استیک ضد تعریق مردانه الد اسپایس مدل Whitewater وزن 50 گرم

ویژگی‌ها

نوع رایحه:

خنک

ویژگی مواد:

ضد حساسیت

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

معرفی

فرقی نمی‌کند فصل گرم باشد یا سرد، استحمام به طور مرتب و استفاده از لباس‌های تمیز و شسته شده کمک به کم کردن بوی عرق می‌کند. اما چیزی که باعث پایداری بیشتر عدم تعریق و یا کم کردن بوی آن می‌شود استفاده از ضدتعریق ها است. محصولات ضد تعریق در انواع مختلفی از جمله: اسپری، رول ضد تعریق، استیک ضد تعریق، ژل شفاف ضد تعریق و کرم ضد تعریق تولید می شوند. اما مساله ای که وجود دارد رعایت نکاتی هنگام خرید اینگونه محصولات است.
ضد تعریق هایی که به صورت اسپری تولید می شوند بسیار محبوب هستند. استفاده از این محصولات در باشگاه های ورزشی، خانه، و هر جای دیگر آسان است. فرم این ضد تعریق ها به گونه ای است که چندین نفر می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند و دیگر نگران مشکلات بهداشتی و سلامت خودشان نباشند.
استیک ضد تعریق مردانه الد اسپایس مدل whitewater دارای رایحه ای خنک می باشد
و ضد حساسیت است. الد اسپایس مدل Whitewater طی 24 ساعت شبانه روز بدن شما را از بوی بد محافظت می کند حتی در هنگام خواب. حاوی ترکیبات قوی ضد بو می باشد.
بعضی چیزها در عین ناخوشایند بودن همیشه وجود دارند و بهتر است برای رهایی از دست آن ها فکر درستی داشته باشیم. به عنوان مثال بوی بدی که بدن ما آدم ها در زمان عرق کردن خواهد داشت!
خود عرق کردن چیز بدی نیست و برای بدن مفید است، اما به دلیل وجود مواد معدنی که غدد عرق ترشح می کنند باکتری های زیادی در روی پوست شروع به فعالیت می کنند
و غیر قابل تحمل می شود. پس اگر می خواهید که عرق شما بوی بدی نداشته باشد بهتر است از محصولاتی که به نام دئودرانت و یا مام شناخته می شوند و خاصیت بوی بد بدن را تعدیل می کنند استفاده کنید.
در همین راستا مشابه محصول استیک الد اسپایس مدل PureSport در وبسایت ما، ضد تعریق مردانه الد اسپایس مدل Whitewater موجود است.

اطلاعات تکمیلی

شماره مجوز

۱۶۵۳۱۳۱۵۶

نوع رایحه

خنک

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

الد اسپایس – old-spice

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “استیک ضد تعریق مردانه الد اسپایس مدل Whitewater وزن 50 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *