استیک ضد تعریق الد اسپایس مدل CITRON حجم 50 میلی لیتر

ویژگی‌ها

حاوی:

رایحه ماندگار

حجم:

400 میلی لیتر

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

فرقی نمی‌کند فصل گرم باشد یا سرد، استحمام به طور مرتب و استفاده از لباس‌های تمیز و شسته شده کمک به کم کردن بوی عرق می‌کند. اما چیزی که باعث پایداری بیشتر عدم تعریق و یا کم کردن بوی آن می‌شود استفاده از ضدتعریق ها است.
دئودورانت مردانه Old Spice شما را در برابر بوی تعریق به مدت 24 ساعت محافظت می کند. این دئودورانت الد اسپایس مدل CITRON دارای رایحه سیب، مرکبات و کمی ادویه است تا حال و هوای جنگجویی را در شما بیدار کند. دئودورانت مردانه Old Spice در نبرد با بوی بد تعریق بدن پیروز می شود.
استیک ضد تعریق مردانه الد اسپایس مدل CITRON دارای رایحه ای خنک می باشد و ضد حساسیت است. این استیک طی 24 ساعت شبانه روز بدن شما را از بوی بد محافظت می کند حتی در هنگام خواب. حاوی ترکیبات قوی ضد بو می باشد. بعضی چیزها در عین ناخوشایند بودن همیشه وجود دارند و بهتر است برای رهایی از دست آن ها فکر درستی داشته باشیم. به عنوان مثال بوی بدی که بدن ما آدم ها در زمان عرق کردن خواهد داشت! خود عرق کردن چیز بدی نیست و برای بدن مفید است، اما به دلیل وجود مواد معدنی که غدد عرق ترشح می کنند باکتری های زیادی در روی پوست شروع به فعالیت می کنند و غیر قابل تحمل می شود. پس اگر می خواهید که عرق شما بوی بدی نداشته باشد بهتر است از محصولاتی که به نام دئودرانت و یا مام شناخته می شوند و خاصیت بوی بد بدن را تعدیل می کنند استفاده کنید. استیک ضد تعریق مردانه الد اسپایس مدل CITRON دارای 24 ساعت ماندگاری می باشد و دارای 100 میلی لیتر حجم می باشد.
در همین راستا مشابه محصول استیک الد اسپایس مدل PureSport در وبسایت ما، ضد تعریق مردانه الد اسپایس مدل Whitewater موجود است.

اطلاعات تکمیلی

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

الد اسپایس – old-spice

حاوی

رایحه ماندگار

حجم

400 میلی لیتر

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “استیک ضد تعریق الد اسپایس مدل CITRON حجم 50 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *