کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد نویسنده سوزان لوئیس انتشارات نسل نواندیش

نام کتاب کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد
نویسنده سوزان لوئیس
ناشر چاپی انتشارات نسل نواندیش
سال انتشار ۱۳۹۸
تعداد صفحات ۴۰۰
زبان فارسی
موضوع کتاب کتاب‌های داستان و رمان خارجی

165,900 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

لحظه‌ای که او ترکم کرد رمانی از سوزان لوئیس درباره زندگی و راز اندی کارآگاه سابق است که در ساحل کسترلی زندگی می‌کند. ساحلی که در آن اتفاقات عجیب و پر رمز و راز زیادی می‌افتد.

درباره کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

اندی در زندگی زناشویی اش به بن‌بست رسیده است در همین زمان یک دانشجوی جوان در شهر ناپدید می‌شود و اندی دوباره به کارش بازمی‌گردد، همزمان معلم محبوب شهر خانم رزی کین هم به شدت بیمار می‌شود اما نمی‌خواهد این موضوع را به خانواده‌اش اطلاع دهد. اندی و رزی بر اثر یک اتفاق باهم در سفری یک‌روزه همراه می‌شوند تا از یک راز مرگ‌بار پرده بردارند.

خواندن کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم
خواندن رمان لحظه‌ای که او ترکم کرد را به دوست‌داران داستان و رمان، به ویژه رمان‌های رازآلود و معمایی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

واسط بعدازظهر بود، اندی و رزی به‌سمت دارت موث در حرکت بودند. سنگفرش‌های زیبا، بناهای قرون وسطا و ساختمان‌های مربوط به زمان الیزابت و البته، خلیجی باشکوه که قدمت آن به ده قرن یا بیشتر می‌رسید، همه چیز چقدر رؤیایی بود. کمی پیش بارانی سنگین باریده و خوشبختانه حالا خورشید درآمده بود و انوار آفتاب روی آب می‌رقصیدند، انگار خلیج ستاره‌باران شده بود.

رزی هنوز هم نمی‌توانست شاون گریفیتز را با آن حال و روز فراموش کند؛ اما نسبت به لحظه‌ای که او را دید، بهتر می‌توانست خود را کنترل کند، شاید هم تأثیر حال و هوای رستوران بود.

خوشبختانه اندی رفته بود و متوجه نشد فنجان از دست رزی سر خورد و چای روی میز ریخت. رزی نفهمید چطور این اتفاق افتاد. مطمئن بود آن را بسیار محکم در دست گرفته بود؛ اما جای شک نبود، لیوان شکسته و خالی بود و دست رزی هم به همان حالت مانده بود، انگار هنوز فنجان را در دست داشت. پیشخدمت چه دختر مهربانی بود، به رزی اطمینان داد که این اتفاق‌ها همیشه می‌افتند و نباید به خودش خرده بگیرد.

سایر محصولات:

کتاب خودتان را بهتر بشناسید

کتاب ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز!
شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد نویسنده سوزان لوئیس انتشارات نسل نواندیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *