خود تراش ژیلت venus به همراه تیغ یدک مدل VGW00765 بسته 5 عددی

  • جنس تیغه از استیل ضد زنگ
  • دارای سری انعطاف پذیر
  • دارای دسته ارگونومیک
  • مناسب برای خانم‌ها
  • به همراه ۵ سر یدک
  • قدرت برندگی بالا
  • دارای نوار ژل
  • ۳ تیغه

369,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

خود تراش ژیلت venus

خود تراش ژیلت venus دارای ۳ تیغه است و با قدرت برندگی بالای خود به راحتی موهای زاید را از پوست جدا می‌کند. این خودتراش ژیلت Venus تولید یکی از معتبرترین و مشهورترین برندهای جهان یعنی ژیلت بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این خودتراش سری انعطاف‌پذیر و دسته ارگونومیک دارد و به سهولت می‌توان با آن کار کرد. جنس تیغه‌های این خودتراش از جنس استیل ضد زنگ است. نوار ژل اصلاح در این محصول کار با آن را ساده‌تر نیز می‌کند. تیغ ژیلت ونوس آبی یک بار مصرف نیست و در حقیقت تا زمانی که نوار ژل آن سالم است می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد.

ژیلت venus یک دسته و ۵ تیغ یدک دارد که هر گاه یکی از آنها کند شود، می‌توان از دیگری استفاده نمود. به طور کلی خودتراش‌ها به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم بندی می‌شوند. هر یک از انواع زنانه و مردانه خودتراش‌ها بر اساس آناتومی بدن خانم‌ها و آقایان تهیه می‌شود. این محصول از برند Gillette برای اپیلاسیون بانوان در نظر گرفته شده است. خود تراش ژیلت Venus که به همراه تیغ یدک عرضه می‌شود در یک بسته‌بندی شکیل و زیبا ارائه می‌شود و با توجه به قیمت مناسبی که دارد، تهیه آن کاملا مقرون به صرفه است. استفاده از تیغ برای اپیلاسیون یکی از کم‌هزینه‌ترین، بدون دردترین و رایج‌ترین راه‌ها برای خلاص شدن از موهای زاید است.

برند ژیلت

معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیار شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت درسال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد. ژیلت هم اکنون هم برای آقایان و خانم‌ها محصولات بهداشت شخصی تولید می‌کند. آن چیزی که ما امروزه برای اصلاح از آن استفاده می‌کنیم راه بسیار درازی را پیموده تا به شکل امروزی‌اش به دست ما برسد.

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

خود تراش

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خود تراش ژیلت venus به همراه تیغ یدک مدل VGW00765 بسته 5 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *