ماشین اصلاح صورت الد اسپایس مدل 5730

ویژگی‌ها

منبع انرژی:

کابل برق

اندازه اصلاح:

۱.۲-۶

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

ماشین اصلاح الد اسپایس براون مدل 5730 ، ریش تراش حرفه ای از نوع تریمر می باشد که می تواند تمامی نیاز شما را به یک دستگاه اصلاح صورت و بدن برطرف سازد.
این ماشین اصلاح از تکنولوژی اصلاح به صورت برش مستقیم بهره می برد و می تواند موها را از اندازه ۰.۶ میلی متر تا ۱.۲ میلی متر اصلاح نمایید.
ماشین اصلاح براون دارای تیغه های از جنس استیل ضد زنگ می باشند که در ۵ سایز مختلف قابل تنظیم می باشند.
این دستگاه ضد آب می باشد و می توانید از آن برای اصلاح به صورت خشک و مرطوب استفاده نمایید. اما توصیه می گردد برای افزایش طول عمر دستگاه فقط به صورت خشک استفاده نمایید.
دستگاه دارای ۳ شانه متفاوت می باشد. که یک شانه آن، قابلیت تنظیم دارد و می توانید آن را از سایز ۰.۶ الی ۱.۲ میلی متر تنظیم کنید. شانه بعدی ثابت می باشد و فقط تا اندازه ۰.۶ میلی متر اصلاح می نماید. و در نهایت آخرین شانه برای خط زدن و اصلاح و کوتاهی خط ریش مناسب است.
پشت ماشین اصلاح براون مدل 5730 دو خط زن قرار دارد که به صورت چرخشی تعویض می گردند. خط زن بزرگتر برای تنظیم و اصلاح ریش مناسب است و خط زن کوچکتر برای مرتب کردن سیبیل استفاده می گردد.
این دستگاه دارای باتری از نوع لیتیوم آنیون می باشد که به مدت زمان ۱ ساعت شارژ می شود و می توانید ۳۰ دقیقه از آن استفاده کنید. همچنین دستگاه دارای نمایشگر LED میزان باتری می باشد.
سری ماشین اصلاح براون قابل شستشو می باشد. طراحی بدنه این ماشین اصلاح به گونه ای است که به راحتی سر نمی خورد و باعث خستگی دست  نیز نمی گردد.
ویژگی ها آن :

  • دستگاه از نوع تریمر
  • تکنولوژی اصلاح، برش مستقیم
  • جنس تیغه استیل ضد زنگ

اطلاعات تکمیلی

منبع انرژی

کابل برق

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

الد اسپایس – old-spice

اندازه اصلاح

۱.۲-۶

سایر مشخصات

– قابلیت تنظیم سایز تا ۵ سایز – طراحی شده توسط براون

مدت زمان استفاده پس از شارژ

۳۰

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح صورت الد اسپایس مدل 5730”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *