بالم لب نیوآ مدل Mineral Oil

ویژگی‌ها

خاصیت:

مرطوب کنندگی

حفظ رطوبت:

24 ساعته

حاوی عصاره:

آلوئه ورا

185,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

بالم لب نیوآ مدل Mineral Oil علاوه بر اینکه از خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوست لب ها جلوگیری می کند؛ حالت خشک و ترک خورده لب را بازسازی و ترمیم می کند. همچنین با فرمولاسیون حاوی عصاره تمشک، درخشش و سبب زیباتر شدن جلوه لب ها می گردد.
استفاده از این بالم لب نیوا بسیار آسان است. همچنین از نوع ماتیکی است و مانند رژلب استفاده می‌شود. نیوا قادر است لب‌هایتان را مرطوب و چرب نگه دارد و از خشک و پوسته‌پوسته‌شدن آن‌ها جلوگیری کند. نیوا لب‌ها را نرم و لطیف کرده و رطوبت لازم را به لب‌ها می‌رساند. بالم لب نیوا فاقد الکل است و هیچ‌گونه آسیبی به پوست لب‌ها نمی‌رساند؛ علاوه‌براین باعث ایجاد درخششی زیبا و طبیعی روی لب‌ها خواهد شد. برای رطوبت‌رسانی و چرب نگهداشتن لب‌ها، در هر زمانی و بدون محدودیت می‌توان از بالم لب استفاده کرد .
لب یکی از اعضای آسیب‌پذیر بدن است که کاهش رطوبت باعث خشکی، ترک‌خوردن و نازک‌شدن پوست آن می‌شود. یک راه خوب برای برطرف‌ کردن این خشکی، استفاده از بالم لب نیوا مدل Mineral Oil است که رطوبت لب را تا 24 ساعت حفظ کند و باعث نرمی آن شود. با این کار بدون وارد شدن لطمه‌ای به لب، پوست‌های مرده‌ی آن از بین خواهد رفت. هیچ‌کس خواهان لب‌های خشک نیست؛ پس احتیاج داریم از آن‌ها مراقبت کنیم تا نرم بمانند. استفاده از بالم لب نیوآ مدل Mineral Oil  لب‌ها را نرم و مرطوب می‌کند چرا که سرشار از روغن های طبیعی می باشد. بالم لب هیدرو کر نیوا با نداشتن الکل به لب های شما آسیبی نمی رساند و همچنین این محصول با داشتن SPF15 از لب های شمادر برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می نماید.
ما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

نیوآ – Nivea

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بالم لب نیوآ مدل Mineral Oil”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *