خود تراش ‏ژیلت Blue 3 بسته 8 عددی

کاربرد : خود تراش

قابل مصرف برای : ۳۰

جنس تیغه : استیل ضد زنگ

امکانات لوازم اصلاح : نوار ژل

امکانات ابزار : سری انعطاف پذیر

162,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

خود تراش ‏ژیلت Blue 3 بسته 8 عددی

خود تراش ‏ژیلت Blue 3 بسته 8 عددی از سری محصولات یکبار مصرف این برد محسوب می شود که از قیمت مناسب و کارایی قابل قبولی برخوردار می باشد. سه تیغه نزدیک بهم که در برخورد با آب زنگ نمی زند و از برندگی بسیار خوبی برخوردار است. دسته ای آرگونامیک که در حین اصلاح حس راحتی را به شما القا نموده و موجب حرکت دقیق خود تراش بر روی پوست و اصلاحی کامل می شود.
نوار ژل خنک کننده و روان کننده در بالای سری خود تراش ‏ژیلت Blue 3 بسته 8 عددی در لغزندگی بیشتر تیغ بر روی صورت و جلوگیری از التهاب پوست بسیار موثر است. نوار لاستیکی پایین سری این خود تراش ‏ژیلت Blue 3 بسته 8 عددی نیز از بریدگی پوست جلوگیری می نماید. سری این محصول قابل تعویض نمی باشد و در صورت از بین رفتن نوار روان کننده، تاریخ استفاده از خودتراش اتمام یافته است.

اصلاح صورت از گذشته تا به امروز نه تنها برای زیبایی ظاهر بلکه به منظور نظافت و رعایت بهداشت فردی صورت می گرفته است. آقایان برای انتخاب یک دستگاه مناسب برای اصلاح صورت خود به دنبال بهترین ها هستند. ژیلت یک برند بسیار محبوب و پرطرفدار محصولات خود تراش در بین آقایان و حتی بانوان محسوب می شود. به طوری که بسیاری از افراد خود تراش ها را ژیلت می نامند. و نمی دانند که ژیلت تنها یکی از برندهای تولید کننده خودتراش است. ژیلت به مرور زمان با به کار بردن با تکنولوژی های حرفه ای از خودتراش های ساده به تولید خودتراش های مدرن و پر کاربرد روی آورد. که آسیب ها و التهاباتی که ژیلت های قدیمی بر روی پوست ایجاد می کردند را خود به حداقل رسانده است.

برند ژیلت

معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیار شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت درسال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد.
شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

خود تراش

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خود تراش ‏ژیلت Blue 3 بسته 8 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *