استیک ضد تعریق مردانه الد اسپایس مدل Booster وزن 50 گرم

ویژگی‌ها

کشور مبدا برند:

جمهوری چک

ماندگاری:

۴۸ ساعت

سایر مشخصات:

مناسب فعالیت های سنگین ورزشی

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

استیک مردانه الد اسپایس مدل Booster رایحه‌‎ای نیروبخش را ارائه می‌دهد تا تعریق را به حداقل برساند و بوی نامطبوع بدن را مسدود کند. بطور کلی این محصول استیک الد اسپایس مدل Booster می‌تواند شما را در برابر بوهای نامطبوع و تعریق شدید محافظت کند. این استیک بدن مناسب برای استفاده آقایان بوده و ماندگاری طولانی را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این استیک می‌توان به ضد لک بودن و افزایش راحتی شخصی را عنوان کرد. این استیک دارای روایح مرکباتی و شرقی بوده و از روایحی جذاب دارد.
این استیک دارای اثرات عمیقا موثر و ماندگار بر روی انواع پوست بوده و به شما اجازه می‌دهد تا عطری به یاد ماندنی را تجربه کنید. با کمک این استیک علاوه بر اینکه کمتر عرق می‌کنید احتمالا انواع فعالیت‌های بدنی را نیز می‌توانید بدون نگرانی عمده انجام دهید. این استیک دارای فرمول فوق العاده قدرتمند بوده که در عین حال به سرعت بر روی بدن خشک می‌شود و منجر به کاربردهای بی دردسر می‌شود.
در نهایت این فرمول دارای آلومینیوم زیرکونیوم تری کلروهیدرکس گلای بوده و دارای ترکیبی است که از خروج تعریق از بدن جلوگیری می‌کند و زمانی که بر روی پوست اعمال می‌شود، تماس با تعریق pH را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که کمپلکس رسوب کرده و دهانه غدد را مسدود کند.
این استیک مردانه بوی نامطبوع بدن و تعریق زیاد را از بین می‌برد و مناسب برای استفاده روزانه و یا هر زمانی است که به آن نیاز دارید. استفاده از این استیک مناسب افراد بالای 16 سال بوده و قابل استفاده بر روی انواع پوست است. این استیک بدون الکل و آلومینیوم طراحی شده و دارای مزایای بسیار برای استفاده است.
در همین راستا مشابه محصول ژل شستشو بدن الد اسپایس مدل Whitewater در وبسایت ما، ضد تعریق مردانه الد اسپایس مدل Whitewater موجود است.

اطلاعات تکمیلی

کشور مبدا برند

جمهوری چک

سایر مشخصات

مناسب فعالیت های سنگین ورزشی

نوع رایحه

ملایم

جنسیت

آقایان, بزرگسالان

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

الد اسپایس – old-spice

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “استیک ضد تعریق مردانه الد اسپایس مدل Booster وزن 50 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *