فلوئید افتر شیو نیوآ مدل Sensitive حجم 100 میلی لیتر

ویژگی‌ها

سازگار با پوست‌های:

انواع پوست

صادر کننده مجوز:

سازمان غذا و دارو

280,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

کشیده شدن تیغ بر روی پوست آقایان در ضمن تراشیدن موی صورتشان، بخش اندکی از پوست را نیز می‌تراشد؛ که این امر سبب سوزش و کمی هم خارش بعد از اصلاح می‌شود. از این رو استفاده از افتر شیو (After Shave) بعد از اصلاح کمک موثری به آرامش و کنترل سوزش پوستشان می‌کند. فلوئید افتر شیو نیوآ مدل Sensitive یکی از آرام بخش‌های پوست برای آقایان به حساب می‌آید. این لوسیون حاوی عصاره گل بابونه و جلبک بوده که اثرات درمانی بسیار خوبی دارند. استفاده از آن سبب ایجاد حس خنکی بر پوست شده و با اثر ضد التهابی که دارد باعث از بین رفتن قرمزی شده و از ایجاد التهاب جلوگیری می‌کند. در ترکیب آن اثری از الکل وجود ندارد و همچنین باعث سوزش پوست نمی‌شود. این محصول بیشتر مناسب آقایانی است که پوست حساسی و تحریک پذیری دارند. جهت مشاهده و انتخاب سایر محصولات سلامت پوست و مو می‌توانید از لینک زیر بازدید فرمایید.
فلوئید افتر شیو نیوآ مدل Sensitive فوق العاده برای مراقبت‌ از پوست پس از اصلاح مناسب است. این فلوئید دارای فرمولاسیونی ویژه است که پوست صورت را پس از اصلاح آرام می‌سازد. این افترشیو دارای عصاره گل بابونه و عصاره جلبک است. فلوئید افتر شیو مدل Sensitive عاری از الکل و مواد حساسیت‌زا بوده و پس از استفاده سریعا جذب می‌شود. این محصول از بروز خارش، التهاب، جوش، قرمزی، خشکی و سوزش پوست صورت پس از اصلاح صورت جلوگیری می‌کند.
ما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

خرید محصولات بهداشت و مراقبت از پوست مردانه

نقاط قوت

  • ✓ ضد عفونی کننده و محافظ در برابر تحریک و التهاب پوست
  • ✓ خنک کنندگی پوست

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

نیوآ – Nivea

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

ویژگی‌ها

ضدالتهاب

مرطوب کننده

نرم کننده

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فلوئید افتر شیو نیوآ مدل Sensitive حجم 100 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *