خود تراش ژیلت مدل Fusion 5

خودتراش ۵ تیغه ژیلت مدل Fusion ۵ انتخابی حرفه‌ای برای اصلاح صورت است. وزن سبک، دسته ارگونومیک، نوار لغزنده، کارد محافظ و البته ۵ تیغه ضد زنگ و بسیار نزدیک به هم در هرچه بهتر و راحت‌تر اصلاح پوست به شما کمک خواهند نمود.

330,000 تومان

(دیدگاه کاربر 1)

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

خود تراش ژیلت مدل Fusion 5

خود تراش ژیلت مدل Fusion 5 از 5 تیغ تیز و ساخته شده از استیل ضد زنگ تشکیل شده است طراحی آن به گونه ای ست که اصلاح کردن با آن بسیار راحت انجام می‌شود. تکنولوژی «5 لبه در نزدیکی همدیگر» سختی ها و مشقت های ناشی از سوزش و ناراحتی ها را از بین می‌برد. همچنین با توجه به کیفیت بالای این محصول عملکردی طولانی مدت را برای شما پیش رو خواهد داشت. با توجه به استحکام آن به کاهش اصطکاک روی پوست کمک می‌کند و پوست را بسیار صاف و درخشان می‌کند. در قسمت بالایی این محصول تیغ‌های نوار صابونی تعبیه شده که در هنگام تماس با آب، سطح پوست را لغزنده می‌کند تا تیغ راحت‌تر حرکت کند. این خودتراش فیوژن ژیلت همراه با دو یدک خودتراش اضافه ارائه میشود.

کارایی

اگر تمایل به تجربه یک اصلاح حرفه‌ای و نزدیک‌به‌پوست را دارید خودتراش‌های برند ژیلت مدل فیوژن بهترین انتخاب برای شماست. خودتراش ۵ تیغه ژیلت مدل فیوژن فایو از ۵ تیغه برنده و ضد زنگ با فاصله نزدیک بهم برخوردار است. ارمغان آن یک اصلاح بسیار تمیز و بدون نیاز به بازگشت چندباره به نقاط مختلف پوست است. نوار آبی‌رنگ بالای کارتیج در تماس با آب ماده روان‌کننده ای را روی پوست منتشر می‌کند. این ماده باعث لغزندگی ژیلت بر وی پوست می‌شود. همچنین این نوار حاوی ویتامین E و آلوئ‌ورا بوده که از التهاب و حساسیت پوست جلوگیری می‌کند.

کارایی دیگر نوار ژل تعیین زمان تعویض سری ژیلت است. نوار در طی گذشت زمان، کم‌رنگ شده و می‌تواند زمان کاهش برندگی تیغ‌ها را مشخص نماید. گارد نارنجی‌رنگ در قسمت پایین خودتراش از سطح پوست به خوبی مراقبت نموده و از خراشیدگی و بریدگی جلوگیری می‌کند. سری خودتراش Fusion ۵ انعطاف‌پذیر و متحرک است. این سری به‌راحتی بر روی پوست حرکت نموده و به تمام نقاط قابلیت دسترسی دارد. همچنین قابل تعویض است و پس از کند شدن تیغه‌ها می‌توانید سری ژیلت را تعویض نمایید.

برند ژیلت

معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیار شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت درسال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد.

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

خود تراش

جنسیت

آقایان

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

1 دیدگاه برای خود تراش ژیلت مدل Fusion 5

  1. مصطفی

    یکی از قیمت مناسب ترین و در عین حال پر قدرت ترین خود تراش ژیلت.
    من که ازش خیلی خیلی راضی ام.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *