اسپری مو قوی کئون مناسب حین کار KEUNE Society Hair Spray

نوع :  اسپری قوی کئون
برند :  کئون Keune
حجم :  500 میل
کشور مبدا برند :  هلند
ضمانت اصالت کالا :
تاریخ انقضا :  حداقل 18 ماه
شماره مجوز بهداشت :  8957452083021058
سایر توضیحات: • مناسب برای تمام مدلها
• مناسب استفاده خانم ها و آقایان
• حاوی فیلترهای ضدآفتاب
• نگهدارندگی قوی و بدون ایجاد سنگینی
• بدون ایجاد چسبندگی تارهای مو
• رایحه ی فوق العاده جذاب
• حاوی ویتامین های مورد نیاز مو
• فاکتور نگهدارنده : 8 از 10
• فاکتور درخشان کننده : 6 از 10

480,000 تومان

تضمین امنیت پرداخت

ویژگی ها و کاربرد

اسپری مو قوی کئون

اسپری مو قوی کئون یک نگهدارنده عالی برای انواع موها است و برای حالت دهی و نگه داشتن فوق العاده طراحی و تولید شده است. همچنین به سرعت حالت گرفته و خشک میشود که از این رو میتوانید برای فینیش از آن استفاده کنید. با استفاده از این شما نهایت کیفیت و درخشندگی را تجربه خواهید کرد. حجم این محصول 500 میل است که در شهر آمستردام کشور هلند تولید میشود.

قدرت درخشندگی و براق کنندگی آن نیز حالتی محصور کننده به موها داده تا چشم هر بیننده ای را به موهای شما جذب کند و بهترین ارایش گران و میکاپ آرتیست های دنیا این را به خوبی میدانند که بهترین جاذبه برای دیده شدن صورت هر فرد موهای زیبا و آراسته است. پس به واسطه قدرت یکی از بهترین اسپر موهای دنیا با ایجاد انواع شنیون و حالت های ژرنالی برای مو هر آرایشگری میتواند زیباترین صورت را خلق کند.

کئون :

برند کئون Keune یکی از قدیمی‌ترین برندهای کشور هلند محسوب می‌شود که بیش از 100 سال سابقه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را دارد. این برند در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به سمت محصولات آرایشی و بهداشتی خود جلب کرده است.

شرکت کئون به عنوان محبوب ترین برند سه سال متوالی از نظر بهترین سالن ها و فشن لیست اروپا تخصص خواصی در تولید با کیفیت ترین محصولات آرایشی مو را دارا می باشد. این اسپری مو کئون جزء 5 اسپری قوی جهان با چنیان کیفیت فوق العاده ای تولید شده تا هر ارتیست فشن و هیر استالیستی را دیوانه وار عاشق و مصحور خود سازد.

اسپری مو قوی کئون که منحصرا مناسب سنگین ترین و پیچیده ترین نوع استایل و شینیون ها برای مدت زمان های بسیار طولانی دارای حد اکثر قدرت نگه دارندگی ممکن است. فرمولاسیون به کار رفته در این آن تنها جهت قدرت خارق العاده آن نبوده و از دیگر ویژگی های بارز آن که این محصول را از دیگر محصولات مشابه جدا میکند.

کارایی :

میتوان به حجیم، ضخیم و پر تراکم سازی دراز مدت مو، مقاوم در برابر رطوبت، دارای انواع فیلترهای محافظ در برابر پرتوهای مضر خورشید، حرارت و خشکی که تنها حالت مو را به بهترین حالت ممکن حفظ کرده و بافت مو را به صورت سبک و تار به تار (بدون چسبندگی، سنگینی و افتادگی) پوشش می دهد و ایجاد پیوستگی براقی غیر طبیعی و سنگینی به مو نمی دهد و ظاهری منحصر به فرد را برای مو ایجاد میکند، بلکه این حالت را تا ساعت ها بدون چرب شدن، بی حالت شدن، افتادگی، شکنندگی، پوسته پوسته شدن و خشکی حفظ خواهد کرد نیز اشاره کرد.

همچنین گرفتن وزی، الکتریسیته ساکن، بی روحی پس از شست و شو مو به کمک این محصول نیز جزو خواص منحصر به فرد آن می باشد. کئون در تولید این محصول به عنوان قوی ترین اسپری نگه دارنده مو در لاین مویی خود به واسته ترکیبات غنی از ویتامین به تغذیه، ترمیم و آبرسانی مو نیز پرداخته تا علاوه بر قدرت نگهدارندگی بالایی که دارد نه تنها باعث نازک، شکننده، کدر، ایجاد موخوره، ریزش، خارش، التهاب، خشکی، پوسته پوسته شدن و شوره مو نمیشود بلکه به احیا و بازسازی مو نیز کمک شایانی می کند.

 

ویژگی ها :

1. مناسب برای تمام مدلها
2. مناسب استفاده خانم ها و آقایان
3. حاوی فیلترهای ضدآفتاب
4. نگهدارندگی قوی و بدون ایجاد سنگینی
5. بدون ایجاد چسبندگی تارهای مو
6. رایحه ی فوق العاده جذاب
7. حاوی ویتامین های مورد نیاز مو
8. فاکتور نگهدارنده : 8 از 10
9. فاکتور درخشان کننده : 6 از 10
10. حجم : 500 میل
11. محصول هلند

نحوه استفاده:

برای استفاده از اسپری کئون، آن را در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متری از موهای خود نگه دارید و اسپری کنید. اگر می‌خواهید جلوی موهای خود را اسپری کنید، به این نکته توجه داشته باشید که باید چشمان خود را کامل ببندید و سعی کنید از پاشیده شدن مستقیم اسپری روی پوست جلوگیری کنید.

سایر محصولات:
وکس کئون وزگیر حرفه ای
اسپری کئون فوق قوی 300 میل

شما می تواید این محصول را با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی الی مارت تهیه نمایید.

اطلاعات تکمیلی

نوع محصول

اسپری مو

کاربرد

نگهدارنده مو

نظرات کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسپری مو قوی کئون مناسب حین کار KEUNE Society Hair Spray”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *