خودتراش ژیلت Blue 2 plus بسته 14 عددی

142,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

خودتراش ژیلت Blue 2 plus بسته 14 عددی

خودتراش ژیلت Blue 2 plus بسته 14 عددی موجب اصلاح ریش و موهای زائد بدون ایجاد خط و خراش می‌شود. اصلاح ریش با ژیلت یکی از آسان‌ترین شیوه‌های اصلاح است، چرا که متناسب با ارگونومیک دست طراحی شده است. ژیلت Blue 2 plus بسته 14 عددی یک خود تراش دو لبه صابون دار است که قابلیت چندین بار استفاده را دارد. همچنین از تیغه‌های استیل ضد زنگ با کیفیت فوق العاده بالا تشکیل شده است. نوار ژلی که در قسمت بالای تیغ وجود دارد نیز، در زمان ترکیب با آب موجب سرخوردن راحت‌تر تیغ بر روی صورت می‌شود. ناگفته نماند در بسته خودتراش ژیلت Blue 2 plus تعداد ۱۴ عدد ژیلت وجود دارد که ۴ عدد آن به صورت رایگان و به عنوان هدیه در زمان خرید ژیلت قرار داده شده است.

آموزش اصلاح صورت

جدای از انتخاب یک خودتراش تیز و با کیفیت، قبل از اصلاح صورت خود را با صابون بشویید، چرا که قبل از هرکاری صورت شما باید به خوبی از آلودگی، کرم و گرد غبار پاک شود. عنصر کلیدی بعدی برای تجربه یک اصلاح خوب، گرم و مرطوب نگه داشتن پوست به شمار می‌آید. بعد از اصلاح نیز شما می‌توانید صورت را با آب سرد شستشو دهید. چرا که آب سرد موجب کاهش التهاب می‌شود. در نظر داشته باشید که حتما بعد از اصلاح پوست صورت را با افترشیو مناسب پوست خود به خوبی ماساژ دهید تا پوست به آرامش برسد.

برند ژیلت

معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیار شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت درسال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد.
شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

خود تراش

جنسیت

آقایان

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خودتراش ژیلت Blue 2 plus بسته 14 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *