ژل اصلاح ژیلت Fusion5 Ultra Sensitive حجم 200 میلی لیتر

  • کاربرد : ژل اصلاح
  • حجم : ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای : آقایان

170,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

ژل اصلاح ژیلت Fusion5 Ultra Sensitive حجم 200 میلی لیتر

ژل اصلاح ژیلت Fusion5 Ultra Sensitive حجم 200 میلی لیتر میتواند به ایجاد حس خنکی و شادابی صورت در حین اصلاح کمک کند و علاوه بر آن باعث میشود موهای ریز و درشت سطح پوست به خوبی اصلاح گردند. حجم این ژل 200 میلی گرم است و میتوان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

اغلب آقایان اقدام به اصلاح ریش صورت ، گونه ها ، زیر بغل و… با ژیلت میکنند، برای اینکه اصلاح نرم و راحت و تمیزی داشت کف ریش یا ژل اصلاح ژیلت مدل فیوژن دارای کیفیت بالایی است که بسیاری از آقایان آن را میشناسند. اگر به دنبال یک ژل عالی برای اصلاح قسمت های مختلف بدن خود با ژیلت هستید پیشنهاد ما انتخاب فیوژن اصل 200 میلی گرمی است.

اصلاح موهای صورت در آقایان یکی از کارهای مهم است که برخی از آقایان آن را به طور روزانه و برخی دیگر معمولا هفته ای یک تا دوبار اقدام به انجام آن میکنند. برای داشتن صورتی کاملا تمیز و به خوبی اصلاح شده باید برخی موارد را در حین اصلاح انجام داد. تا بتوان چهره ای جذاب بعد از اصلاح داشت. یکی از این اصول استفاده از ژل اصلاح مناسب است. ژل اصلاح ژیلت Fusion5 Ultra Sensitive حجم 200 میلی لیتر نیز به دلیل آسان کردن اصلاح و ایجاد حالتی روان برای تیغه های ژیلت در حین اصلاح و همچنین خنکی سطح پوست باعث میشود علاوه بر کاهش زمان اصلاح، موهای ریز سطح پوست به خوبی به تیغه های ژیلت چسبیده و بریده شوند که با این کار پس از اصلاح پوست به خوبی نرم و لطیف و همچنین زیبا خواهد شد.

بهترین روش اصلاح صورت

همه آقایان برای اصلاح صورت بغیر از استفاده از ژل اصلاح از روش های دیگری برای اصلاح راحت و حرکت روان ژیلت بر روی پوست مانند استفاده از کف شامپو یا صابون استفاده کرده اند و حتما با مشکلات این روش که مواردی چون خشکی سطح پوست، عدم اصلاح کامل و مرتب صورت، ایجاد زخم و خراش های سطح پوست که در نتیجه عدم حرکت روان تیغ ژیلت ایجاد میشود آشنا هستند.

اما استفاده از ژل اصلاح ژیلت Fusion5 Ultra Sensitive حجم 200 میلی لیتر نیز علاوه بر رعایت موارد بهداشتی باعث میشود اصلاح به خوبی و روانی انجام شود. و همچنین موهای صورت به طور کامل اصلاح گردند. که پس از اصلاح نیز شاهد موهای ریز نخواهید بود. کافیست در زمان اصلاح ژل فیوژن مارک ژیلت را بر روی پوست مالیده و سپس اقدام به استفاده صحیح از ژیلت نماید.

ویژگی ها

  • کاربرد : ژل اصلاح
  • حجم : ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب برای : آقایان

برند ژیلت Gillette

 ژیلت Gillette معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیاv شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت در سال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد. ژیلت هم اکنون هم برای آقایان و خانم‌ها محصولات بهداشت شخصی تولید می‌کند.

شما عزیزان کلیه محصولات برند ژیلت Gillette را در فروشگاه الی مارت با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

ژل اصلاح

حجم

۲۰۰ میلی‌لیتر

جنسیت

آقایان

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای ژل اصلاح ژیلت Fusion5 Ultra Sensitive حجم 200 میلی لیتر

  1. واحده پدرود

    سلام و درود به سایت الی مارت.
    من دیروز محصولاتی که سفارش داده بودم به دستم رسید. خیلی بسته بندی جذابی بود و برام یک هدیه هم فرستاده بودید. دیگه محاله غیر از سایت شما از سایت دیگه ای خرید کنم.
    ممنون که برامون ارزش قائل هستید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *