اسپری شامپو خشک نیوآ مدل Fresh and Mild حجم 200 میلی لیتر

نام محصول :  اسپری شامپو خشک نیوآ
برند :  نیوآ – nivea
حجم:  200 میل
مناسب استفاده برای:  خانم ها
کشور مبدا برند :  آلمان
ضمانت اصالت کالا :
بارکد محصول :
سایر توضیحات : 1. حجم دهنده
2.شاداب کننده
3. پاک کردن چربی مو

315,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

اسپری شامپو خشک نیوآ مدل Fresh and Mild

اسپری شامپو خشک نیوآ مدل Fresh and Mild مناسب انواع مو می باشد و بدون نیاز به شستشو است. این شامپو چربی و کثیفی سطح مو را پاک می کند و باعث درخشان و براق شدن مو می شود. همچنین این محصول هیچ گونه پوسته و یا سفیدکی بر روی مو ایجاد نخواهد کرد و با خیالی آسوده می توانید به کراهای روزانه تان بپردایرد.
برای استفاده از این شامپو مدل Fresh and Mild کافی است آن را دو یا سه بار روی موهای خود اسپری کنید و سپس به آرامی موهایتان را شانه کنید. این پودر پس از چند لحظه با جذب چربی‌ ها و کثیفی‌ های موی شما به موهایتان ظاهری تازه و تمیز می‌بخشد. موهایتان را خوب شانه بزنید تا اضافه های پودر کاملا از میان موهای شما پاک شود.
این محصول نیوآ چربی اضافه و دیگر روغن ها را از ریشه مو جذب می کند و به موهایتان ظاهری شاداب و بویی طراوت بخش در طول روز می دهد و گزینه مناسبی برای تمیز کردن موها بدون وجود آب می باشد و بعد از استفاده نیازی به آبکشی ندارد.
این شامپو برای استفاده موهایی با رنگ تیره ایده آل است که از رنگ طبیعی موها محافظت می کند.
شامپو خشک نیوا موهای تیره 200 میل با اسپری شدن بر روی موها، به داخل مو نفوذ نموده و کثیفی و چربی ها را به خود جذب نموده و با شانه کردن موها، ذرات از روی موها جدا شده و موهای تمیز و نرمی را برای شما به ارمغان می آورد. بطری اسپری آن استفاده از محصول را آسان نموده است و به راحتی می توان به همه جا با خود حمل کرد.

سایر محصولات :
اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل pearl & beauty
شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

نیوآ – Nivea

نوع محصول

اسپری مو

کاربرد

حجم دهنده مو

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای اسپری شامپو خشک نیوآ مدل Fresh and Mild حجم 200 میلی لیتر

  1. هلاله شوکری

    سلام. من امتیاز 5 از 5 بهش میدم. واقعا بهترین اسپری عمرم بود. به سایت شما هم 5 ستاره میدم که محصولات عالی رو در کمترین زمان به دست ما میرسونه.
    مرسی.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *