بندانداز برقی کوئین مدل HR025

نام محصول : بندانداز برقی
برند : کوئین Queen
ضمانت اصالت کالا :
مدل : HR025
سایر توضیحات:
  • آداپتور برق: دارد
  • نخ: دارای یک عدد دوک نخ
  • رنگ بندی آبی, صورتی

632,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

بندانداز برقی کوئین

بند انداختن یکی از قدیمی‌ترین روش‌های از بین بردن موهای زائد صورت است. این روش که به صورت دستی و تنها با استفاده از نخ انجام می‌شود، موها را از ریشه می‌کند و پس از استفاده‌ی طولانی مدت رشد موهای صورت را کمترمی‌کند. البته امروزه دستگاه‌های بندانداز برقی هم به بازار آمده‌اند که کار را کمی ساده‌تر می‌کند.

بندانداز «کویین» (Queen) مدل (HR025) ، نود و پنج گرم وزن دارد و برای بند انداختن پشت لب، چانه، زانو و انگشتان مناسب است. منبع تغذیه این دستگاه برق خانگی است به صورت باسیم استفاده می‌شود. با استفاده از دستگاه می‌توان موها را از ریشه کند و پوستی نرم و لطیف داشت.

لازم به ذکر است که همراه با آن یک آداپتور و نخ هم ارائه می‌شود. همچنین روی آن یک چراغ LED قرارداده شده که باعث می‌شود موضع مورد نظر بهتر دیده شود و کاربر راحت‌تر بتواند پوست خود را بند بیاندازد.

سایر محصولات:

ماشین اصلاح بدن رمینگتون

 

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

اصلاح مو

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

کوئین Queen

نوع محصول

بندانداز

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بندانداز برقی کوئین مدل HR025”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *