ژل اصلاح ژیلت Moisturizing 3X حجم 200 میلی لیتر

  • نوع عصاره : کره کاکائو
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی : ضد باکتری
  • سازگار با پوست‌های : معمولی
  • حجم : ۲۰۰ میلی‌لیتر

190,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

ژل اصلاح ژیلت Moisturizing 3X حجم 200 میلی لیتر

ژل اصلاح ژیلت Moisturizing 3X حجم 200 میلی لیتر برای انواع پوست ها بخصوص پوست های خشک مناسب است و حسایت و التهاب ایجاد نمی کند همچنین بدون عوارض می باشد. آقایان زیاد با اصلاح ریش سروکار دارند و بخشی از وقت خود را به اصلاح صورت خود می پردازند. همه ی ما به دنبال روشی هستیم که به سرعت به هدف خود برسیم. محصولات مختلفی برای اصلاح ریش وجود دارد که از آسان ترین و راحت ترین این روش ها می توان به استفاده کردن خودتراش اشاره کرد. ژل اصلاح ژیلت Moisturizing 3X حجم 200 میلی لیتر از محصولاتی است که روند و کیفیت اصلاح را بهبود می بخشد.

ژل اصلاح ژیلت سری 3X آبی رنگ

پوست انواع مختلفی دارد. بعضی از افراد پوست حساس تری نسبت به سایر افراد دارند. این محصول با فرمولاسیونی مخصوص و منحصربه فرد باعث شده کف روی پوست ایجاد شده که خود موجب تسهیل اصلاح و بهبود کیفیت اصلاح می گردد با استفاده کردن از این محصول اصلاحی لطیف و بدون سوزش،خارش تجربه کنید.

همچنین حاوی ویتامین است  و پوست را مرطوب کرده و موجب به  وجود آمدن حس خنکی و آرامش در پوست می گردد. این فوم خمیر ریش بدون الکل بوده و از سوزش در عین اصلاح جلوگیری می کند همچنین از بریدگی های ریز جلوگیری می کند.

ویژگی ها

  • نوع عصاره : کره کاکائو
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی : ضد باکتری
  • سازگار با پوست‌های : معمولی
  • حجم : ۲۰۰ میلی‌لیتر

برند ژیلت Gillette

 ژیلت Gillette معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیاv شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت در سال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد. ژیلت هم اکنون هم برای آقایان و خانم‌ها محصولات بهداشت شخصی تولید می‌کند.

شما عزیزان کلیه محصولات برند ژیلت Gillette را در فروشگاه الی مارت با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

ژل اصلاح

پوست

معمولی

حجم

۲۰۰ میلی‌لیتر

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای ژل اصلاح ژیلت Moisturizing 3X حجم 200 میلی لیتر

  1. میلاد مازنی

    سلام. من قبلا از یک ژل اصلاح دیگه استفاده می کردم. اینکه نوع و برند ژل رو عوض کنیم ضرری نداره؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *