برس کوئین بیضی متوسط مدل B13

نام محصول : برس کوئین بیضی متوسط
برند : کوئین Queen
ضمانت اصالت کالا :
مدل : B13
سایر توضیحات:
  • برس بیضی بزرگ
  • در 4 طرح مختلف

73,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

برس کوئین بیضی متوسط

طرح شلوغ و زیبای برس موی برند «کویین» (Queen) مدل B13-3 با گل‌های رنگی و زیبا تزئین شده است و بیشتر مورد پسند خانم‌ها قرار خواهد گرفت. توپی‌های سر شاخه‌های برس کویین موها را نمی‌کشند و این برس برای استفاده‌ی روزمره طراحی شده است.

تخته‌ی برس کویین تخت و نرم و انعطاف پذیر است و شاخه‌های روی برس به ‌گونه‌ای چیده شده‌اند که نه در بین موهای خیس و نه در بین موهای خشک گیر نمی‌کنند و در بین موها گره ایجاد نمی‌کنند. همچنین سرهای توپی شکل برس کویین هم به‌راحتی از لابه‌لای تارهای مو رد می‌شوند و ایجاد گره نمی‌کنند. با برس کویین روزانه می‌توانید موهای خود را به‌راحتی شانه کنید.

برس کویین را با موهای خیس و خشک و نم‌دار هم می‌شود مورد استفاده قرار داد. برس معمولی و طرح‌دار کویین مدلB13-3 با طرح شلوغ و زمینه‌ی سفید که در آن گل‌های رنگی وجود دارد، کاملاً دخترانه و فانتزی است اما نه‌تنها برای استفاده‌ی بانوان است بلکه آقایان هم می‌توانند از آن استفاده کنند. برس کویین را مورد استفاده قرار بدهند.

سایر محصولات:

برس حرارتی کوئین مدل HB048

برس کوئین شفاف شیاردار

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

حالت دهنده

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

کوئین Queen

نوع محصول

برس مو

رنگ

Green, white, Pink, Purple

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “برس کوئین بیضی متوسط مدل B13”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *