سرم ضد چروک بالانس اسنک ونوم Balance Snake Venom

نام محصول :  سرم ضد چروک اسنک ونوم
برند :  بالانس Balance
حجم :  30 میل
کشور مبدا برند :  انگلستان
عصاره های طبیعی :
تاریخ مصرف : حداقل 18 ماه
بارکد محصول : 5012368040746
ویژگی ها : • نتایج اثرگذاری این سرم در ۴ هفته
• جلوگیری از انقباض عضلات صورت تا ۸۲%
• کاهش چروک‌های پیشانی تا ۵۲%
• کاهش چروک‌های پنجه کلاغی تا ۲۴%
• ضد چروک قوی و موثر
• کاهش چروک و خطوط
• تاثیرگذاری سریع
• جلوگیری از پیری پوست
• فاقد مواد آلرژی زا

385,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

سرم ضد چروک بالانس اسنک ونوم

سرم ضد چروک بالانس اسنک ونوم (سم مار) Balance Snake Venom محصولی از برند ساخت کشور انگلیس یک پپتید ضد چروک و پیری بسیار قوی می‌باشد که عملکردی همانند بوتاکس داشته و از پیری پوست جلوگیری می‌کند. این سرم حاوی کلاژن دریایی و ۴% SYN-AKE می‌باشد که یک پپتید ضد پیری بسیار قوی است.

توجه کنید که این سرم فاقد سم مار است و Snake Venom فقط اسم تجاری این محصول است. سرم سم مار Balance یکی از قویترین ضدپیری‌های این برند است که تاثیر مستقیم روی درمان چروک و افتادگی‌های پوست می‌گذارد. با افزایش سن، همزمان با کاهش فعالیت طبیعی پوست برای جوانسازی، عوامل محیطی و روانی نیز به سرعت به سراغ ما آمده و موجب میشود تا شادابی پوست جای خود را چروک و پیری بدهد.

این سرم به خوبی پوست را مرطوب کرده و میزان چروک‌ها و خطوط روی پوست را کاهش می‌دهد. این محصول باعث کاهش انقباضات ماهیچه ای می شود که یکی از دلایل اصلی ایجاد چین و چروک بر روی پوست می‌باشد. قدرت تاثیرگذاری این سرم بسیار سریع است و بعد از استفاده و گذشت ۱ دقیقه میزان انقباضات عضلات صورت ۳۶% کاهش پیدا کرده و بعد از سپری شدن ۲ دقیقه این میزان به ۸۲% می‌رسد که در نوع خودش بی‌نظیر است. بعد از ۴ هفته استفاده مداوم از این سرم، میزان خطوط صورت تا ۵۲% کاهش پیدا می‌کند.

ویژگی ها:

1. نتایج اثرگذاری این سرم در ۴ هفته
2. جلوگیری از انقباض عضلات صورت تا ۸۲%
3. کاهش چروک‌های پیشانی تا ۵۲%
4. کاهش چروک‌های پنجه کلاغی تا ۲۴%
5. ضد چروک قوی و موثر
6. کاهش چروک و خطوط
7. جلوگیری از پیری پوست
8. فاقد مواد آلرژی زا
9. مناسب برای تمامی پوست ها
10. حاوی 4% پپتید SYN-AKE
11. بافت بسیار سبک و فاقد چربی
12. بدون تست حیوانی
13. فاقد پارابن و گلوتین
14. حجم 30 میل
15. محصول انگلستان

توضیحات تکمیلی

چین و چروک های پوستی یکی از مشکلاتی است که در هر سنی ممکن است با آن مواجه شویم. از بین بردن آنها کار آسانی نیست و نیاز به مراقبت‌های ویژه و استفاده از محصولات قوی دارد. با آبرسانی روزانه و انجام روتین های مراقبت پوستی می‌توان از ایجاد چین و چروک و پیری پوست پیشگیری کرد. امروزه خوشبختانه با پیشرفت و بهبود تولید سرم‌ها و کرم‌های مراقبت پوستی می‌توان به کاهش عمق و در برخی از موارد به رفع چین و چروک‌های ریز کمک کرد.

این سرم حاوی پپتید بسیار قوی پپتید SYN-AKE می‌باشد که دارای خاصیت‌هایی همانند بوتاکس می‌باشد. این ماده با کاهش انقباضات عضله‌ای میزان چروک‌های صورت را کاهش داده و پوستی صاف و یکدست ایجاد می‌کند.

چرا باید از این سرم استفاده کنید؟

پپتید SYN-AKE یک پپتید مصنوعی کوچک است که به سرعت چین و چروک و خطوط خنده را از بین می‌برد. هر چه پوست ما پیر می‌شود، میزان خطوط سطحی و خنده همراه با چروک ها افزایش می یابد. سرم ضد چروک بالانس اسنک ونوم (سم مار) Balance Snake Venom باعث می شود صورت آرام شود و چین و چروک ها کاهش پیدا کند. این ماده دارای عملکردی سریع، ماندگار و کاملاً برگشت پذیر است. مطالعات جدید اکنون تأیید کرده‌اند که اگر پپتید SYN-AKE زودتر از موعد استفاده شود، به جلوگیری از پیری پوست و کاهش چین و چروک کمک می کند.

این محصول به خوبی چروک‌ها و خطوط روی پوست را از بین می‌برد. بافت سبک، رقیق و بدون چربی سرم صورت سم مار بالانس باعث افزایش قدرت جذب و نفوذ بهتر آن به لایه‌های عمقی پوست شده است. همچنین به دلیل بافت سبک و رقیق باعث احساس سنگینی و چسبناک بودن روی پوست نمی‌شود.

سایر محصولات:
پک سرم بالانس جوانساز، روشن کننده، آبرسان
سرم جوانساز گلد بالانس
سرم هیالورونیک اسید بالانس
شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

تقویت و ترمیم کننده پوست, ضد چروک

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

بالانس Balance

نوع محصول

سرم صورت

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرم ضد چروک بالانس اسنک ونوم Balance Snake Venom”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *