خود تراش ژیلت Simply Venus 3 بسته 4 عددی

  • دارای 3 تیغه برنده
  • تیغه ها استیل ضد زنگ
  • مخصوص بانوان
  • عرضه شده در بسته های 4 عددی

90,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

خود تراش ژیلت Simply Venus 3 بسته 4 عددی

خود تراش ژیلت Simply Venus 3 بسته 4 عددی، محصول کمپانی ژیلت است که مخصوص استفاده‌ی بانوان تهیه شده است. این خود تراش دارای 3 تیغه از جنس استیل ضدزنگ می باشد که با طراحی بسیار عالی تیغه‌ها تمام نقاط بدن به‌راحتی اصلاح می کند.

همچنین خود تراش ژیلت Simply Venus 3 بسته 4 عددی دارای تیغه صابون دار می باشد که باعث حرکت آسان ژیلت روی پوست می شود. تیغه‌های این ژیلت بسیار برنده و تیز هستند و مدل طراحی باریک آن‌ها برای اصلاحی دقیق و سریع بسیار مناسب‌ می باشد.
تیغه این ژیلت دارای نوار حاوی مواد روان کننده است که در اثر برخورد با آب حالت لیز و سر پیدا می کند و پوست را هم لیز می‌کند که این امر در سرعت اصلاح و همچنین اصلاحی ایمن و دقیق تاثیر بالایی خواهد گذاشت. دسته‌ی خودتراش ارگونومیک و بسیار خوش‌دست می باشد و استفاده از آن راحت و آسان است.

نحوه مصرف:

پوست خود را مرطوب کنید یا آن را با یک کرم اصلاح یا ژل آماده کنید. خودتراش را در جهت رویش مو بر روی پوست بکشید.

هشدار مصرف :

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

برند ژیلت

معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیار شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت درسال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد.
شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

خود تراش

جنسیت

بانوان

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خود تراش ژیلت Simply Venus 3 بسته 4 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *