خودتراش ۳ تیغ ژیلت Mach ۳ به همراه یک یدک

  • حس اصلاح بهتر نسبت به خودتراش‌های یکبار مصرف حتی پس از ۱۰ بار استفاده
  • دارای تیغه‌های ضد زنگ و با فاصله نزدیک برای اصلاح بهتر
  • قابل ست شدن با تمام سری‌های مدل Mach۳
  • یک دسته کامل به همراه یک سری یدک
  • دسته ارگونومیک و سری انعطاف پذیر
  • دارای نوار لغزنده ضد حساسیت
  • مناسب برای آقایان
  • سری ۳ تیغه

190,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

خودتراش ۳ تیغ ژیلت venus

خودتراش ۳ تیغ ژیلت Mach ۳ به همراه یک یدک با راحتی باورنکردنی و کمترین فشار بر روی پوست، حس یک اصلاح فوق حرفه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. خودتراش‌ها از گذشته‌های دور و تا به امروز از دستگاه‌های محبوب برای اصلاح صورت و بدن به شمار می‌روند. طی گذشت زمان و با توجه به نیاز مصرف کنندگان در شکل ظاهری و عملکرد خود تغییرات چشم گیری داشته اند. برند ژیلت یکی از تولید کننده‌های با سابقه، محبوب و پرطرفدار خودتراش‌های مدرن و حرفه ای است، این محبویت به اندازه ای است که بسیاری از افراد خودتراش‌ها را با نام ژیلت می‌شناسند. ژیلت از آغاز کار خود، خودتراش‌های متنوعی را با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد در مدل‌های متنوع تولید نموده است. مدل مچ تری، اولین خودتراش سه تیغه بود که در سال ۱۹۹۸ معرفی شد.

تیغه نزدیک به هم خودتراش ۳ تیغ ژیلت Mach ۳ به همراه یک یدک به اصلاح هرچه بهتر پوست کمک کرده و نوار آبی رنگ بالای تیغه‌ها به عنوان یک روان کننده به لغزش ژیلت روی پوست کمک می‌کند. همچنین باعث جلوگیری از آسیب به پوست و کمک به اصلاح سریع تر و بهتر می‌شود. تیغه‌های این خودتراش ۳ تیغ به قدری تیز و برنده هستند که حتی پس از ده بار استفاده نسبت به مدل یک بار مصرف ژیلت Mach ۳، همچنان بهتر عمل می‌کند. سری این دستگاه انعطاف پذیر و قابل تعویض است.

برند ژیلت

معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیار شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت درسال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد. ژیلت هم اکنون هم برای آقایان و خانم‌ها محصولات بهداشت شخصی تولید می‌کند. آن چیزی که ما امروزه برای اصلاح از آن استفاده می‌کنیم راه بسیار درازی را پیموده تا به شکل امروزی‌اش به دست ما برسد.

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

خود تراش

جنسیت

آقایان

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای خودتراش ۳ تیغ ژیلت Mach ۳ به همراه یک یدک

  1. رستم زاده

    انصافا من اولش فکر نمی کردم اینقدر قوی باشه. گفتم یه چیز ارزونه یکی دو ماه کار کنه اوکی هست. اما واقعا حرف نداره.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *