تیغ یدک ژیلت 5 Fusion بسته 4 عددی

تیغ یدک ژیلت 5 Fusion بسته 4 عددی شامل تیغ هایی مخصوص این ژیلت منحصر به فرد است که در بسته ۴ عددی برای شما عزیزان عرضه شده است.

490,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

تیغ یدک ژیلت 5 Fusion بسته 4 عددی

تیغ یدک ژیلت 5 Fusion بسته 4 عددی شامل تیغ هایی مخصوص این ژیلت منحصر به فرد است که در بسته ۴ عددی برای شما عزیزان عرضه شده است.
این روزها برای اصلاح صورت آقایان ابزارهای مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای تنوع قابل توجه‌ای هستند. یکی از این ابزارها که از اولین نمونه‌ها است خودتراش است. یکی از بهترین برندها در ساخت خودتراش، ژیلت (Gillette) است. خودتراش‌ها به دو گروه مردانه و زنانه تقسیم می‌شوند که انواع زنانه با توجه به آناتومی بدن خانم‌ها و پوست حساس‌ترشان ساخته می‌شوند.

اما نمونه‌های متنوع‌تری برای آقایان نیز وجود دارد که با توجه به نوع پوست و میزان حساسیت آن قابل استفاده‌اند. یکی از این نمونه‌ها خود تراش فیوژن پاور ژیلت است. سری آن دارای 5 تیغه از جنس استیل ضد زنگ است که به اصلاح راحت‌تر آقایان کمک می‌کنداین تیغ‌ها به صورتی بسیار نزدیک به هم قرار دارند تا اصلاحی دقیق را انجام دهند.

وجود نوار ژلی قرار گرفته در بالای تیغ‌ها کمک می‌کند تا هنگام استفاده، بر روی صورت مقداری کف تولید کرده و حرکت آن بر روی صورت راحت‌تر انجام شود. در نوار ژلی این خود‌تراش ازعصاره آلوئه‌ورا و ویتامین E استفاده شده تا از ایجاد التهاب و حسایت جلوگیری شود. همچنین یک تیغ در قسمت پشت سری قرار دارد که برای ایجاد خط ریش کاربرد دارد. تیغ یدک ژیلت 5 Fusion بسته 4 عددی حاوی 4 عدد تیغ یدک فیوژن ساده است در یک بسته بندی است. خرید و استفاده از آن اصلاحی نرم و راحت را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

برند ژیلت

معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیار شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت درسال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد. ژیلت هم اکنون هم برای آقایان و خانم‌ها محصولات بهداشت شخصی تولید می‌کند. آن چیزی که ما امروزه برای اصلاح از آن استفاده می‌کنیم راه بسیار درازی را پیموده تا به شکل امروزی‌اش به دست ما برسد.

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

یدک

جنسیت

آقایان

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای تیغ یدک ژیلت 5 Fusion بسته 4 عددی

  1. ساسان رهنورد

    یک بار برای مدتها با این خرید خودم رو خلاص کردم.
    مرسی از الی مارت و محصولات با کیفیتش.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *