بالم افتر شیو ژیلت Hydra حجم 100 میلی لیتر

  • کاربرد : افتر شیو
  • حجم : ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره : آلوئه ورا
  • سازگار با پوست‌های : معمولی و حساس
  • برند : ژيلت

210,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

بالم افتر شیو ژیلت Hydra حجم 100 میلی لیتر

بالم افتر شیو ژیلت Hydra حجم 100 میلی لیتر حاوی ژل آلوئه ورا و پروتئین ابریشم مناسب برای پوستهای معمولی و حساس برای حفاظت از پوست در برابر قرمزی، سوزش و التهاب پس از اصلاح و کاهش جوشهای ناشی از اصلاح صورت ساخته شده است. این بالم افتر شیو ژیلت Hydra حجم 100 میلی لیتر فاقد چربی، جذب سریع در پوست بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست صورت به همراه خنک کننده و مرطوب کننده باعث افزایش نرمی و لطافت پوست پس از اصلاح میشود. پس از اصلاح ابتدا پوست را به کمک آب ولرم شسته و خشک نمائید. مقدار کافی از بالم را به کلیه نواحی اصلاح شده پوست صورت و گردن مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. این بالم برای بقیه نوع پوست ها نیز مناسب است اما برای پوست های معمولی و حساس بسیار کاربردی خواهد بود.

ویژگی ها

از ویژگی های اصلی افتر شیو ژیلت Hydra حجم 100 میلی لیتر از برند مشهور و محبوب ژیلت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کاربرد : افتر شیو
  • حجم : ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره : آلوئه ورا
  • سازگار با پوست‌های : معمولی و حساس
  • برند : ژيلت

برند ژیلت Gillette

 ژیلت Gillette معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیاv شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت در سال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد. ژیلت هم اکنون هم برای آقایان و خانم‌ها محصولات بهداشت شخصی تولید می‌کند.

شما عزیزان کلیه محصولات برند ژیلت Gillette را در فروشگاه الی مارت با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

افتر شیو

حجم

۱۰۰ میلی‌لیتر

پوست

حساس, معمولی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای بالم افتر شیو ژیلت Hydra حجم 100 میلی لیتر

  1. آریا معروفی

    خیلی با این محصول از لحاظ بالم بودنش حال نمی کردم تا اینکه یک بار امتحانش کردم. واقعا در اشتباه بودم. یک محصول بی نظیر از ژیلت هست که به شدت دوستش دارم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *