اسپری زنانه نیوآ مدل درای کامفورت حجم 150 میلی لیتر

ویژگی‌ها

مناسب برای:

بانوان

حجم:

۱۵۰ میلی‌لیتر

ماندگاری:

۴۸

205,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

خانم‌های محترم، با خرید اسپری زنانه نیوآ مدل درای کامفورت حجم 150 میلی لیتر از دست تعریق در امان هستید. اسپری درای کامفورت پلاس نيوآ، سبب پیشگیری از بوی نامطبوع تعریق شده و به شما احساس سبکی و جوانی می‌دهد.
این محصول دارای بوی بسیار دلپذیری بوده و با کنترل و کاهش میزان تعریق، از ایجاد بوی بد و ناخوشایندِ این فرآیند طبیعی و مفید برای بدن، پیشگیری می‌نماید.
فعالیت در هوای گرم و بیرون از خانه باعث افزایش تعریق بدن می‌شود. برای جلوگیری از پخش‌شدن بوی ناخوشایند به استفاده از محصولی نیاز داریم که علاوه‌بر جلوگیری از افزایش تعریق، باعث ایجاد بوی خوش شود. شرکت‌های بهداشتی محصولات ضدتعریق متنوعی را با توجه به نیاز و سلیقه‌ی افراد مختلف تولید کرده‌اند که رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها از انواع آن‌ها هستند. در بین محصولات ضدتعریق، اسپری‌ها طرفداران بیشتری دارند. برند «نیوآ» (Nivea) که برای اکثر افراد برندی شناخته‌شده است، اسپری‌های ضدتعریق با رایحه‌های د‌ل‌نشین و ماندگار دارد. محصولات این تولیدکننده با بیشتر سلیقه‌ها سازگار است. اسپری زنانه‌ی «نیوآ» مدل درای کامفورت با ماندگاری و محافظت 48ساعته، دارای عصاره‌ی گیاهان دریایی است و بدون ایجاد لک بر روی لباس‌ها، احساس از شادابی و تازگی را برای فرد به همراه دارد. این اسپری با ایجاد لایه‌ای محافظ، تعریق را به تعویق می‌اندازد.

در تولید اسپری زنانه نیوآ دل درای کامفورت،از عصاره‌ی گياهان دريایی استفاده شده که سبب خنکی و رایحه‌ای بسیار دلنواز می‌گردد.
همچنین ترکیبات محصول به گونه‌ای است که یک لايه‌ی محافظ را بر روی پوست پدید می‌آورد و بدین ترتیب سبب کاهش و تاخیر در فرآیند تعريق می‌گردد.
ناگفته نماند که فرمولاسیون این نوع اسپری به گونه‌ای است که با استفاده از آن، بر روی لباس لک ایجاد نخواهد شد.
ما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

نیوآ – Nivea

مناسب برای

بانوان

حجم

۱۵۰ میلی‌لیتر

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای اسپری زنانه نیوآ مدل درای کامفورت حجم 150 میلی لیتر

  1. حامد

    درود به شما و این همه تنوع خوب محصولات آرایشی و بهداشتی.
    من موندم که از بین این همه خوش بو کننده کدوم رو سفارش بدم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *