شامپو مو الد اسپایس مدل ROCK with CHARCOAL حجم 400 میلی لیتر

ویژگی‌ها

وزن:

۴۳۰ گرم

مشخصات ویژه:

معطر

سازگار با پوست‌های:

انواع پوست

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

شامپو بدن مردانه الد اسپایس مدل ROCK with CHARCOAL حجم 400 میل یک شوینده و پاک کننده ی قوی پوست بوده و برای استفاده ی آقایان مناسب است چرا که دارای رایحه ی مردانه بوده و تمامی آلودگی ها، عرق و بوی نا مطبوع را از سطح پوست پاک خواهد نمود. محصول با دارا بودن رایحه ی مردانه هر کسی را محسور بوی خوش و عطر دلپذیر آن خواهد کرد. با استفاده از آن بوی نامطبوع و هر نوع کثیفی از بدن پاک خواهد شد. الد اسپایس مدل ROCK with CHARCOAL سازگار با پوست بوده و باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در پوست نخواهد شد. با استفاده از آن پوست های مرده کاملا تمیز شده و آن را احیا و ترمیم می کند. ماندگاری رایحه ی آن تا ساعت ها حفظ شده و طراوت بخش خواهد بود.
الد اسپایس مدل ROCK with CHARCOAL مناسب برای انواع پوست بوده و پس از استفاده منجر به حساسیت پوست نخواهد شد.
این شامپو مناسب برای شستشوی بدن طراحی شده و به خوبی به پاکسازی و نظافت پوست کمک می‌کند. این محصول مناسب برای استفاده بانوان و آقایان است.
شامپو بدن دنجر تایم بدون هیچ گونه عصاره ساخته شده و به پاکسازی خوب پوست منجر خواهد شد. این شامپو بدن یک شوینده عالی برای بدن به شمار می‌رود و می‌تواند به خوبی عمل پاکسازی و تمیز سازی پوست را انجام دهد.
این محصول پوست را خشک نکرده و چربی‌های لازم برای پوست را بدون تغییر نگه می‌دارد و در عین حال چربی‌های اضافی بر روی پوست را از بین می‌برد. این شامپو بدن به نرمی و لطافت پوست کمک کرده و منجر به خشکی و زبری پوست نخواهد شد.
در همین راستا محصولات مشابه همچون شامپو مو و بدن الد اسپایس مدل WHITEWATER MANLY SCENT موجود است که برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

الد اسپایس – old-spice

کشور مبدا برند

آمریکا

حجم

430 گرم

پوست

انواع پوست

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو مو الد اسپایس مدل ROCK with CHARCOAL حجم 400 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *