پک آرگان آلتر (شامپو، روغن، ماسک مو، 10 کاره) Alter

نوع : پک آرگان آلتر (شامپو، روغن، ماسک مو، 10 کاره)
برند : آلتر Alter
حجم :  750 میلی لیتر
کشور مبدا برند :  ایتالیا
ضمانت اصالت کالا :
تاریخ انقضا :  حداقل 18 ماه
بارکد محصول : 28714273656599
سایر ویژگی ها: • شامپو 300 میل
• ماسک مو 300 میل
• روغن آرگان 50 میل
• اسپری احیا 10 کاره 100 میل

2,250,000 تومان

(دیدگاه کاربر 3)

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

پک آرگان آلتر (شامپو، روغن، ماسک مو، 10 کاره)

پک آرگان آلتر (شامپو، روغن، ماسک مو، 10 کاره) Alter بدون سولفات و پارابن است و مواد مغذی موجود در شامپو باعث نرمی، ابریشمی، براق و درخشان شدن موها می شود. این شامپو به دلیل داشتن روغن آرگان و ماکادمیا یک نرم کننده ایده آل می باشد و می تواند موهای آسیب دیده و وز شده را ترمیم کند. ترکیبات بی نظیر این شامپو اکسیری است که جادو می‌کند. با پک آرگان آلتر (شامپو، روغن، ماسک مو، 10 کاره) موهای آسیب دیده میتوانند به خوبی ترمیم شوند. ویژگی مثبت این شامپو این است که به دلیل وجود روغن های اساسی در آن دیگر به نرم‌کننده و حالت‌دهنده نیازی نخواهید داشت. شامپو روغن آرگان آلتر بدون سولفات و پارابن بهترین گزینه و توصیه شده برای استفاده بعد از کراتین مو می باشد.

روغن آرگان :

روغن آرگان آلتر کاملا خالص و طبیعی Alter Moroccan Argan Oil محصول ایتالیا دارای کیفیت و غلظت عالی برای موهای آسیب دیده. امروزه کمتر کسی از خواص روغن آرگان بی خبر است. این روغن را از هسته ی میوه درخت آرگان تهیه می کنند و یکی از گرانترین روغن های جهان و به طلای مایع معروف است. این محصول تقویت کننده و ترمیم کننده قوی مو بوده و باعث احیا و بازسازی فوق العاده مو می شود. این روغن طلایی و با کیفیت وزی مو را از بین برده و موهایی نرم و لطیف را به شما هدیه می کند. این روغن براق کننده مو بوده و کامل جذب مو شده و مو را چرب نمیکند و بسیار سبک میباشد.

روغن مراکشی برای سلامتی مو و از بین بردن خشکی و وزی مو بسیار مفید و همچنین به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب ضروری برای پوست سر نیز عالی است. روغن آرگان یک منبع سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان های قدرتمند مانند ویتامین E است که برای موها و پوست سر مفید است.

ماسک موی آرگان :

ماسک موی آلتر حاوی آرگان، بدون سولفات و پارابن Alter Hair محصول ایتالیا اورگانیک و غنی از ویتامین ها و مواد مورد نیاز احیای مو دکلره و رنگ شده می باشد. این ماسک درمان کننده ی قوی موهای آسیب دیده و خشک در اثر رنگ و عوامل خارجی می باشد. ماسک ارگان وزی مو و گره آن را از بین می برد و موهایی لطیف و درخشان را به ارمغان می آورد. این محصول با خاصیت تثبیت رنگ و دیگر عوامل مراقبتی در حفظ ساختار مو باعث جوانسازی تار های مو می شود. ماسک موی آلتر هیر حاوی روغن آرگان و آبرسان بسیار قوی مو بوده و از ویژگی های بارز آن تقویت کننده، احیاکننده. ترمیم کننده و نرم کننده مو می باشد.

پک آرگان آلتر (شامپو، روغن، ماسک مو، 10 کاره) با مراقبت سه گانه ی خود از ریشه، ساقه و پیازمو و ازبین بردن آلودگی موها به تدریج باعث بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده میشود و بدین صورت روز به روز موها طراوت وشادابی خود را بازمیابد و قوی تر و مستحکم شده و موهای ضعیف و وز شده را به مرور ضخیم و قوی ترمیکند. همچنین پک آرگان آلتر (شامپو، روغن، ماسک مو، 10 کاره) با خاصیت آبرسانی و کلاژن سازی مو باعث احیای مو شده و همانند کراتینه باعث صافی و نرمی مو میشود. یکی از خصوصیات بارز این محصول شگفت انگیز درصد گاز فلوز میباشد که باعث احیای مو و خاصیت ضد ریزش دارد. همچین کاملا بدون سولفات و پارابن است.

سایر محصولات:

شامپو آبرسان بناکور حاوی هیالورونیک سری جدید BC Moisture Kick Shampoo

ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده بناکور 200 میل BC Color Freeze

ماسک مو آبرسان بناکور قوی شوارتسکف BC Moisture Treatment

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

آلتر Alter

نوع محصول

روغن مو, شامپو, ماسک مو

کاربرد

ترمیم کننده و تقویت کننده, وزگیر مو

نظرات کاربران

3 دیدگاه برای پک آرگان آلتر (شامپو، روغن، ماسک مو، 10 کاره) Alter

  1. بهاره

    سلام. فکرش رو هم نمی کردم اینقدر سریع بدستم برسه. بعد از اینکه ازش استفاده کردم میام و دوباره نظرم رو می نویسم.

  2. میثم

    عجب محصول جالبی. من اینو الان ثبت سفارش کردم و مشتاق رسیدنش هستم. بعدها دوباره میام و در موردش می نویسم.

  3. شیرین خاتون

    عجب شانسی دارم. باز که ناموجود شد این.
    لطفا به محض شارژ شدن بهم ایمیل کنید.
    امیدوارم در شارژ بعدی افزایش قیمت نداشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *