خود تراش ژیلت PROSHIELD HANDLE مدل FUSION5+1

  • جنس تیغه : استیل ضد زنگ
  • امکانات لوازم اصلاح : نوار ژل
  • مناسب برای : بانوان و آقایان
  • انعطاف پذیری بالای تیغ‌ها
  • به همراه یک تیغه یدک
  • دارای تیغه ۵ لبه‌ای

399,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

خود تراش ژیلت PROSHIELD HANDLE مدل FUSION5+1

خود تراش ژیلت PROSHIELD HANDLE مدل FUSION5+1 مخصوص آقایان و برای اصلاح صورت ساخته شده است. این خودتراش دارای دسته فلزی ضد زنگ بوده که با دو رنگ مشکی و زرد تزئین شده است. بنابراین به راحتی می‌توان آن را در حمام یا محیط‌های مرطوب به مدت طولانی نگهداری کرد. برای اینکه اصلاح مناسب و بی دردسری داشته باشید، شرکت ژیلت در تولید خود تراش ژیلت PROSHIELD HANDLE مدل FUSION5+1 توپ مخصوصی را بین دسته و سری آن قرار داده است تا سری به راحتی در جهات مختلف حرکت کند. از این رو خرید خودتراش ۵ اصلاحی کاملاً تمیز و دقیق را برای شما به ارمغان می‌آورد.

همچنین دو نوار صابونی در بالا و پایین تیغه تعبیه شده است تا به پوست‌تان آسیبی نرسد؛ طبق راهنمای روی جعبه، بهتر است قبل و بعد از استفاده از این محصول نوارهای صابونی را با آب خیس کنید تا کارایی آن‌ها به حداکثر برسد. دیگر مشخصه این محصول کم رنگ شدن نوار صابونی به مرور زمان است که این موضوع زمان تعویض سری تیغ را نشان می‌دهد. اگر تیغ‌ این محصول کند شد لازم نیست برای خرید تیغ آن هزینه کنید چون در داخل جعبه یک تیغ یدک دیگر هم وجود دارد.

نحوه اصلاح صورت با ژیلت FUSION5+1

برای اصلاح بهتر است اول صورت خود را با آب خیس کنید. البته اگر ژل، فوم یا خمیر مخصوص اصلاح بتوانید استفاده کنید بهتر است. این کار برای این است که صدمه‌ای به پوست وارد نشود و پوست و مو شادابی خود را حفظ کنند. سپس خودتراش را به آرامی و در یک مسیر یا جهات مختلف بر روی پوست صورت خود بکشید. بعد از آن می‌توانید دوباره از ژل‌ها یا خمیرهای مخصوص پس از اصلاح استفاده کنید.

ویژگی های خودتراش Fusion ۵ Proshield

  • دارای نوار صابونی بزرگ برای جلوگیری از آسیب به پوست
  • قابلیت جدا شدن سری تیغه از دسته
  • دسته فلزی ضد زنگ با ظاهری زیبا
  • انعطاف پذیری بالای تیغ‌ها
  • به همراه یک تیغه یدک
  • دارای تیغه ۵ لبه‌ای

برند ژیلت Gillette

 ژیلت Gillette معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیاv شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت در سال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد. ژیلت هم اکنون هم برای آقایان و خانم‌ها محصولات بهداشت شخصی تولید می‌کند.

شما عزیزان کلیه محصولات برند ژیلت Gillette را در فروشگاه الی مارت با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

خود تراش

جنسیت

بانوان و آقایان

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خود تراش ژیلت PROSHIELD HANDLE مدل FUSION5+1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *