خود تراش ژیلت مدل بلوتری کامفورت Blue3 Comfort بسته 3 عددی

  • 3 تیغ
  • اصلاحی آسان و سریع
  • دارای دسته ضدلغزش
  • قابلیت چرخش 40 درجه سری
  • دارای نوار روان کننده
  • تا 10 بار قابلیت اصلاح توسط هر خودتراش
  • دارای تیغه های با کیفیت و ضد زنگ
  • ایمن و بهداشتی
  • مناسب صورت و بدن

75,000 تومان

تمام شد!

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

خود تراش ژیلت مدل بلوتری کامفورت

خود تراش ژیلت مدل بلوتری کامفورت Blue3 Comfort یکی از محصولات برند پرطرفدار ژیلت است. در هر بسته‌بندی این محصول، چهار خودتراش برای مصرف آقایان گنجانده شده است. در ساخت نوار روان کننده این خودتراش ژیلت از تکنولوژی کامفورت برای راحتی هرچه بیشتر اصلاح استفاده شده است. این نوار از سه لایه ی ژله ای صابون مانند ساخته شده. این لایه ها حساسیت های پوستی را از بین برده و پوست را نرم و مرطوب نگه میدارند. علاوه بر این مانع از ایجاد خارش در پوست میشود. همچنین از خراشیدگی پوست توسط تیغ های بلوتری ژیلت جلوگیری میکند و عمل اصلاح ریش را سریع تر و راحت تر میکند.

سر متحرک خودتراش ژیلت مدل بلوتری کامفورت کاملاً قابل انعطاف است به طوری که از خطوط صورت پیروی میکند و اصلاحی زیبا و بی نقص را انجام میدهد. همچنین این انعطاف پذیری مانع از آسیب رساندن تیغه ها به پوست میشود. این خودتراش دارای تیغه های ضد زنگ از نوع استیل است که با فاصله نزدیک به هم قرار داده شده اند تا در همگام اصلاح بهترین کارایی را داشته باشند. بلوتری کامفورت دارای دسته ی ارگونومیک نیز است که برای نگه داشتن در دست، دسته ای بسیار راحت و آسان است.

برند ژیلت

معروفترین برند اصلاح در جهان است که نامش بیش از یک قرن است بر زبان ها جاریست. برندی حرفه ای که آنقدر مشهور هست که نیازی به تبلیغ ندارد. ژیلت که در اصل جیلت نام دارد شروع کار خود را با دسته تیغ های سنتی در آمریکا آغاز کرد.مالکیت ژیلت در اختیار شرکت بزرگ پراکتر اند گمبل قرار دارد . شرکت ژیلت درسال 1901 میلادی توسط کینگ سی ژیلت به عنوان تولید کننده تیغ خودتراش در بوستون آمریکا تاسیس شد.

شما می توانید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

کاربرد

خود تراش

جنسیت

آقایان

برند Anker, Baseus, Belkin, Ecoflow, Energizer, Huawei, Logitech, Nillkin, Panasonic, Samsung, Spigen, Xiaomi, آلپسین Alpecin, الد اسپایس - old-spice, اورال بی Oral B, اوسیس Osis, ایزدین Isdin, بلوندمی BlondMe, بناکور Bonacure, پروفشنال, تی جی TIGI, دنس هیر, ردمی Redmi, ژیلت Gillette, سیلوت, شوارتسکف, کئون Keune, کندی Candy, لاجیتک Logitech, میچام Mitchum, نوا NOVA, نیوآ - Nivea, ویکتوریا سکرت Victorias Secret, آلتر Alter

ژیلت Gillette

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خود تراش ژیلت مدل بلوتری کامفورت Blue3 Comfort بسته 3 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *