واکس مو مدل Power Wax

نوع : واکس مو مدل Power Wax
برند : شوارتسکف
حجم :  75 میل
کشور مبدا برند : آلمان
ضمانت اصالت کالا :
تاریخ انقضا :  حداقل 18 ماه
بارکد محصول : 23714273667599
سایر ویژگی ها:
  • ماندگاری 48 ساعته
  •  تقویت ساقه های مو به دلیل داشتن کافئین
  • حالت‌دهنده مو
  • حفاظت از خشک شدن شدید موها
  •  بدون ایجاد سفیدک در موها
  • حاوی مواد با کیفیت و مفید
  • مناسب انواع مو
  • محصول آلمان

235,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

واکس مو تافت مدل Power Wax 

واکس مو مدل Power دارای حجمی معادل 75 میلی لیتر بوده و از خاصیت‌هایی همچون درخشان کنندگی، براق کنندگی و حالت دهندگی موها برخوردار است.

حداکثر 48 ساعت نگهداری قدرتمند ارائه می دهد. یک ظاهر طراحی شده با موم ، حالت ژله ای را فراهم می کند.
از خشک شدن مو جلوگیری می کند. این به محافظت از مدل مو در برابر رطوبت و باد کمک می کند.
سطح نگه دارید: 5

این واکس مو حاوی مواد با کیفیت و مفید برای موها بوده و پس از استفاده منجر به لطافت موها منجر خواهد شد. از جمله ویژگی‌های مهم این واکس مو می‌توان به فراهم آوری رطوبت و سختی بالا بر روی موها اشاره کرد.
واکس مو پاور درون محفظه‌ای کاسه‌ای و از جنس پلاستیک تولید و عرضه می‌شود. این واکس مو 48 ساعت بر روی موها ماندگاری داشته و به دلیل وجود کافئین موجود در آن منجر به تقویت ساقه موها خواهد شد.
این واکس مو به حالت دهندگی موها منجر خواهد شد و از خشک شدن شدید موها جلوگیری می‌کند. واکس مو پاور بدون ایجاد سفیدک بر روی موها بوده و پس از استفاده حالت دهی زیبایی را برای موها فراهم خواهد ساخت.
هنگام استفاده باید این واکس مو را به طور مساوی به طول موهای خود اعمال کرده و هنگام حالت دهی به موها، موهای خود را خیس کرده یا به صورت خشک موهای خود را حالت دهید.
واکس مو مدل Power محصولی از برند معتبر تافت و ساخت کشور آلمان است.

ویژگی ها

معرفی برند :

نزدیک به ۱۱۵ سال پیش در سال ۱۸۹۸که هانس شوارتسکف شیمی دان ۲۴ ساله آلمانی داروخانه کوچکی در شهر برلین افتتاح نمود،هیچ کس پیش بینی نمی کرد که کار وی منجر به تاسیس شرکتی شود که امروز یکی از بزرگترین و مهم ترین شرکت های سازنده محصولات آرایشی ، بهداشتی ،محافظتی و درمانی پوست، مو و بدن در جهان شود.
در سال ۱۹۵۵ شوارتسکف اولین اسپری نگهدارنده آرایش مو جهان با نام تجاری “تافت” را در آلمان عرضه کرد این محصول و این نام به قدری موفق بود که به صورت یک اسم برای اسپری مو به کار گرفته می شود. پس از آن محصولات مراقبتی گوناگونی با برند این کمپانی تولید و روانه بازار گردید که با استقبال چشمگیری از طرف مردم مواجع گردید

کمپانی شوارسکف «Schwarzkopf» آلمانی از سال 1898 فعالیت خود را در یک داروخانه کوچک در برلین آغاز کرد و بعد از گذشت زمان تبدیل به شرکتی در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی بهداشتی و محافظتی درمان مو شد و هر کدام از محصولات خودرا با نام برندی به مصرف‌کنندگان خود شناساند. کمپانی Schwarzkopf با برند تافت «Taft» محصولات خود را به بازار عرضه کرده است.

سایر محصولات :

ژل حالت دهنده مو تافت خیلی قوی Taft Power Styling Gel
ژل مو نیوآ مدل ELASTIC 5 حجم 150 میلی لیتر
ژل مو نیوآ مدل Craft Stylers حجم 150 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

شوارتسکف

نوع محصول

واکس مو

کاربرد

حالت دهنده

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “واکس مو مدل Power Wax”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *