شامپو مو و بدن الد اسپایس مدل WHITEWATER MANLY SCENT

ویژگی‌ها

سازگار با پوست‌های:

معمولی

مناسب برای:

آقایان

حجم:

۴۰۰ میلی‌لیتر

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

شامپو بدن مردانه الد اسپایس مدل WHITEWATER MANLY SCENT حجم 400 میل یک شوینده و پاک کننده ی قوی پوست بوده و برای استفاده ی آقایان مناسب است چرا که دارای رایحه ی مردانه بوده و تمامی آلودگیها، عرق و بوی نا مطبوع را از سطح پوست پاک خواهد نمود. محصول با دارا بودن رایحه ی مردانه هر کسی را محسور بوی خوش و عطر دلپذیر آن خواهد کرد. با استفاده از آن بوی نامطبوع و هر نوع کثیفی از بدن پاک خواهد شد. WHITEWATER MANLY SCENT سازگار با پوست بوده و باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در پوست نخواهد شد. با استفاده از آن پوست های مرده کاملا تمیز شده و آن را احیا و ترمیم می کند. ماندگاری رایحه ی آن تا ساعت ها حفظ شده و طراوت بخش خواهد بود.

محتویات اصلی

کلرید سدیم یک نمک معدنی است که آلودگی، کثیفی و سموم را جذب کرده و پوست را عمیقا تمیز می کند. در عین حال، سد محافظ سطحی پوست را بازیابی می کند و رطوبت را در آن قفل می کند. اسید سیتریک پوست را متعادل می کند و با لایه برداری لایه بالایی سلول های مرده پوست به تمیز کردن منافذ پوست کمک می کند. علاوه بر این، به یکنواختی رنگ پوست کمک می کند. لینالول مناسب انواع پوست های حساس است و به بهبود بوی فرمولاسیون های مراقبت از پوست کمک می کند. علاوه بر این، به عنوان یک ماده ضد استرس و همچنین یک ماده تسکین دهنده نیز عمل می کند. در نهایت، نیترات منیزیم با تنظیم بازسازی و ترمیم سلولی، از پوست در برابر آسیب های خارجی محافظت می کند. بنابراین، هنگامی که تعادل یا قدرت پوست مختل می شود، موارد بهبودی را سرعت می بخشد.
در همین راستا محصولات مشابه همچون اسپری دئودورانت مردانه الد اسپایس مدل Bearglove موجود است که برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

الد اسپایس – old-spice

ترکیبات

بدون چربی

جنسیت

آقایان

سازگار با پوست‌های

معمولی

حجم

400 میلی لیتر

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو مو و بدن الد اسپایس مدل WHITEWATER MANLY SCENT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *