خودتراش ژیلت mach3 sensetive به همراه 1 یدک ضد حساسیت و 4 یدک ساده

  • کاربرد : یدک
  • جنس تیغه : استیل ضد زنگ
  • امکانات لوازم اصلاح : نوار ژل
  • امکانات ابزار : سری انعطاف پذیر
  • مناسب برای : آقایان

516,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

خودتراش ژیلت Mach 3 sensitive

خودتراش ژیلت mach3 sensetive به همراه 1 یدک ضد حساسیت و 4 یدک ساده به‌طور ویژه برای پوست‌های حساس طراحی شده است. اگر به دنبال لذت اصلاح کامل با احساس تحریک کمتر هستید این خودتراش انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. برند ژیلت یکی از تولیدکننده‎های با سابقه، محبوب و پرطرفدار خودتراش‌های مدرن و حرفه‌ای است. این محبویت به اندازه‌ای است که بسیاری از افراد خودتراش‌ها را با نام ژیلت می شناسند. ژیلت از آغاز کار خود، خودتراش‌های متنوعی را با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد تولید نموده است. مدل مچ تری، اولین خودتراش سه تیغه بود که در سال ۱۹۹۸ توسط این برند معرفی شد.

سری این دستگاه انعطاف‌پذیر و غیر قابل تعویض است،پس از کم‌رنگ شدن نوار لغزنده زمان انقضا محصول فرا رسیده است.

علت محبوبیت خودتراش ژیلت mach3 sensetive مخصوص پوست‌ حساس

نوار لغزنده خودتراش ژیلت مدل Mach ۳ sensitive نسبت به دیگر خودتراش‌های این مدل ارتقا یافته است. همچنین مدت زمان و مقدار رطوبت و لغزندگی که بر روی پوست ایجاد می‌کند، افزایش یافته است. میکروفین‌های موجود در نوار افزایش یافته و باعث کشش بیشتر پوست برای اصلاح هرچه بهتر موهای زائد می‌شود. ۳ تیغه با کیفیت از استیل ضد زنگ که نزدیک به هم قرار گرفته شده‌اند. تیغه‌ها بدون ایجاد فشار اضافی بر روی پوست، به بهترین شکل ممکن موهای زائد پوست را اصلاح می‌کند. آنها به‌قدری تیز هستند که حتی پس از ده بار استفاده نسبت به مدل یک‌بار مصرف، همچنان بهتر عمل می‌کنند.

ویژگی های خودتراش ژیلت mach3 sensetive به همراه 1 یدک ضد حساسیت و 4 یدک ساده

  • حس اصلاح بهتر نسبت به خودتراش های یکبار مصرف حتی پس از ۱۰ بار استفاده
  • دارای ۳ تیغه نزدیک به هم و برنده از جنس استیل ضد زنگ
  • دارای تیغه‌های ضد زنگ و با فاصله نزدیک برای اصلاح بهتر
  • دارای نوار لغزنده حاوی ویتامین E و عصاره آلوئه‌ورا
  • مناسب انواع پوست به ویژه پوست حساس
  • دسته ارگونومیک و سری انعطاف پذیر ۳ تیغه

ترکیبات

سیلیکا، پارافین مایع، توکوفریل استات (ویتامین E)، پنتا اریتتری تترا دی تی بوتیل، هیدروکسی هیدرو سینامات، تری فسفیت، عصاره آلوئه ورا، گلیکول، PEG-۱۱۵M، PEG-۷M، PEG-۱۰۰

برند ژیلت Gillette

 ژیلت Gillette معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیاv شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت در سال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد. ژیلت هم اکنون هم برای آقایان و خانم‌ها محصولات بهداشت شخصی تولید می‌کند.

شما عزیزان کلیه محصولات برند ژیلت Gillette را در فروشگاه الی مارت با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

یدک

جنسیت

آقایان

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خودتراش ژیلت mach3 sensetive به همراه 1 یدک ضد حساسیت و 4 یدک ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *