مد و زیبایی

معرفی بهترین اسپری بدن ضد تعریق + قیمت و خرید

معرفی بهترین اسپری بدن ضد تعریق + قیمت و خرید

معرفی بهترین اسپری بدن ضد تعریق برای افرادی که از بوی بد خود خسته شده اند.

یکی از مشکلات عمده همه ما خصوصا در فصل گرما، عرق و بوی بد بدن می باشد که حتی ممکن است به دلیل عادت سریع حس بویایی، خودمان متوجه بوی بد خود نشویم و چه بسا این بو می تواند منجر به ناراحتی و دوری اطرافیان از ما بشود.

اگر شما هم نگران این هستید که در مهمانی، محل کار و یا منزل، با بوی بد بدن دیگران را اذیت کنید و این کارموجب سر خوردگی شما می شود بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.

ما در این مقاله از الی مارت قصد داریم تا بهترین اسپری های خوش بو کننده و ضد تعریق ویژه بانوان و آقایان را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

1- اسپری بدن زنانه نیوآ مدل fresh natural

هرآنچه درباره اسپری زنانه نیوآ مدل Fresh Natural حجم ۱۵۰ میلی لیتر باید بدانید!
اسپری «نیوآ» مدل Fresh Natural از محصولات ضدتعریق این برند آلمانی است كه با ماندگاری بالا و رایحه‌ی مطبوع، برای اغلب خانم‌ها انتخابی ایدئال به نظر می‌رسد. این اسپری از نوع پودری است و تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد.
عطر خوش و خنك اسپری با رایحه‌ی گیاهان دریایی، احساس خوب و خوشایندی را برای شما به همراه خواهد داشت.
در كنار رایحه‌ی ملایم و معطر، فرمولاسیون دئودورانت‌ها هم بسیار حائزاهمیت است
تا سلامت پوست نیز به بهترین شكل در نظر گرفته شود.
این اسپری آلمانی فاقد الكل، نگهدارنده یا مواد شیمیایی مشابه است
كه خود مزیتی مهم برای داشتن حفظ سلامت پوست به‌شمار می‌آید.
برای استفاده از اسپری كافی است آن را در فاصله‌ی ۱۵سانتی‌متری روی پوست اسپری كنید.
اگر می‌خواهید یك اسپری خوش‌بو انتخاب كنید، این محصول از برند آلمانی نیوآ با ماندگاری بالا و فرمولاسیون ضدتعریق انتخابی عالی خواهد بود.
این نوع اسپری سبب پیشگیری از ایجاد بوی نامطبوع حاصل از تعریق شده و علاوه بر آن نقش خوش بو کننده‌ی بدن را نیز ایفا می‌نماید.
لازم به ذکر است که استفاده از این محصول به دلیل داشتن رایحه‌ای خوش و پویا، سبب پدیدآمدن احساس شادابی و نشاط در شما خواهد گردید.
این اسپری، شما دارای احساسی انرژیک و سرشار از اعتماد به نفس بالا خواهید بود.

ویژگی ها :

حاوی عصاره های دریایی با اعتماد به نفس واقعی برای ۲۴ ساعت

تركیب بهینه محافظت ضد تعریق و مراقبت ملایم

فاقد الكل، مواد رنگی و نگهدارنده

تأیید سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست تنظیم مؤثر تعریق پوست و ایجاد احساسی با نشاط و خوش بو به شما فاقد الكل، مواد رنگی و نگهدارنده است.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

2- اسپری بدن مردانه نیوآ سری DEEP BLACK CARBON ESPRESS

هرآنچه درباره اسپری بدن مردانه نیوآ سری DEEP مدل BLACK CARBON ESPRESSO باید بدانید!
اگر می خواهید در تمام طول روز پوست ناحیه زیر بغلتان خشک و لطیف بماند،
اسپری ضد عرق مردانه نیوآ مدل اسپرسو گزینه ای ایده آل برای شما است.
برند آلمانی NIVEA از پیشگامان تولید و عرضه انواع مختلف محصولات مراقبت از پوست برای آقایان و خانم ها است که در میان مصرف کنندگان سراسر دنیا محبوبیت فراوانی دارد.زمانی که عرق می کنیم،
باکتری های موجود روی سطح پوست، دانه های عرق را تجزیه کرده
و بوی ناخوشایندی ایجاد می کنندکه بسیار آزار دهنده است.
محصولاتی نظیر دئودرانت، رول و اسپری ضد تعریق بهترین گزینه برای کنترل و کاهش میزان تعریق و خوشبو نگه داشتن بدن محسوب می شود.
اسپری بدن مردانه نیوآ سری DEEP مدل BLACK CARBON ESPRESSO با فرمولاسیونی قوی و حاوی کربن سیاه تا 48 ساعت به شکل موثری تعریق ناحیه زیربغل را کنترل می کند.
کربن فعال در این محصول سموم موجود روی سطح پوست را جذب کرده و رطوبت ناشی از تعریق را کاهش می دهد. Nivea برای استفاده روزانه مناسب است
و متناسب با فیزیولوژی مخصوص آقایان تولید شده و سازگاری آن با پوست کاملا به تایید رسیده است .
اسپری بدن مردانه نیوآ سری DEEP مدل BLACK CARBON ESPRESSO

ویژگی ها :

دارای رایحه بی نظیر نت های اسپرسو، شکلات و ادویه است و برای آقایانی که به جذابیت و تاثیرگذاری خودشان اهمیت می دهند انتخابی ایده آل بوده و رایحه شگفت انگیز آن همواره حس تمیزی و شادابی را برایتان به ارمغان می آورد.
این محصول جذب سریعی دارد و به همین دلیل مانع از لکه افتادن و خیس شدن لباس ها پس از استفاده می شود.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

3- اسپری بدن زنانه نیوآ مدل powder touch

شرکت محصولات آرایشی و بهداشتی نیوآ در سال های متمادی، شروع به تولید محصولات متنوعی کرد که در روند افزایش سود سالانه تاثیر بسزایی داشته است. از مهمترین محصولات تولید شده برند نیوآ برای خانم ها و آقایان می توان به کرم های آرایشی، بالم لب، رول دئودورانت،کرم ضد آفتاب، شامپوهای بدن، کرم و سرم ضدچروک، افتر شیو، فوم و ژل اصلاح، اسپری بدن، شیر پاک کن و غیره اشاره کرد. جالب است بدانید که برای کودکان هم که دارای پوستی نازک و ظریف هستند، محصولات ویژه ای تولید کرده است.
اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Powder Touch حجم 150 میل در ساختار خود پودر کائولین یا همان خاک رس سفید دارد. این پودر یک تمیزکننده پوستی است و از آن برای زیبایی پوست در مواد آرایشی استفاده می شود. کائولین پوست را سم زدایی کرده و آلودگی و گرد و غبار را از منافذ پوستی پاک می کند و همچنین مانع از بروز جوش های پوستی می شود.
در فرمولاسیون اسپری مدل powder touch الکل و مواد رنگی و نگهدارنده وجود نداشته و باعث حساسیت پوست نمی شود. همچنین سریعا خشک شده و نگرانی از بابت خیس شدن لباس و ایجاد لکه روی آن نخواهید داشت. از ویژگی های بارز این ضد تعریق نیوآ می توان به ماندگاری طولانی مدت و 48 ساعته آن اشاره کرد. نیوآ رایحه ملایمی دارد و برای استفاده روزانه بانوان ایده آل است.

ویژگی ها :

  • انواع پاک کننده‌های صورت چونژل شستشوی صورت نیوآ، انواع میسلار واتر و فوم شستشوی صورت
  • لاین محصولات ضد پیری شامل کرم ضد چروک نیوآ و کرم دور چشم
  • محصولات مراقبت لب شامل بالم لب‌های Nivea با عصاره‌های گیاهی
  • محصولات مراقبت پوست بدن همچون لوسیون بدن نیوآ، شامپو بدن نیوآ، انواع اسپری ضد تعریق و دئودورانت

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

4- اسپری بدن مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT

اگر دقت کرده باشید ، حتما در سال های اخیر چشمتان به انواع اسپری های زنانه و مردانه ضد عرق افتاده و بدون شک شما هم ، تمایل به استفاده از این محصولات سبک ، قابل حمل و خوشبو را دارید.
محصول اسپری بدن مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT حجم 125 میلی لیترکه با هدف کاهش رطوبت در ناحیه زیر بغل ها و قسمت های دیگر بدن طراحی شده اند. این محصولات حاوی کلرید آلومینیوم هستند که لایه محافظتی خاصی را روی پوست برای مقابله با رطوبت ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که اسپری ها کاربرد راحت تری دارند و در شرایط مختلف میتوان سریعا از آن ها استفاده کرد. در ضمن ، شما میتوانید در حین ورزش کردن یا پرداختن به فعالیت های روزانه از اسپری ضد تعریق برای کنترل رطوبت در سطح پا ها استفاده کنید.
نیوآ  (NIVEA) یکی از پرطرفدار ترین برند های آرایشی و بهداشتی در ایران است. اسپری ضد عرق ایرانی این برند جزو محصولات پر فروش آن است. از ویژگی هایاسپری بدن مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT میتوان به احساس خوب خشکی طولانی مدت ، بعد از استفاده از آن اشاره کرد. همچنین فرمول این اسپری ضد عرق آنتی باکتریال است. به این معنی که تا حد زیادی می تواند پوست بدن شما را از عفونت و یا عملکرد بد باکتری های نامفید محافظت کند.

ویژگی ها :

ماندگاری اسپری ضد عرق نیوا ۴۸ ساعت است. همچنین بهتر است مانند هر اسپری ضد عرق دیگری ، بعد از استحمام از آن استفاده کنید. اما اگر بدنتان خراش دارد نگران نباشید. این محصول کاملا بدون الکل است ؛ بنابراین از سوزش پوست بعد از اسپری کردن آن خبری نیست.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

5- اسپری بدن مردانه نیوآ مدل کول کیک حجم 150 میلی لیتر

بیشتر افراد برای حفظ طراوت و شادابی پوست بدن خود در طول روز از اسپری‌های ضدتعریق و خوشبو کننده استفاده می‌کنند. این محصولات به جلوگیری از تعریق زیاد، خیس شدن لباس و ایجاد نمایی زشت روی آن کمک چشمگیری می‌کنند. بهتر است هنگام خرید اسپری ضدتعریق و یا خوشبوکننده دقت کرده و گزینه‌ای را انتخاب کنید که باعث بروز آلرژی و حساسیت روی پوست نشود.

اسپری مردانه یوآ مدل کول کیک فرمولاسیونی پودری دارد و به سرعت پس از استفاده خشک می‌شود. اسپری نیوا کول کیک ضدتعریق بوده، به کاهش میزان عرق کردن بدن کمک می‌کند و از ایجاد بوی نامطبوع روی آن جلوگیری به عمل می‌آورد.
اسپری مردانه نیوآ مدل کول کیک فرش از تعریق مداوم ناحیه زیر بغل و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. به لطف عصاره کاکتوس موجود در آن از پوست شما محافظت کرده و در عین حال طراوت خنک کنده ای را به پوست شما میبخشد.

انتخاب این محصول مناسب آقایانی است که از  تعریق مداوم ناحیه زیر بغل رنج می‌برند. اسپری مردانه کول کیک پودری نیوآ از سری اسپری‌های ضد تعریق برند نیوآ است که سبب ایجاد احساس خنکی و مطبوعی در طی روز برای مصرف کننده می‌شود. این اسپری پوست را تازه و با طراوت نگه داشته و عصاره نعنا و ایزو منیزیم موجود در آن سبب ایجاد انرژی و بوی مطبوع در پوست آقایان می‌گردد.

ویژگی ها :

اسپری ضد تعریق مردانه نیوا مدل کول کیک حجم ۱۵۰ میل ضد تعریق بی نظیر ضد باکتری بوده و بسیار موثر در بین بردن بوی بد بدن و زیربغل نقش آفرینی می کند. و تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد و به هیچ عنوان رد و لکه بر روی لباس جای نمی گذارد.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

6- اسپری خوشبو کننده بدن مردانه الد اسپایس Captain حجم 150 میلی لیتر

اسپری ضد تعریق الد اسپایس مردانه مدل captain با فرمولاسیون منحصربفرد خود جلوی عرق کردن طولانی مدت را می گیرد و مانع بوی بد بدن می شود .
این محصول مناسب برای استفاده ی آقایان بوده و بدون ایجاد خشکی و حساسیت پوستی، بوی عرق را از بین برده و ماندگاری 24 ساعته خواهد داشت.
عرق کردن به ویژه در هوای گرم ممکن است برای هر فردی کلافه کننده باشد.
استرس، فعالیتهای روزانه و ورزش کردن میزان عرق و به دنبال آن بوی بد بدن را بالاتر خواهند برد.
عرق زیاد در ناحیه ی زیر بغل، بوی نامطبوع و حتی تغییر در رنگ لباس ایجاد می کند
و باعث پایین آمدن عزت نفس شخص خواهد شد. عرق کردن به خودی خود بد نیست اما وقتی با باکتری های بد ترکیب می شود ایجاد بوی نامطبوع خواهد کرد.
با استفاده از دئودرانت ها می توان به راحتی این مشکل را حل نمود.
این محصول بدون ایجاد خشکی و حساسیت روی پوست، باکتری های ایجاد کننده ی بوی عرق را از بین خواهد برد.
با استفاده از اسپری OLD SPICE و رایحه ی بی نظیر آن شما مرکز جهان خواهید بود! این محصول بی نظیر به مانند یک بمب قدرتمند عطر دلپذیر و اجتماعی به شما خواهد داد. می توانید در طول روز تمیزی و خنکی را به همراه داشته باشید.
با استفاده از این اسپری آثار لکه های سفید و زرد را بر روی لباس ها مشاهده نخواهید کرد.

ویژگی ها :

اسپری ضد تعریق الد اسپایس محصولی کاملا با کیفیت می باشد که قدرت ماندگاری و محافظت طولانی مدت داشته و به شما این امکان را می دهد که 24 ساعته احساس پاکیزگی نمایید.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

7- اسپری خوشبو کننده بدن مردانه نیوا مدل Etkili حجم 150 میلی لیتر

۷۰ درصد از حجم بدن انسان را آب تشکیل می دهد که این میزان از آب در موقعیت های مختلفی از بدن خارج می شود.
یکی از روش هایی که باعث از دست رفتن آب بدن می شود تعریق است.
شاید در نگاه اول، اسپری ضد تعریق به عنوان یک کالای لوکس و نه چندان ضروری محسوب شود، اما به جرئت می توانم بگویم که اصلاً این طور نیست.
طبق پیشنهاد پزشکان متخصص، برای این که ما بتوانیم آب بدن خودمان را به خوبی تامین و البته “حفظ” کنیم، به ابزارها و راه هایی نیاز داریم که بتوانند غدد تعریق ما را کنترل کنند و آب بدن مان را همان داخل نگه دارند.
یکی از این راه ها که بسیار موثر و مفید نیز هست، اسپری ضد تعریق است.

ویژگی ها :

محصول پیش روی شما اسپری خوشبو کننده بدن مردانه نیوا مدل Etkili حجم 150 میلی لیتر می باشد .
که از ترکیب آلومینیوم کلراید تشکیل شده است و قابلیت آنتی باکتریال دارد،
اسپری خوشبو کننده بدن مردانه نیوا مدل Etkili  باعث کاهش مقدار باکتری های موجود در دانه های عرق می شود .
و درنتیجه ی این فرآیند از بدبو شدن زیر بغل جلوگیری به عمل می آورد.
استفاده از این گونه اسپری ها ملزم به تماس مستقیم با پوست است و برخلاف اسپری های خوشبو کننده نمی توان روی لباس پاف کرد و انتظار تاثیرگذاری داشت.
این اسپری بدن مردانه نیوآ با رایحه ای خنک همه پسند می باشد.
از ویژگی های دیگر این محصول می توان به ماندگاری ۴۸ ساعته اشاره کردکه نشان از کیفیت ساخت بالا در این اسپری دارد.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

8- اسپری دئودورانت زنانه نیوآ مدل fresh natural حجم 75 میلی لیتر

شما با خرید اسپری دئودورانت زنانه نیوآ مدل fresh natural حجم 75 میلی لیتر،
یک ضد تعریق به همراه خوشبو کننده‌ی فوق العاده را خواهید داشت.

ویژگی ها :

این محصول سبب جلوگیری از تعریق و دفع مواد سمی از طریق آن نمی‌گردد،
بلکه تعریق را کنترل نموده و از ایجاد بوی زننده‌ی این فرآیند پر ثمر برای سلامتی بدن، جلوگیری می‌نماید.
دوام این اسپری بالا و در حدود 48 ساعت بوده و حجم آن نیز 150 میلی لیتر می‌باشد.
اسپری دئودورانت زنانه نیوآ مدل fresh natural حجم 75 میلی لیتر ، مناسب برای استفاده‌ی بانوان عزیز بوده و ساخت برند معروف و معتبر نیوآ است.
این برند واقع در کشور آلمان بوده و شهرتی جهانی در عرصه‌ی لوازم بهداشتی و خوشبو کننده دارد.
این نوع اسپری سبب پیشگیری از ایجاد بوی نامطبوع حاصل از تعریق شده و علاوه بر آن نقش خوش بو کننده‌ی بدن را نیز ایفا می‌نماید.
لازم به ذکر است که استفاده از این محصول به دلیل داشتن رایحه‌ای خوش و پویا، سبب پدید آمدن احساس شادابی و نشاط در شما خواهد گردید.
همچنین به هنگام مصرف اسپری، شما دارای احساسی انرژیک و سرشار از اعتماد به نفس بالا خواهید بود.
علاوه بر این باید به نقش اساسی آن در مهار و کنترل تعریق پوست اشاره کرد که اسپری را به محصولی پر طرفدار در بین اکثریت خانم‌ها تبدیل کرده است.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

9- اسپری دئودورانت مردانه میچام ضد تعریق Mitchum Men Sport

اسپری دئودورانت مردانه میچام ضد تعریق Mitchum Men Sport خوشبو کننده با تکنولوزی هوشمندانه خود از بوی بد بدن و تعریق جلوگیری می کند و دارای ماندگاری ۴۸ ساعته میباشد. اسپری دئودورانت مردانه میچام بدون ایجاد لکه های سفید باعث خوشبو شدن بدن می‌شود و قابل مصرف برای انواع پوست ها می باشد.

اسپری دئودورانت مردانه میچام دارای یک تکنولوژی سه گانه است که در حین حرکت، فعالیت و ایجاد گرما در محلی که استفاده شده است، بیشتر عمل کرده و بوی تعریق را خنثی می کند. اسپری دئودورانت مردانه میچام با مهار ساختن باکتری های مولد بوی نامطبوع عرق، بدن را خوشبو نگه می دارد و  رایحه شاداب و تازه داشته و برای استفاده آقایان طراحی شده است.

معرفی برند میچام Mitchum :

ضد تعریق‌ها محصولاتی پرطرفدار هستند که کیفیت در انتخابشان حرف اول را می‌زند. یکی از پیشنهادهای رگا شاپ به شما عزیزان ضد تعریق‌های برند میچام(Mitchum) می‌باشد. این برند را می‌توان یکی از بهترین ضد تعریق‌های آمریکایی دانست که به سفارش کشورهای مختلفی از جمله اسپانیا تولید می‌شود و زیر مجموعه کمپانی معروف رولون نیز می‌باشد.

همانطور که میدانید بدن انسان به صورت طبیعی عرق می‌کند که گاهی بوی نا خوشایندی ایجاد می‌کند. علت به وجود آمدن این بو ترکیب عرق با باکتری‌های پوست است. امروزه با استفاده از انواع مام، اسپری و دئودورانت‌ها از ایجاد این بوی ناخوشایند جلوگیری می‌شود.

ویژگی ها :

1. ضد تعریق و خوشبو کننده
2. بدون الکل
3. مناسب برای استفاده آقایان
4. ماندگاری 48 ساعته
5. خشک شدن سریع
6. دارای رایحه تازه
7. بدون اثر بر روی لباس و پوست
8. دارای تکنولوژی سه گانه در حین حرکت، فعالیت و ایجاد گرما
9. دارای عصاره آلوئه ورا آبرسان، مرطوب کننده، نرم کننده، تحریک کلاژن سازی
10. حاوی ویتامین E آنتی اکسیدان، روشن کننده، بازیابی الاستیسیته، ضد لک و تیرگی.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

10- اسپری زنانه نیوآ مدل درای کامفورت حجم 150 میلی لیتر

خانم‌های محترم، با خرید اسپری زنانه نیوآ مدل درای کامفورت حجم 150 میلی لیتر از دست تعریق در امان هستید. اسپری درای کامفورت پلاس نيوآ، سبب پیشگیری از بوی نامطبوع تعریق شده و به شما احساس سبکی و جوانی می‌دهد.
این محصول دارای بوی بسیار دلپذیری بوده و با کنترل و کاهش میزان تعریق، از ایجاد بوی بد و ناخوشایندِ این فرآیند طبیعی و مفید برای بدن، پیشگیری می‌نماید.
فعالیت در هوای گرم و بیرون از خانه باعث افزایش تعریق بدن می‌شود. برای جلوگیری از پخش‌شدن بوی ناخوشایند به استفاده از محصولی نیاز داریم که علاوه‌بر جلوگیری از افزایش تعریق، باعث ایجاد بوی خوش شود. شرکت‌های بهداشتی محصولات ضدتعریق متنوعی را با توجه به نیاز و سلیقه‌ی افراد مختلف تولید کرده‌اند که رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها از انواع آن‌ها هستند. در بین محصولات ضدتعریق، اسپری‌ها طرفداران بیشتری دارند. برند «نیوآ» (Nivea) که برای اکثر افراد برندی شناخته‌شده است، اسپری‌های ضدتعریق با رایحه‌های د‌ل‌نشین و ماندگار دارد. محصولات این تولیدکننده با بیشتر سلیقه‌ها سازگار است. اسپری زنانه‌ی «نیوآ» مدل درای کامفورت با ماندگاری و محافظت 48ساعته، دارای عصاره‌ی گیاهان دریایی است و بدون ایجاد لک بر روی لباس‌ها، احساس از شادابی و تازگی را برای فرد به همراه دارد. این اسپری با ایجاد لایه‌ای محافظ، تعریق را به تعویق می‌اندازد.

ویژگی ها :

در تولید اسپری زنانه نیوآ دل درای کامفورت،از عصاره‌ی گياهان دريایی استفاده شده که سبب خنکی و رایحه‌ای بسیار دلنواز می‌گردد.
همچنین ترکیبات محصول به گونه‌ای است که یک لايه‌ی محافظ را بر روی پوست پدید می‌آورد و بدین ترتیب سبب کاهش و تاخیر در فرآیند تعريق می‌گردد.
ناگفته نماند که فرمولاسیون این نوع اسپری به گونه‌ای است که با استفاده از آن، بر روی لباس لک ایجاد نخواهد شد.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

11- اسپری ضد تعریق زنانه میچام بدون بو Mitchum Women unscented

اسپری ضد تعریق زنانه میچام بدون بو Mitchum Women unscented بدون رایحه از برند میچام دارای تکنولوژی سه گانه میباشد که حین فعالیت، گرما و تحرک در نقطه ای که اسپری زده شده است، بیشتر عمل میکند و از ایجاد بوی بد عرق جلوگیری میکند. اسپری ضد تعریق زنانه میچام به هیچ عنوان رد سفیدی روی بدن شما و یا لباس به جا نمیگذارد. اسپری ضد تعریق زنانه میچام تا 48 ساعت روی بدن شما ماندگاری دارد و قابل استفاده برای انواع پوست میباشد. اسپری بدون رایحه میچام یک حس خنک به شما القا میکند و بدن شما را از بوی بد عرق دور میکند. این محصول از بهترین ترکیبات ساخته شده تا ایجاد حساسیت را به صفر برساند و به دلیل اینکه فاقد الکل میباشد برای زیر بغل شما مضر نمیباشد.

ویژگی ها :

1. از بین برنده بوی عرق
2. جلوگیری از تعریق
3. القای حس خنک به بدن
4. بدون الکل و مواد مضر
5. بدون ایجاد رد سفیدی
6. بدون بو
7. دارای تکنولوژی سه گانه
8. مناسب بانوان
9. ماندگاری 48 ساعته

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

12- اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل double effect حجم 200 میلی لیتر

اسپری زنانه مدل دابل افکت با ماندگاری و محافظت 48 ساعته دارای عصاره آووکادو است
که در حجم 150 میلی لیتری عرضه می شود. رایحه گل بنفشه ی آن بسیار مطبوع و دلنشین است.
فعالیت در هوای گرم و بیرون از خانه باعث افزایش تعریق بدن می شود،
بنابراین برای جلوگیری از پخش شدن بوی ناخوشایند آن نیاز به استفاده از محصولی است
که علاوه بر جلوگیری از افزایش تعریق، باعث ایجاد بوی خوش شود.
این محصول بدلیل نداشتن الکل از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند
و احساس راحتی و خشکی بر روی پوست را به ارمغان می آورد.
نیوآ مدل double effect که برای اکثر افراد برندی شناخته شده است، اسپری های ضد تعریق با رایحه های دلنشین و ماندگاری دارد که با بیشتر سلیقه ها سازگار است.

ویژگی ها :

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل double effect دارای فرمولاسیونی حاوی آنتی باکتریال و آلومینیوم کلراید هستند که علاوه بر جلوگیری از تعریق باعث کاهش حجم باکتری های موجود در دانه های عرق شده و از این طریق نمی گذارد بدن بوی ناخوشایندی داشته باشد. خوشبوکننده ها فقط حاوی مواد خوشبوکننده هستند و تاثیر زیادی در کاهش میزان عرق کردن بدن ندارند و مناسب افرادی هستند که زیاد عرق نمی کنند و یا بر اثر تعریق بوی ناخوشایندی ندارند. برند نیوآ که در زمینه تولید محصولات خوشبوکننده بدن بسیار موفق بوده و طرفداران زیادی دارد برای خانم ها و آقایان اسپری های بدن را با رایحه های مختلف تولید و عرضه کرده است.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

13- اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Dry Comfort حجم 150 میلی لیتر

آنچه درباره اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Dry Comfort باید بدانید.

فعالیت در هوای گرم و بیرون از خانه باعث افزایش تعریق بدن می‌شود. برای جلوگیری از پخش‌شدن بوی ناخوشایند به استفاده از محصولی نیاز داریم که علاوه‌بر جلوگیری از افزایش تعریق، باعث ایجاد بوی خوش شود. شرکت‌های بهداشتی محصولات ضدتعریق متنوعی را با توجه به نیاز و سلیقه‌ی افراد مختلف تولید کرده‌اند که رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها از انواع آن‌ها هستند. در بین محصولات ضدتعریق، اسپری‌ها طرفداران بیشتری دارند. برند «نیوآ» (Nivea) که برای اکثر افراد برندی شناخته‌شده است، اسپری‌های ضدتعریق با رایحه‌های د‌ل‌نشین و ماندگار دارد. محصولات این تولیدکننده با بیشتر سلیقه‌ها سازگار است. اسپری زنانه‌ی «نیوآ» مدل «Dry Comfort» با ماندگاری و محافظت 48ساعته، دارای عصاره‌ی گیاهان دریایی است و بدون ایجاد لک بر روی لباس‌ها، احساس از شادابی و تازگی را برای فرد به همراه دارد. این اسپری با ایجاد لایه‌ای محافظ، تعریق را به تعویق می‌اندازد.

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Dry Comfort یکی از محصولات جدید و البته پر استقبال شرکت Nivea می باشد. نیوا یک شرکت قدرتمند در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان می باشد. یکی از دغدغه های این روزه تمامی بانوان رفع بوی نامطبوع عرق است. برای همین فروشگاه اینترنتی نی نی بازار ، اسپری ضد تعریق زنانه نیوا مدل dry comfort حجم 150 میلی لیتر را به تمامی بانوان کشور عزیزمان ایران را معرفی میکنیم. ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Dry Comfort

ویژگی ها :

  • ترکیب بهینه محافظت ضد تعریق و مراقبت ملایم
  • تنظیم مؤثر تعریق با سیستم درای‌پلاس و مواد معدنی
  • محافظت و ماندگاری اثر خشکی روی پوست تا ۴۸ ساعت
  • دارای عصاره‌ی گیاهان دریایی
  • خشک شدن سریع بدون ایجاد لک بر روی لباس‌ها
  • رایحه ملایم و دلنشین زنانه

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

14- اسپری ضد تعریق ژیلت Odour Wetness حجم 150 میلی لیتر

اسپری ضد تعریق ژیلت Odour Wetness حجم 150 میلی لیتر محصولی استثنایی با ماندگاری فوق العاده می باشد. این اسپری ضد تعریق ژیلت Odour Wetness حجم 150 میلی لیتر، شامل نگرش‌های موفقیت، بصیرت و قدرت است. برند ژیلت در تولید این اسپری ضد تعریق معروف هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکرده و شرط ماندگاری بالا و پخش بوی عالی را در تولیدات خود رعایت نموده است. ژیلت سعی دارد تا همواره اصالت و کیفیت ضد تعریق های خود را در بالاترین درجه ممکن نگه دارند. ضد تعریق Odour Wetness حجم 150 میلی لیتر به سبب خاص بودن، بالا بودن کیفیت و لوکس بودن از همان ابتدا مورد توجه واقع شده است.

برند ژیلت Gillette

ژیلت Gillette معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیاv شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت در سال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد. ژیلت هم اکنون هم برای آقایان و خانم‌ها محصولات بهداشت شخصی تولید می‌کند.

ویژگی ها :

  • کاربرد : ضد تعریق
  • حجم : ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند : آلمان
  • ترکیبات : آلومینیوم
  • دارای : قفل
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای : آقایان

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

15- اسپری ضد تعریق مردانه میچام رایحه خنک Mitchum Men Ice Fresh

اسپری ضد تعریق مردانه میچام رایحه خنک Mitchum Men Ice Fresh محافظت کننده قدرتمند ۴۸ ساعته در برابر تعریق و بوی بد عرق به همراه احساس خشکی و آسودگی زیر بغل می باشد. اسپری ضد تعریق مردانه میچام دارای تکنولوژی محافظت سه گانه در برابر بوی بد عرق ناشی از گرما، تحرک و استرس است و توسط رایحه خنک کننده و تازگی بخش و فرمول بدون الکل، احساس تمیزی و آسودگی کامل را فراهم می کند. و بدون ایجاد لکه های سفید باعث خوشبو شدن بدن می‌شود. اسپری ضد تعریق مردانه میچام قابل مصرف برای انواع پوست ها می باشد.

معرفی برند میچام Mitchum :

ضد تعریق‌ها محصولاتی پرطرفدار هستند که کیفیت در انتخابشان حرف اول را می‌زند. یکی از پیشنهادهای رگا شاپ به شما عزیزان ضد تعریق‌های برند میچام(Mitchum) می‌باشد. این برند را می‌توان یکی از بهترین ضد تعریق‌های آمریکایی دانست که به سفارش کشورهای مختلفی از جمله اسپانیا تولید می‌شود و زیر مجموعه کمپانی معروف رولون نیز می‌باشد.

همانطور که میدانید بدن انسان به صورت طبیعی عرق می‌کند که گاهی بوی نا خوشایندی ایجاد می‌کند. علت به وجود آمدن این بو ترکیب عرق با باکتری‌های پوست است. امروزه با استفاده از انواع مام، اسپری و دئودورانت‌ها از ایجاد این بوی ناخوشایند جلوگیری می‌شود.

ویژگی ها :

1. محافظت کننده قدرتمند 48 ساعته
2. فرمول ضد تعریق و دئودورانت
3. تکنولوژی محافظت سه گانه در برابر گرما، تحرک و استرس
4. رایحه خنک و تازه
5. احساس تمیزی و آسودگی زیر بغل
6. بدون الکل
7. خشک شوندگی سریع

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

16- اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ سری deep مدل Amazonia

رعایت بهداشت فردی رابطه مستقیمی با میزان اعتماد به نفس دارد
و قطعا خوشبو و تمیز بودن در هر جمعی تاثیر بسزایی در افزایش تعاملات اجتماعی دارد.
به همین دلیل استفاده از محصولات بهداشتی نظیر دئودرانت ها و ادکلن ها اهمیت پیدا می کند.
اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ سری deep مدل Amazonia از جمله محصولات پرطرفدار برند آلمانی Nivea است
که با عرق بدن و بوی نامطبوع آن به خوبی مبارزه می کند.
حاوی کربن فعال است و حتی اگر فعالیت بدنی زیادی داشته باشید
و یا گرمای محیط بیش از حد باشد، این محصول به خوبی رطوبت ناشی از عرق کردن را جذب کرده و از این رو دیگر لباس هایتان در اثر عرق کردن مرطوب نمی شود.
همچنین منافذ پوست را بسته و سموم آن را نیز جذب می کند.اسپری ضد تعریق نیوآ مدل Amazonia حاوی مرکبات، زنجبیل و نت های مرکب است که رایحه ای جذاب و مردانه را تولید کرده
و طراوت و شادابی جنگل های آمازون را برایتان به ارمغان می آورد.

ویژگی ها :

این محصول جذب سریعی دارد و بلافاصله پس از استفاده خشک می شود.
سازگاری آن با انواع پوست ها توسط متخصصین پوستی در آزمایشگاه های معتبر تست و به تایید رسیده و از این رو سبب ایجاد حساسیت نمی شود.
ماندگاری طولانی مدتی دارد و تا 48 ساعت شما را از اسپری کردن
و استفاده دوباره محصول بی نیاز می کند.
ضد تعریق مردانه نیوآ با توجه به فیزیولوژی پوست و بدن آن ها طراحی شده و حجمی معادل 150 میل دارد. این اسپری به شکل موثری از پوست بدن در برابر عرق و بوی ناخوشایند آن محافظت می کند.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

17- اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT 72h حجم 150 میلی لیتر

هیچ چیز به اندازه یک ظاهر آراسته و عطری خوش نمی تواند در شخصیت آدمی در اجتماع تاثیرگذار باشد،
برخوردهای روزانه را می توان با اعتماد به نفس بیشتری انجام داد،
بدون آن که ذره ای نگران عطر تن خود باشید.
اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT 72h با مواد معدنی ، اعتماد به نفس واقعی را به شما هدیه می دهد . اسپری پودری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Dry Impact  تعریق پوست را به ارمغان می آورد و احساس پوستی خشک را برای شما تضمین می کند.بعضی چیزها در عین ناخوشایند بودن همیشه وجود دارند
و بهتر است برای رهایی از آن ها فکرصحیحی داشته باشیم.
به عنوان مثال بوی بد عرق در فعالیت های روزانه یک فرد می تواند از این جمله باشد،
خود عرق کردن چیز بدی نیست و برای بدن مفید می باشد،
اما به دلیل وجود مواد معدنی که غدد عرق ترشح می کنند باکتری های زیادی در روی پوست شروع به فعالیت می کنند و ماحصل غیر قابل تحمل می شود.
پس اگر می خواهید که عرق شما بوی بدی نداشته باشد بهتر است
از محصولاتی که به نام دئودرانت و یا مام شناخته می شوند و خاصیت بوی بد بدن را تعدیل می کنند، استفاده نمایید.
لازم به ذکر است که سازگاری اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT 72h با پوست بدن توسط متخصصین پوست در آزمایشگاه های بین المللی به ثبت رسیده است.

ویژگی ها :

ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT 72h با رایحه سبک مردانه ،
فاقد الکل، مواد رنگی و نگهدارنده بوده و با ترکیب بهینه یک روز سرشار از سرزندگی و شادابی را به شما هدیه می کند.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

18- اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل FRESH ACTIVE QUICK DRY

اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل FRESH ACTIVE QUICK DRY حجم 150 میلی لیتر، با فرمولاسیونی خاص، تا مدت‌ها بدن شما را از بوی بد عرق در امان نگه می‌دارد. این اسپری با ماندگاری 48 ساعته از بروز بوی نامطبوع جلوگیری کرده و باعث ایجاد طراوت و شادابی پوست می‌شود. بدن انسان با افزایش فعالیت و گرمای هوا علاوه بر خستگی عکس‌العمل دیگری نیز از خود بروز می‌دهد که همه با آن آشنا هستند؛ عرق کردن با این‌که در ظاهر برای فرد ناراحت کننده است و باعث ایجاد بوی ناخوشایند، چسبیدن لباس به بدن و یا موها به پیشانی‌ می‌شود اما سموم بدن را دفع می‌کند و باعث سم زدایی می‌شود.

پس مقابله شیمیایی و یا دست‌کاری کردن این فرآیند به صلاح نیست اما می‌توان با استفاده از محصولات ضد تعریق از ایجاد بوی ناخوشایند جلوگیری کرد. ضد تعریق‌ها در انواع مختلفی مانند رول‌ها، اسپری‌ها و استیک‌ها عرضه می‌شوند که هر کدام بر اساس سلیقه‌ی افراد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. نیوآ (Nivea) که در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی با کیفیت مناسب سال‌ها است در بین خانم‌ها و آقایان مورد استقبال قرار گرفته است، اسپری‌های مردانه‌ی متنوعی عرضه کرده است که اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل FRESH ACTIVE QUICK DRY حجم 150 میلی لیتر آن طرفداران زیادی دارد.

ویژگی ها :

  • مناسب برای: آقایان
  • حجم: 150 میلی لیتر
  • الکل: خیر
  • ماندگاری: 48 ساعت

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

19- اسپری مردانه نیوآ مدل Invisible Black and White Original

اسپری ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Invisible Black and White Original حجم 150 میلی لیتر
دئودرانتی با فرمولاسیون حاوی آنتی باکتریال و آلومینیوم کلراید است
که هیچ لکه و ردی بر روی لباس برجای نمیگذارد.
این ضد تعریق مناسب برای استفاده هنگام پوشیدن لباس مشکی و سفید است
و عملکرد آن به گونه ای است که نه ردی از سفیدی بر روی لباس های مشکی و نه لکه زردی بر روی لباس های سفید می گذارد.تحرک و افزایش فعالیت باعث افزایش تعریق بدن و ایجاد بوی نامطبوع میشود.جهت استفاده از محصول قوطی را در فاصله 15 سانتی متری از زیربغل نگه دارید و اسپری کنید.
از اسپری کردن محصول بر روی پوست ترک خورده یا تحریک شده خودداری نمایید و پس از استفاده اجازه دهید تا محصول خشک شود.
بدن انسان دارای غده هایی است که تولید و ترشح عرق را انجام می دهند ، درست است که تعریق فواید بسیاری برای بدن دارد، اما بوی بد همراه آن می تواند باعث احساس خجالت در افراد  و حالتی آزار دهنده برای شخص به وجود آورد. یکی از روش هایی که برای مقابله با تعریق انجام می شود، استفاده از اسپری ضد تعریق می تواند باشد.

ویژگی ها :

محصولات ضد تعریق علاوه بر جلوگیری از افزایش تعریق، باعث ایجاد بوی خوش می شوند.
در این میان شرکت نیوآ که سابقه ی درخشانی در زمینه تولید خوشبو کننده ها دارد،
محصولی ارائه کرده است که فاقد هرگونه الکل و مواد رنگی بوده و دارای رایحه ای باطراوت و مردانه است.
اسپری مردانه نیوآ مدل Invisible با هرگونه پوستی سازگار است.
این محصول با حجم  150 میلی لیتر کاملا مناسب استفاده روزانه بوده
و با ماندگاری 48 ساعته بدن را خوشبو نگه میدارد.

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

20- استیک ضد تعریق ژیلت COOL WAVE حجم 48 میلی لیتر

استیک ضد تعریق ژیلت COOL WAVE حجم 48 میلی لیتر، باکتری های ایجاد کننده بوی نامطبوع را از بین می برد. این استیک ضد تعریق ژیلت COOL WAVE حجم 48 میلی لیتر ، ۴۸ ساعت قدرت ماندگاری دارد و به مصرف کننده آن حس فوق العاده ای می دهد. دیگر امتیاز این محصول لطیف نمودن پوست زیر بغل می باشد. مانع از احساس سوزش و آماس پوست پس از تراشیدن مو می شود. دیگر ویژگی بینظیر ضد تعریق ژیلت COOL WAVE حجم 48 میلی لیتر نسبت به سایر محصولات مشابه، عدم استفاده از آلومینیوم در ترکیب آن است. آلومینیوم ماده ای سمی و خطرناک بوده و استفاده از آن بر روی پوست بدن نگران کننده است. این استیک صابونی ضد تعریق ژیلت با فرمولاسیون ویژه خود در از بین بردن باکتری های سطح پوست بسیار تواناست. استیک صابونی ژیلت توانائی بالائی در رطوبت رسانی به پوست زیربغل و تلطیف آن دارد و در عین حال هیچ لکه ایی روی لباس ایجاد نمی کند.

ویژگی ها :

  • کاربرد : ضد تعریق
  • ماندگاری : ۴۸ ساعت
  • نوع رایحه : COOL WAVE
  • ویژگی مواد : ضد حساسیت
  • مناسب برای : بانوان و آقایان
  • حجم : ۴۸ میلی‌لیتر

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

21- استیک ضد تعریق ژیلت کیلینیکال فرش وزن ۴۵ گرم

استیک ضد تعریق ژیلت کیلینیکال فرش وزن ۴۵ گرم پس از استفاده بر روی پیراهن یا لباس شما لکه ای ایجاد نمی کند و حتی روی لباس های تیره هم رد و اثری باقی نمیگذارد و افرادی که عادت به پوشیدن لباس های تیره و مشکی دارند باخیال راحت میتوانند از آن استفاده نمایند. این استیک ضد تعریق از ایجاد خارش و سوزش پوست با فرمول ضد حساسیت خود جلوگیری می نماید. کیفیت بالای استیک ضد تعریق ژیلت کیلینیکال فرش وزن ۴۵ گرم باعث شده است تا افرادی که تعریق زیادی دارند به خرید این محصول روی آورند.

 هشدار :

  • فقط برای استعمال خارجی
  • بر روی پوست های زخمی استفاده نشود
  • در صورت داشتن بیماری کلیوی قبل از مصرف با دکتر مشورت کنید
  • در صورت خارش یا سوزش استفاده را متوقف کنید
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود

ویژگی ها :

  • ماندگاری : ۴۸ ساعت
  • وزن : ۴۵ گرم
  • نوع رایحه : خنک
  • ویژگی مواد : ضد حساسیت
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای : آقایان

 

طریقه مصرف:

فقط در ناحیه زیر بغل استفاده شود. در هنگام خواب 3 کلیک از محصول را زیر بغل استفاده کنید. مالش دهید تا جذب شود.

اجازه دهید محصول در حین خواب عمل کند.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

امیدواریم که این معرفی برای شما مفید بوده باشد. ما در فروشگاه الی مارت همواره در تلاش هستیم تا بهترین برندهای بهداشتی و زیبایی برای مراقبت از پوست و مو را به شما معرفی کنیم.

یک فکر در مورد “معرفی بهترین اسپری بدن ضد تعریق + قیمت و خرید

  1. قربانی گفت:

    سلام. من هم واقعا از بوی بد بدنم خسته شدم. صبح حموم می کنم، تا میرسم سر کار کلا زیر بغلم عرق میشه.
    لیست جالبی بود و حتما یک اسپری ضد تعریق سفارش خواهم داد.

  2. محمدرضا گفت:

    وقتتون بخیر.
    با وجود این که فصل زمستونه و هوا سرده اما بازم من از ناحیه زیر بغل به شدت عرق می کنم.
    ممنن از معرفی این لیست خوب. حتما باید یک اسپری خوشبو کننده و ضد تعریق خوب بگیرم.

  3. پدرام صادقی گفت:

    من همیشه فکر می کردم که این اسپری و ضد تغریق ها الکی و بدرد نخورند تا اینکه یه بار یکی گرفتم و واقعا بی نظیر بود.

  4. عماد قلی پور گفت:

    وقتتون بخیر. من کلا به رایحه و بوی حساسیت دارم و از طرفی هم بوی عرق بدنم هم خیلی اذیتم می کنه. دنبال یک ضد تعریق بدون عطر و رایحه هستم.

  5. علیرضا صدقی سرای گفت:

    سلام. همه محصولات ضد تعریق خوبه. نمی دونم کدوم یکی رو انتخاب کنم.
    یکیش رو ثبت سفارش می کنم اگر خوب باشه حتما دوبره ازتون خرید می کنم.

  6. زبیده عبداللهی گفت:

    من واقعا از بوی بد زیر بغلم خسته شدم. قبلا یک اسپری گرفته بودم که اصلا کارساز نبود. ممنون میشم یک اسپری فوق قوی ضد تعریق بهم معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *