رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Fresh Energy حجم 50 میلی لیتر

ویژگی‌ها

حجم:

۵۰ میلی‌لیتر

مناسب برای:

بانوان

ماندگاری:

۴۸ ساعت

150,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Fresh Energy  فاقد الکل ، رنگ و مواد نگهدارنده است و در حجم ۵۰ml برای استفاده‌ عرضه شده است. دئودورانت فرش انرژی نیوا طراوتی پرانرژی به ارمغان می آورد که به روز شما نیرو می بخشد. ترکیب لیمو و آووکادو موجود در فرمولاسیون این رول ، زیر بغلی صاف و نرم را به شما هدیه می دهد. رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Fresh Energy یکی از محصولات محبوب برند Nivea بوده که استفاده از آن برای خانم‌ها بیشتر توصیه می شود.  این رول ضد تعریق با جلوگیری از عرق کردن کلیه عوارض نامطبوع ناشی از تعریق را از بین می برد. این رول ضد عرق ماندگاری ۴۸ ساعته دارد.

خرید ضد تعریق نیوا

مام رول ضد تعریق Nivea مدل فرش انرژی Fresh Energy نیوا بر روی لباس لک ایجاد نمی‎ کند. ترکیب بهینه این محصول تعریق پوست را تنظیم می کند و با ماندگاری ۴۸ ساعته پوست شما را از تعریق محافظت می نماید. ضد عرق ها ترکیباتی آلومینیوم دار دارند که منافذ غدد عرق را در سطح پوست مسدود می کنند ، بنابراین عرق نمی تواند در سطح پوست ترشح شود. شرکت نیوآ که سابقه ی درخشانی در زمینه تولید محصولات ضد تعریق دارد ، این بار محصولی معرفی کرده که ایده آل برای موزدایی است. این محصول فاقد الکل و هرگونه مواد رنگی می باشد. این اسپری در اندازه ۱۵۰ میلی لیتری موجود می باشد.
ما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

ویژگی ها : 

  • خوشبوکننده قوی
  • دارای ماندگاری ۴۸ ساعته
  • دارای رایحه دلنشین
  • ترکیبات حاوی عصاره آووکادو و لیمو

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

نیوآ – Nivea

حجم

50 میلی لیتر

مناسب برای

بانوان

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای رول ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Fresh Energy حجم 50 میلی لیتر

  1. فاطمه

    سلام و وقت بخیر.
    من این محصول رو گرفتم ولی باز هم فکر می کنم بدنم بو میده. آدم خیلی چاقی هم نیستم اما خیلی عرق می کنم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *