کرم ضد چروک شب نیوآ مدل Q10 Power حجم 50 میلی‌لیتر

ویژگی‌ها

حجم:

۵۰ میلی‌لیتر

کشور مبدا برند:

ترکیه

690,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

کرم ضد چروک شب نیوآ مدل Q10 Power ایده آل برای مراقبت پیشرفته از پوست صورت در مقابل آسیب عوامل بیرونی و نور خورشید است. با SPF 30 مانع ایجاد لکه های پوستی و خطوط نازک می گردد و در مقابل آسیب مخرب نور خورشید بر پوست محافظت بالایی ارائه می دهد. این محصول ظاهر چین و خطوط را به طور چشم گیری کاهش می دهد و همچنین شکل گیری نشانه های پیری را در پوست به تعویق می اندازد. خاصیت مرطوب کنندگی عمیق پوست را دارد و با تامین رطوبت مورد نیاز آن، نمایی جوان و شاداب به صورت می بخشد. همچنین با فاکتور محافظت از نور خورشید و اشعه های مضر آن مانع به وجود آمدن لکه های تیره و چروک می گردد.
کوآنزیم و کراتین به طور طبیعی در سطح پوست وجود دارد. کوآنزیم آنتی اکسیدانی قوی برای پوست است و سبب تولید کلاژن در پوست می شود. با افزایش سن سطح آن کاهش می یابد. این عامل موجب نمایان شدن خطوط های پوستی و دیگر علائم پیری در پوست می شود. کرم ضد چروک شب نیوآ مدل Q10 Power با فرمول برخوردار از کراتین جایگزین خوبی به نظر می رسد و با 10 برابر کراتین بیشتر، سلول های پوستی را برای تولید کلاژن تقویت می کند. قیمت کرم q10 فوق بسیار مقرون به‌صرفه بوده و استفاده از آن در عرض چهار هفته چروک‌های عمیق را کاهش می دهد، در عرض 2 هفته پوستی سفت و محکم به وجود می آورد و تا 24 ساعت پوست را مرطوب نگه می دارد.
ما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

نیوآ – Nivea

حجم

50 میلی لیتر

راهنمای استفاده

ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب تمیز کنید. مقداری از کرم را بر روی پوست تمیز بمالید و با ملایمت ماساژ دهید. از تماس آن با چشم ها خودداری کنید.

کشور مبدا برند

ترکیه

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد چروک شب نیوآ مدل Q10 Power حجم 50 میلی‌لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *