استیک ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Cool Kick حجم 40 میلی لیتر

ویژگی‌ها

کشور مبدا برند:

آلمان

ماندگاری:

۴۸ ساعت

250,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

با خرید و استفاده‌ی روزانه از استیک ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Cool Kick ، بدن خود را در طول روز تازه و خنک نگه دارید. این استیک رایحه‌ای خوش و خنک دارد. استفاده از آن، به کنترل عرق در ناحیه‌ی زیر بغل کمک کرده و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. همچنین با ایجاد و حفظ حس تازگی،  اعتماد به نفس فرد را بیشتر می‌کند. این محصول دارای ترکیبات نیروبخشی است که ماندگاری 48 ساعته دارد. ضد تعریق‌ها بیشتر مناسب افرادی است که تعریق بالایی دارند یا بیشتر زمان خود را در بیرون از منزل و در حال فعالیت می‌گذرانند. نبود الکل در ترکیبات این نوع محصول و قرارگیری لایه‌ای از آن بر منافذ تعریق، از ایجاد یا تشدید بوی عرق پیشگیری کرده و میزان آن‌ را نیز کمتر می‌کنند. برند نیوآ از پیشگامان تولید و عرضه‌ی انواع مختلف دئودورانت‌ها برای آقایان و خانم‌هاست.
استیک ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Cool Kick ، برای طراوتی فرح بخش و یک روز کامل پر از حس اعتماد به نفس آماده باشید. با استیک ضد تعریق مردانه نیوآ nivea مدل Cool Kick شما صاحب نخستین دئودورانت با ماندگاری ۴۸ ساعته خواهید بود که فرمول ملایم کول کیک، ترکیب بهینه مراقبت ملایم نیوآ و محافظت دئودورانتی را در طی روز فراهم می آورد. لازم به ذکر است که سازگاری محصول پیش رو با پوست توسط متخصصین پوست اثبات گردیده است.

استیک ضد تعریق کول کیک نیوآ، محصولی موفق از این برند است که با خشک نگه داشتن زیر بغل، حس تازگی را در طول روز حفظ خواهد کرد. حجم آن 40 میلی لیتر و مناسب مصرف آقایان است.
ما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

نیوآ – Nivea

کشور مبدا برند

آلمان

سایر مشخصات

فاقد مواد رنگی و نگهدارنده

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای استیک ضد تعریق مردانه نیوآ مدل Cool Kick حجم 40 میلی لیتر

  1. جعفر

    سلام. قبل از هر چیزی بهتون تبریک میگم چون واقعا سایت خوبی دارید.
    من از یه جا دیگه قبلا خرید می کردم، گاها 12 روز کاری طول می کشید تا بسته به دستم برسه. اما سرعت ارسال شما بالاست و این خیلی عالیه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *