری قدرتمندی را ارائه می‌دهد که می‌تواند زندگی را به تجربه‌ی جدیدی از آزادی، شادی واقعی و عشق تبدیل کند.

درباره کتاب چهار میثاق

کتاب چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز، بیش از یک دهه از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده و به ۴۶ زبان در سراسر جهان ترجمه شده است. این کتاب ساده و در عین حال بسیار قدرتمند، تفاوت فوق‌العاده‌ای در فکر و عمل افراد در هر برخورد ایجاد می‌کند. روئیز در این کتاب نقشه‌ی راهی به سوی روشنگری و آزادی به خوانندگان نشان می‌دهد.

تولتک‌ها تمدنی باستانی در مکزیک بودند که به زنان و مردان عاقل معروف بودند. آن‌ها دانشمندان و هنرمندانی بودند که جامعه‌ای را برای کاوش و حفظ دانش معنوی و اعمال پیشینیان تشکیل دادند. روئیز در این تمدن جستجو کرد تا اصول راهنما را از شیوه زندگی آن‌ها استخراج کند. در چهار میثاق، روئیز حکمت ضروری تولتک را شرح می‌دهد و معنای زندگی مردان و زنان به عنوان جنگجویان صلح‌آمیز در دنیای مدرن را بیان می‌کند.

این کتاب اساسا راهنمایی است که به خوانندگانش کمک می‌کند تا دیدگاه خود را نسبت به زندگی تغییر دهند. روئیز در کتاب چهار میثاق، چهار دستورالعمل ساده را بیان می‌کند که ادعا می‌کند اساس یک زندگی شاد و صلح‌آمیز را تشکیل می‌دهند.

خلاصه کتاب چهار میثاق

همه‌ی ما «میثاق‌هایی» در مورد اینکه چگونه زندگی کنیم، با خود بسته‌ایم. ما با دوستان، شرکا، والدین، فرزندان، با خدای خود و به طور گسترده‌تر، با جامعه‌ی خود توافقاتی داریم و البته، مهم‌ترین توافق‌ها، آن‌هایی هستند که با خودمان بسته‌ایم. تمام این توافق‌ها «شخصیت» ما را می‌سازند. با این حال، در بیشتر موارد، این توافقات آگاهانه انتخاب نشده‌اند. این کتاب نشان می‌دهد که می‌توان برخی از توافق‌های قدیمی را که دیگر کمکی به ما نمی‌کنند، زیر پا گذاشت و به جای آن، میثاق‌های جدیدی ایجاد کرد که آگاهانه انتخاب می‌کنیم. میثاق‌های ما هر چه باشد، روئیز پیشنهاد می‌کند که (بر اساس خرد تولتک) چهار میثاق ذکرشده در کتاب را با خود ببندیم.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

با خواندن کتاب چهار میثاق پای صحبت‌های یک بزرگ‌تر بومی می‌نشینیم و حکمت روزهای گذشته را می‌خوانیم. دون میگوئل روئیز، به شرح بسیاری از باورهای خودمحدود‌کننده می‌پردازد و یک راه‌حل ساده و در عین حال مؤثر برای رفتار‌های شخصی ارائه می‌دهد که آن را از اجداد تولتکی خود آموخته است. این کتاب که پر از حقایق ساده است، می‌تواند در زندگی همه تغییر ایجاد کند.

خواندن کتاب چهار میثاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب چهار میثاق را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که قصد دارند با رعایت اصولی ساده، در زندگی به موفقیت‌های بیشتر دست یابند.

سایر محصولات:

کتاب خودتان را بهتر بشناسید

کتاب ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز!

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب چهار میثاق نویسنده دون میگوئل روئیز انتشارات ذهن آویز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *