فوم مو کراتین تافت PHYTO-KERATIN

نوع : فوم مو کراتین تافت
برند : شوارتسکف
حجم :  150 میل
کشور مبدا برند : آلمان
ضمانت اصالت کالا :
تاریخ انقضا :  حداقل 18 ماه
بارکد محصول : 23714273667599
سایر ویژگی ها:
  • حاوی کراتین مایع
  • دارای ماندگاری 48 ساعته
  • مناسب حالت‌دهی مو
  • نرم کننده
  • لطیف کننده مو
  • بدون ایجاد لکه های سفید روی مو
  • حجم 150ml
  • میزان قدرت حفظ حالت مو 4
  • عدم ایجاد چسبندگی
  • کشور سازنده : آلمان

250,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

فوم مو کراتین تافت

فوم مو کراتین تافت،حالت دهنده و براق کننده ای  برای مدت طولانی بوده و آسیبی به سلامت مو وارد نمی‌کند. این محصول با جلوه طبیعی، مو را نرم و لطیف می کند.
این محصول با عدم ایجاد چسبندگی بر روی موها این اجازه را به شما میدهد که پس از استفاده از تافت موهایتان را شانه بزنید . کراتین داخل این تافت باعث میشود که همواره موهایتان حس شادابی و طراوت خود را از دست ندهند . در طی فصول مختلف ممکن است میزان چسبندگی و یا دوام و ماندگاری اسپری های نگه دارنده حالت مو خاصیت خود را از دست داده و یا به گونه دیگری عمل کنند ممکن است بیش از حد حالت چسبندگی داشته باشند و یا دیگر به موها حالت ندهند . اما محصول تافت کراتین مایع شوارتسکف  در تمام فصول و تمامی شرایط آب و هوایی حالت دهندگی خود را حفظ کرده و به هیچ عنوان حالت چسبندگی برای موها ایجاد نمیکند .

ویژگی های فوم مو کراتین تافت :

1. حاوی کراتین مایع
2. دارای ماندگاری 48 ساعته
3. مناسب حالت‌دهی مو
4. نرم کننده
5. لطیف کننده مو
6. میزان قدرت حفظ حالت مو 4
7.عدم ایجاد چسبندگی
8. کشور سازنده : آلمان

روش مصرف

اسپری را به خوبی تکان دهید و از فاصله 20 تا 30 سانتی متری روی ساقه موهایتان اسپری کنید .

معرفی برند :

نزدیک به ۱۱۵ سال پیش در سال ۱۸۹۸که هانس شوارتسکف شیمی دان ۲۴ ساله آلمانی داروخانه کوچکی در شهر برلین افتتاح نمود،هیچ کس پیش بینی نمی کرد که کار وی منجر به تاسیس شرکتی شود که امروز یکی از بزرگترین و مهم ترین شرکت های سازنده محصولات آرایشی ، بهداشتی ،محافظتی و درمانی پوست، مو و بدن در جهان شود.
در سال ۱۹۵۵ شوارتسکف اولین اسپری نگهدارنده آرایش مو جهان با نام تجاری “تافت” را در آلمان عرضه کرد این محصول و این نام به قدری موفق بود که به صورت یک اسم برای اسپری مو به کار گرفته می شود. پس از آن محصولات مراقبتی گوناگونی با برند این کمپانی تولید و روانه بازار گردید که با استقبال چشمگیری از طرف مردم مواجع گردید.

کمپانی شوارسکف «Schwarzkopf» آلمانی از سال 1898 فعالیت خود را در یک داروخانه کوچک در برلین آغاز کرد و بعد از گذشت زمان تبدیل به شرکتی در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی بهداشتی و محافظتی درمان مو شد و هر کدام از محصولات خودرا با نام برندی به مصرف‌کنندگان خود شناساند. کمپانی Schwarzkopf با برند تافت «Taft» محصولات خود را به بازار عرضه کرده است.
سایر محصولات :

فوم حالت دهنده مو تافت
فوم مو فوق العاده قوی کشمیر تافت
موس حجم دهنده تافت حالت دهنده مو

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

شوارتسکف

نوع محصول

فوم مو

کاربرد

حالت دهنده

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فوم مو کراتین تافت PHYTO-KERATIN”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *