مد و زیبایی

معرفی بهترین درمان ضد ریزش مو + قیمت و خرید

معرفی بهترین درمان ضد ریزش مو + قیمت و خرید

معرفی بهترین درمان ضد ریزش مو برای افرادی که دچار ریزش مو شده اند. این محصولات معرفی شده در این لیست علاوه بر متوقف سازی ریزش مو، باعث تقویت ریشه مو و فعال کننده مو می باشد.

اگر شما هم به دنبال یک ضد ریزش قوی مو به همراه تقویت کننده و فعال کننده و رویش مجدد موهای خود هستید، پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مطلب با ما در سایت الی مارت همراه باشید.

 

1- سرم ضد ریزش مو فیتو نواتریکس Phyto Novathrix Hair Loss

سرم ضد ریزش مو فیتو نواتریکس Hair Loss PHYTONOVATHRIX درمان جهانی ضد ریزش مو دارای فرمولی جوان کننده است که به حمایت از موهای نازک در انواع مختلف کمک می کند.به افزایش ضخامت و حجم مو کمک می کند تا موهایی پرتر و شاداب تر داشته باشد.به تحریک سم زدایی سلول های مو و افزایش عمر سلولی کمک می کند. عملکرد آنتی اکسیدانی را برای محافظت از مو فراهم می کند و رشد موهای قوی تر و فیبر مویرگی بهتر را تشویق می کند.

هر کسی ممکن است ریزش مو را تجربه کند. ریزش مو می‌تواند در اثر وراثت، تغییرات هورمونی، شرایط پزشکی یا داروها باشد. یکی از برندهای پیشرو و نوآور در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو، برند فیتو است فیتو با بهرگیری از خواص گیاهان و دانش گیاه‌شناسان و دانشمندان، موفق به ساخت محصولاتی ارزشمند شده که خاصیت درمانی دارند. سرم ضد ریزش مو فیتو نواتریکس راه حلی طبیعی برای درمان انواع ریزش مو هست. سرم ضد ریزش مو فیتو نواتریکس یکی از موثرترین محصولات برند PHYTO است که فرمولی کاملا گیاهی داشته و قادر است مشکل ریزش مو را به شکل چشمگیری کاهش دهد.

ویژگی ها :

1. افزایش استحکام تارهای مو و جلوگیری از ریزش مو
2. افزایش ضخامت تارهای مو و کمک به پرپشتی آن ها
3. درخشان کننده و براق کننده موی سر
4. ایجاد محیطی مناسب برای رویش مجدد مو
5. مقابله با تخریب کلاژن مو
6. تقویت فیبر مو
7. دارای ساختاری بسیار سبک و غیر چرب
8. تحریک سلول های پیش ساز چربی پوست سر
9. مراقبت از مو و پوست سر در برابر آلودگی ها
10. درمان ریزش مو ناشی از بارداری، خستگی، استرس و ….
11. سرشار از ویتامین های مغذی
12. افزایش سرعت رویش تارهای مو
13. تقویت ساختار و بافت پیاز و تارهای مو
14. دارای ترکیبات طبیعی و کاملاً گیاهی

 

روش مصرف :

بهتر است سرم ضد ریزش مو فیتو نواتریکس را با شامپوی ضد ریزش PHYTONOVATHRIX، استفاده نمایید هفته‌ای ۳ بار پس از شستن موها با شامپو، همه‌ی سرم را با استفاده از اپلیکاتور روی تمامی نواحی پوست سر بمالید و به آرامی ماساژ دهید. این سرم نیازی به شست‌وشو ندارد. پس از استفاده می‌توانید به موهایتان حالت دهید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

2- سرم ضد ریزش مو فیتو تقویت کننده Phytocyane Densifying Treatment

سرم ضد ریزش مو فیتو تقویت کننده Phytocyane Densifying Treatment برای جلوگیری از ریزش مو در خانم ها تولید شده است. معمولا ریزش مو در بانوان بر اثر عواملی چون بارداری، خستگی و استرس، مصرف داروهای هورمونی و رژیم های سخت غذایی اتفاق می افتد. که منجر به کم شدن حجم مو می شود. محلول فیتوسیان علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، به زیبایی و جوان ماندن مو نیز کمک می کند.

از دیگر مزایای سرم ضد ریزش مو فیتو فیتوسیان، می توان به رطوبت رسانی و ترمیم تارهای مو با ویتامین های B5 و B6 ،پروتئین هیدرولیز شده سویا نیز اشاره نمود. با توجه به این موارد استفاده از سرم ضد ریزش مو فیتو برای موهای دارای ریزش می تواند زیبایی و استقامت از دست رفته تارهای مو را به آنها بازگردانده و به زیباسازی هر چه بیشتر موها کمک نماید.

ویژگی ها :

1. کمک به بازسازی پیاز مو
2. محافظت از تارهای مو
3. کمک به کراتین سازی موها
4. حاوی عصاره هسته انگور به عنوان آنتی اکسیدان و محافظ
5. تقویت ملانین سازی موها
6. زیباسازی موها در مدت کوتاهی پس از استفاده
7. رطوبت رسانی قوی به تارهای مو
8. سرشار از ویتامین های مغذی
9. حجم 12 عدد ویال 7.5 میلی لیتر

 

روش مصرف :

پس از شامپو کردن ( ترجیحا با شامپو فیتوسیان ) موهایتان را با حوله خشک کنید. سپس یک ویال (آمپول) از سرم ضد ریزش مو فیتو را بر روی پوست سرتان ریخته و به آرامی و با حرکات دورانی ماساژ دهید. دقت نمایید که این سرم نیاز به آبکشی ندارد.

برای ریزش مو شدید سرم فیتوسیان را هفته ای 3بار و در هر بار 1ویال را مصرف کنید. این دوره حداقل باید 3 ماه انجام شود.

برای ریزش مو خفیف هفته ای یک ویال را مصرف کنید، دقت نمایید که برای ماندگاری حتما این روند را یک سال ادامه دهید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

3- شامپو ضد ریزش مو بناکور فعال کننده ریشه BC Activating Shampoo

اولین قدم برای داشتن موهایی سالم، شاداب و پرپشت، تقویت ریشه ی مو است. اگر تار موهای شما ضعیف یا نازک است، اگر به راحتی از ریشه جدا میشود، اگر تراکم پایینی دارد و یا به صورت مداوم ریزش دارد، باید یک فکر اساسی برای آن بکنید. شامپو ضد ریزش بناکور فعال کننده ریشه مو BC Scalp Root Activating Shampoo اولین قدم در رژیم فعال سازی ریشه مو و تقویت پوست سر است که به طور خاص برای موهای نازک ، ضعیف و کم تراکم طراحی شده است. همچنین به کاهش ریزش غیر آسیب شناسی مو کمک می کند. بخش بسیار مهم یک موی سالم وضعیت پوست سر است و محصولات این گروه به طور خاص آن را هدف قرار می دهند. با کارنیتین تارتارات که باعث افزایش تقسیم سلولی و تحریک تولید سلول برای حمایت از شادابی مو می شود. علاوه بر این، تائورین با محافظت از فولیکول های مو در برابر آسیب ، به مبارزه با ریزش مو و افزایش رشد مو کمک می کند. به طور کلی ، این شامپو موها و پوست سر را به آرامی تمیز می کند و کیفیت و شادابی موها را بهبود می بخشد.

ویژگی ها :

1. تقویت کننده پوست سر به جهت تحکیم ساختار مو
2. شامپو فعال کننده برای موهای کم پشت
3. تقویت تار موهای ضعیف و حجم دهی به آن
4. انرژی دهنده پیاز مو برای احیای موها
5. افزایش شادابی و لطافت موها
6. تنظیم چربی سطح پوست سر
7. حاوی تائورین، کارنیتین تارتارات
8. مناسب برای انواع مو، خانم ها / آقایان
9. حجم 250 میل
10. محصول آلمان

 

روش مصرف :

به میزان کافی از شامپو ضد ریزش بناکور فعال کننده ریشه مو BC Scalp Root Activating Shampoo به موهای خود زده و اجازه بدهید 10 دقیقه بماند. سپس آبکشی کنید.

برای افزایش رشد موهایتان میتوانید از شامپو ضد ریزش و فعال کننده استفاده کنید. در سال 2000 کمپانی شوارتسکف آلمان محصولات مراقب از مو بناکور را به بازار عرضه کرده که در صدر آن میتوان به گروه فعال سازی مو اشاره کرد. پس از استفاده از این گروه محصول احساس طراوت و جریان را پوست خود احساس خواهید کرد و از انتخاب محصولات گروه فعال کننده رویش مجدد مو نهایت رضایت را خواهید داشت. همچنین برای تاثیر گذاری بیشتر از سرم فعال کننده ریشه همراه با شامپو ضد ریزش بناکور فعال کننده ریشه مو BC Scalp Root Activating Shampoo استفاده نمایید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

4- تونیک درمانی ضد شوره و ریزش مو آلپسین Alpecin Forte Tonic

تونیک درمانی ضد شوره و ریزش مو آلپسین Alpecin Forte Tonic تسریع کننده جریان خون و تقویت کننده پوست سر و فولیکول هاست و در نتیجه شوره های مقاوم از بین رفته، چربی مو کاهش یافته و از ریزش موها جلوگیری به عمل خواهد آمد و دارای اثری ۲۴ ساعته است و تا استحمام بعدی شوره و چربی را کنترل و یکی از بهترین راه حل‌ها برای رفع مشکل چربی، شوره و ریزش است.

آلپسین – Alpecin یک برند ارائه دهنده محصولات موی مردانه است که بیش از 100 سال سابقه دارد. در سال 1930، دکتر آگوست وولف و سی بروک آلپسین، “اولین تونیک آرایشی مو و پوست سر” را ایجاد کردند. در اوایل دهه 2000، کافئین به دلیل توانایی ترکیبات برای جلوگیری از تأثیر منفی تستوسترون و “انرژی بخشیدن” به مو، اضافه شد.

ویژگی ها :

1. درمان ریزش مو
2. مناسب برای شوره سر چرب
3. تسکین دهنده
4. ضد شوره
5. پوست سر را از شوره های مزاحم رها می کند
6. تنظیم چربی پوست سر
7. از بین برنده سلول های مرده

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

5- شامپو ضد ریزش موهای چرب آلپسین Alpecin ACtive A2

شامپو ضد ریزش موهای چرب آلپسین به منظور درمان ریزش مو چرب فرموله شده است. کنترل‌ کننده ترشح چربی پوست سر نیز است و از زود چرب شدن پوست سر و مو جلوگیری می‌کند. همچنین این شامپو لطافت بخش، درخشان کننده و حالت دهنده مو بوده و باعث ابریشمی شدن موها می‌شود. این محصول علاوه بر کنترل ریزش مو از طریق تقویت پیاز مو و فولیکول‌های مو موجب افزایش تدریجی رشد و ضخامت مو نیز می‌شود.

کارایی این محصول به حدی است که با اولین استفاده متوجه اثرات آن خواهید شد. شامپو آلپسین مدل Active A۲ مخصوص افراد با موهای چرب است، اگر موی خشک و معمولی دارید شامپو a۱ آلپسین مخصوص مو خشک و معمولی است.

این شامپو دارای مواد موثره منتول، پانتنول و کافئین است که هر کدام به نوعی باعث تقویت موها و کنترل چربی مو و پوست سر موثر هستند.

ویژگی ها :

1. جلوگیری از ریزش موها
2. رفع چربی بیش از حد پوست سر
3. مناسب برای پوست و موی چرب
4. مناسب مصرف روزانه
5. حاوی ترکیبات تقویت کننده قوی
6. رفع خارش و التهاب پوست سر
7. افزایش استقامت و استحکام تارهای مو
8. محافظت کننده قوی از تارهای مو

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

6- شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو نیوآ مدل DEEP CLEAN

بیشتر صابون‌ها و شامپو بدن‌ها، موجب از بین رفتن چربی‌هایی می‌شوند
که پوست را به طور طبیعی مرطوب نگه می‌دارند، و در نتیجه پوست خشک می‌شود.
راه حل این مشکل، استفاده از محصولات حاوی مرطوب کننده است.

که این مدل فقط در آلمان تولید شده و مدل دیگر این شامپو در ترکیه تحت لیسانس نیوآ تولید میگردد .
کیفیت این شامپو نیوآ مدل DEEP CLEAN به گونه‌ایست که استفاده از آن‌را هم به صرفه‌تر می‌کند؛
چرا که با چند قطره‌ی کوچک از این شامپو می‌توان کفی فراوان ایجاد کرد
که بتوان با همان یک مرحله، کل بدن را کاملا شستشو داد.
بعد از یک روز کاری شلوغ و پر سر و صدا، گرفتن یک دوش کامل که در آن از شوینده‌هایی با کیفیت، موثر و خوش عطر استفاده شود، می‌تواند با کم‌ترین هزینه‌ها، حال و هوای فرد را آرامش بخشیده و خستگی را از تن بدر کند. نیوآ، همیشه سعی داشته تا بهترین محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن برای مصرف کنندگان ارائه دهد.

ویژگی ها :

بسیاری از شامپو بدن‌ها، لایه ای از مواد مرطوب کننده را برروی پوست باقی می‌گذارند که چربی از دست رفته‌ی پوست را جایگزین می‌کند. شامپو بدن نیوآ برای خانم‌ها و آقایان مناسب است.
شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو نیوآ مدل DEEP CLEAN خاصیت آبرسانی موثری دارد
و با مرطوب نگه داشتن پوست حالت ارتجاعی آن را بهبود می بخشد. PH پوست را متعادل کرده و از نظر متخصصان پوست نیز سازگاری آن با پوست به تایید رسیده است.
شامپوی مو دیپ کلین با اثر تقویت کنندگی بسیار قوی و ضد ریزش دارای فرمولاسیون ویژه و تولید شده در کمپانی اصلی نیوآ آلمان بیرسردورف با حجم 400 میلی لیتر به تصاویر توجه داشته باشید

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

7- شامپو ضد ریزش مائویی احیا کننده مو Maui Moisture Thicken & Restore

شامپو ضد ریزش مائویی احیا کننده مو Maui Moisture Thicken & Restore محصولی است که می‌تواند به شما کمک کند از شر موهای خشک، ضعیف و با انتهای شکننده خلاص شوید. چون در این محصول از ترکیباتی استفاده شده که ضمن پاکسازی مو و پوست سر شما، به تقویت و رطوبت‌رسانی رشته‌های مو هم کمک می‌کند.

از مهم‌ترین ترکیبات مورد استفاده در شامپو ضد ریزش مائویی می‌توان به روغن کرچک، روغن چریش (Neem Tree) و الیاف گیاه بامبو اشاره کرد که هریک برای تغذیه و تقویت مو سرشار از خاصیت هستند.

روغن کرچک یک روغن گیاهی بسیار موثر برای جلوگیری از ریزش مو، آبرسانی به فیبرهای مو و محافظت از مو در برابر آسیب است. روغن چریش هم خواص قابل توجهی در رفع موخوره، بهبود موهای آسیب دیده، برطرف کردن حالت وز در موها و از بین بردن خشکی پوست سر دارد.
همچنین این روغن سرشار از اسیدهای چرب امگا 3، امگا 9 و اسید استئاریک بوده و در تغذیه‌ی فولیکول‌های مو و کنترل چربی پوست سر نقش مهمی دارد.

ویژگی ها :

1. ضد ریزش مو
2. بازسازی و جوانسازی موها
3. آبرسان و ضخیم کننده تارهای مو
4. مخصوص موهای آسیب دیده، رنگ شده و شکننده
5. متعادل‌سازی PH مو و پوست سر
6. حاوی روغن کرچک و الیاف بامبو
7. ترمیم و احیا موها
8. تقویت مو
9. بدون سولفات
10. وگان
11. فاقد پارابن
12 حجم 385 میل
13 محصول آمریکا

 

نحوه استفاده :

موها را در هفته 2 الی 3 بار بشویید. ابتدا موها را خیس کنید. مقداری از شامپو ضد ریزش مائویی را کف سر بریزید و به آرامی ماساژ دهید و بعد از 1 الی 2 دقیقه آب کشی کنید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

8- سرم ضد ریزش و رشد موی فیتو Phyto Lium4 Chronic Thinning

سرم ضد ریزش و رشد موی فیتو Phyto Lium4 Chronic Thinning درمان ریزش موی شدید، مزمن و ژنتیکی است. این محصول یک سرم درمانی قوی برای مقابله با ریزش موی هورمونی و ارثی است که معمولاً در آقایان اتفاق می‌افتد.

سرم ضد ریزش و رشد موی فیتو دارای عملکرد چهارگانه افزایش طول عمر موها، جلوگیری از ریزش هورمونی، افزایش سرعت رشد مو و افزایش تراکم تارهای مو است. سرم ضد ریزش و رشد موی فیتو به‌صورت غنی‌شده در بسته‌بندی‌های آمپولی شکل به نام ویال عرضه می‌شود و بدون نیاز به آبکشی است.

ویژگی ها :

1. افزایش‌دهنده طول عمر موها و محافظت از سلول‌های بنیادی مو
2. جلوگیری از ریزش موی هورمونی
3. افزایش سرعت رشد مو با کمک به کراتین‌سازی در پیاز مو
4. افزایش تراکم تارهای مو با تقویت بافت اطراف پیاز مو
5. کمک به ملانین سازی وکاهش سفیدی موها
6. رطوبت رسانی و ترمیم تارهای مو
7. بدون سولفات و پارابن

 

نحوه استفاده :

از سرم ضد ریزش مو فیتولیوم فیتو باید ۲ بار در هفته و بر روی پوست تمیز کف سر استفاده کرد. پس بعد از شستن موها با شامپو و بعد از استحمام، موها و کف سر را به‌آرامی با حوله خشک کنید. سرم موجود در یک ویال را به کمک نازل اپلیکاتور موجود در بسته‌بندی، به‌آرامی و قسمت به قسمت روی پوست کف سر بریزید. با ملایمت و با سر انگشت خود پوست کف سر را ماساژ دهید تا محتوای محصول پخش و جذب پوست شود. ماساژ به تحریک بهتر پوست سر و جریان خون در زیر آن نیز کمک می‌کند. در ادامه موها را مطابق میل خود حالت دهید.

در استفاده از این محصول، هیچ نیازی به آبکشی و شستشوی مو وجود ندارد و فقط باید اجازه داد سرم جذب شده و تاثیر خود را بگذارد. برند Phyto توصیه می‌کند از سرم ضد ریزش مو فیتولیوم فیتو در دوره 3 ماهه (دو بسته سرم) استفاده کنید تا ریزش مو بطور کامل کنترل شود. همچنین در صورت نیاز از اسپری تقویت کننده رشد مو PHYTOSTIM این برند برای پیشگیری از ریزش دوباره موها یا بعنوان یک نگهدارنده در بین دو دوره‌ی 3 ماهه استفاده از این محصول، استفاده کنید. از طرفی می‌توانید از شامپو تقویت کننده مغذی فیتولیوم یا محصول مشابه و مطمئن دیگر استفاده کرده و اثر درمان را افزایش دهید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

9- شامپو ضد ریزش بناکور فعال کننده رویش مو BC Hair Activator Shampoo

شامپو ضد ریزش بناکور فعال کننده رویش مجدد مو BC Hair Activator Shampoo حجم دهنده موهای نازک و کم پشت، ریشه موهای ضعیف و نازک را تقویت کرده و مانع پیدایش آثار پیری زودهنگام می شود. این شامپو با ملایمت مو و پوست سر را پاکسازی کرده و موها را حجم می دهد.

شامپو فعال کننده حاوی تورین، کارنیتین، تارترات و اکیناسه برای افزایش رشد مو می باشد که تغذیه کننده و انرژی دهنده پیاز مو برای احیای موها است. شامپو ضد ریزش بناکور حاوی پانتنول برای افزایش رطوبت و لطافت موها می باشد. استفاده از این محصول موهایی مقاوم و پرپشت را برای شما به ارمغان می آورد.

برای افزایش رشد موهایتان میتوانید از شامپو ضد ریزش و فعال کننده استفاده کنید. در سال 2000 کمپانی شوارتسکف آلمان محصولات مراقب از مو بناکور را به بازار عرضه کرده که در صدر آن میتوان به گروه فعال سازی مو اشاره کرد.

پس از استفاده از این گروه محصول احساس طراوت و جریان را پوست خود احساس خواهید کرد و از انتخاب محصولات گروه فعال کننده رویش مجدد مو نهایت رضایت را خواهید داشت. همچنین برای تاثیر گذاری بیشتر از سرم فعال کننده ریشه بناکور همراه با شامپو ضد ریزش بناکور استفاده نمایید

ویژگی ها :

• شامپو فعال کننده برای موهای کم پشت
• حجم دهنده موهای نازک و کم پشت
• انرژی دهنده پیاز مو برای احیای موها
• افزایش رطوبت و لطافت موها
• تنظیم چربی سطح پوست سر
• حاوی تورین، کارنیتین، تارترات و اکیناسه
• حجم 250 میل
• محصول آلمان

 

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

10- شامپو ضد ریزش فیتو انرژی بخش نواتریکس Phyto Novathrix Shampoo

شامپو ضد ریزش فیتو انرژی بخش نواتریکس Phyto Novathrix Shampoo یک مکمــل ضرور است که با تقویت فیبرهای مو از ریزش مو جلوگیری می‌کند. این شامپو حاوی مواد گیاهی فعال است که استحکام مو را بهبود می‌بخشد. شامپو تقویت و ضخیم کننده مو نواتریکس فیتو ، حاوی عصاره فعال گوارانا است که انرژی بخش بوده و نشاط و ضخامت مو را بازمی‌گرداند. عصاره جلبک قرمز بسیار مغذی بوده و موها را تقویت می‌کند.

شامپو ضد ریزش فیتو مدل نواتریکس، فرمولاسیونی غنی دارد که رشد مو را تحریک کرده و موجب احیا و بازسازی آن می‌شود. فرمول این شامپو فاقد پارابن، سولفات و سیلیکون بوده و برای انواع مو مناسب است. شامپو NOVATHRIX فیتو بهترین انتخاب برای افرادی است که موهای نازک و ضعیف دارند و موی آنها نیاز به محرک و تقویت کننده دارد. شامپو نواتریکس، به درمان انواع ریزش مو (هورمونی، موقت، مزمن یا شدید) کمک می‌کند.

ویژگی ها :

1. تقویت کننده و مغذی
2. محافظ مو
3. استحکام دهنده
4. فرمولاسیون گیاهی موثر
5. کمک به جلوگیری از انواع ریزش مو
6. ضخیم کننده مو
7. ایده آل برای موهای نازک و ضعیف
8. حاوی عصاره گوارانا، عصاره جلبک قرمز و عصاره گیاه دم اسب
9. انرژی زا
10. محرک پوست سر برای رشد مو
11. بدون سولفات، پارابن و سیلیکون

 

روش مصرف :

مقدار مناسبی از شامپو ضد ریزش فیتو را روی پوست مرطوب سر به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید به مدت ۲ دقیقه بماند و سپس آبکشی کنید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

11- شامپو تقویت کننده فیتو ضد ریزش برای خانم ها PhytoCyane thinning hair

شامپو تقویت کننده فیتو ضد ریزش برای خانم ها Phyto Cyane thinning hair یک شامپو مخصوص خانم ها است که به بازگرداندن تراکم و درخشش به موها کمک می کند. شامپو تقویت کننده فیتو کمک می کند که پوست سر تقویت شده و موهای شما سالم تر، قوی تر و ضخیم تر از همیشه به نظر برسند. شامپو فیتوسیان می تواند ریزش مو را خصوصا در خانم های باردار درمان کند.

ترکیبات موثر شامپو تقویت کننده فیتو سیان :

جینکو بیلوبا:
جینکو بیلوبا یکی از قدیمی ترین درختان ادویه ای دنیا است. از برگ های این درخت عصاره ای استخراج می شود که برای کاهش ریزش مو، تقویت گردش خون در مو و همچنین رسیدن مواد مغذی به الیاف مو بسیار موثر است.

عصاره انگور:
عصاره انگور حاوی مقادیر زیادی از ترکیبات آنتی اکسیدان است که به افزایش گردش خون و تحریک رشد مو کمک می کنند. در عین حال، عصاره انگور می تواند فولیکول های مو را تقویت کرده که به افزایش درخشش و حالت پذیری موها منجر می شود.

پروتئین گندم:
پروتئین گندم می تواند به راحتی جذب ساختار مو شده و موهای آسیب دیده را ترمیم کند. موهایی که دچار نازکی شده اند، با جذب پروتئین گندم می توانند ضخامت قبلی خود را بازیابی کرده و افزایش حجم داشته باشند.

ویژگی ها :

1. احیا کننده تارهای مو
2. تقویت کننده پوست سر
3. افزایش تراکم و حجم موها
4. افزایش سلامت و شادابی موها
5. درمان کننده ریزش مو خصوصا در دوران باردار مناسب برای موهای کم حجم
6. مناسب برای خانم ها
7. کمک به درخشش و متراکم شدن مجدد موی سر بانوان
8. بدون پارابن

 

روش مصرف :

بهتر است از شامپو تقویت کننده فیتو قبل از استفاده از سرم احیا کننده فیتوسیان و یا به عنوان یک شامپوی روزانه استفاده کنید. برای این منظور موهای خود را مرطوب کرده و مقداری از شامپو را به آرامی روی موها قرار داده و ماساژ دهید. بعد از 2 دقیقه می توانید موها را آبکشی کنید. در صورت نیاز می توانید این مراحل را دوباره تکرار کنید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

12- تونیک فعال کننده رویش مو بناکور تقویت کننده BC Hair Activator Tonic

فعال کننده رویش مو نسل جدیدی از فرآورده های آرایشی بهداشتی هستند که در ادامه به معرفی آن میپردازیم. فعال کننده رویش مو شوارتسکف بناکور دارای مواد مؤثر بسیار فعال درصد خلوص بالا و قدرت جذب فوق العاده می باشند. بدین ترتیب اثر داروهای موضعی به شکل تونیک از فرآورده های معمولی بیشتر است. فعال کننده رویش مو بناکور با دارا بودن مواد مؤثر خاص گیاهی، پپتیدها، عناصر کمیاب و ویتامین های ضروری جهت رشد مو قادر است ریزش مو را به سرعت متوقف سازد و رشد مجدد موها را افزایش دهد. مواد مؤثر موجود در تونیک فعال کننده رویش مو بناکور باعث مهار آنزیم 5 آلفا رودکتاز می شوند و از تبدیل تستسترون به فرم فعال جلوگیری می کنند. از سوی دیگر گردش خون در اطراف فولیکول ها بهبود می یابد تا اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز متابولیسم سلولها را در اختیار فولیکول مو قرار دهد و مواد زاید را از محل دور کند. وجود ویتامین های ضروری برای رشد مو و عناصر کمیاب باعث شده تا کمبود های مربوط به ریشه مو نیز به طور کامل رفع گردد.

ویژگی ها :

• دارای عملکرد چند جانبه در راستای توقف ریزش مو و افزایش رشد آن
• مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز، از مهمترین عوامل ریزش مو
• حاوی عصاره ریشه ماکا، با اثرات اثبات شده در رویش مجدد مو
• تقویت گردش خون پوست سر جهت تسریع اکسیژن رسانی به فولیکول های مو
• افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو
• تنظیم ترشح غدد چربی پوست سر
• فعال کننده ریشه مو
• حجم 100 میل
• محصول آلمان

 

روش مصرف :

موهای خود را با شامپو تقویتی و ضد ریزش مو شستشو دهید. پس از خشک کردن هنگامی که موها رطوبت مختصری دارند تونیک فعال کننده رویش مو بناکور را چند بار روی پوست سر اسپری نمایید و به کمک انگشتان چند دقیقه ماساژ دهید. در دو هفته اول، مصرف را به 1 روز درمیان روزانه انجام دهید و در ادامه با توجه به الگوی ریزش، هفته ای 1 تا 2 مرتبه مصرف را تکرار نمایید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

13- شامپو ضد ریزش کئون تقویت کننده keune derma activate

شامپو ضد ریزش کئون موجب جوانسازی بافت های موی سر شده و از ریزش مو جلوگیری می کند. اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که از ریزش مو رنج می برید، شما عاشق این محصول خواهید شد. هنگامی که پوست سر متعادل نیست، برخی از افراد موقتاً دچار ریزش می شوند. محصولات DERMA ACTIVATE با دارا بودن ویتامین H موجب تقویت کراتین موجود در مو شده و ریزش را به شدت کاهش می دهد.

این محصول در عین حال با دارا بودن کافئین موجب افزایش گردش خون در سطح سر شده که موجبات رشد مو را فراهم می آورد. شامپو جوان کننده به بهترین وجه برای افرادی که پوست سرشان حساس شده و موهای ظریف و نازکی دارند مناسب است. مواد معدنی ضروری در ترکیب با فناوری احیا کنندگی، از مراحل اولیه ریزش مو جلوگیری می کند. با استفاده مداوم از این محصول موهای شما ضخیم تر، حجیم تر و درخشان تر خواهد شد.

ویژگی ها :

1. احیا کننده ی موهای نازک و ظریف
2. مناسب پوست سر حساس
3. این شامپو موهای شما را ضخیم تر و درخشان تر می کند
4. تقویت کننده و حجم دهنده مو
5. ویتامین H , B5

 

روش مصرف :

ابتدا مقدار کمی از شامپو را روی موهای مرطوب ماساژ دهید و بعد از 5 دقیقه بشورید و آبکشی کنید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

 

14- شامپو ضد شوره و ریزش آلپسین دابل افکت Alpecin Double Effect

دو مشکل شایع پوست سر که مردان دچار آن هستند : ریزش مو و شوره سر میباشند.
تحقیقات دکتر ولف منجر به تولید شامپویی شد که همزمان هر دو مشکل را برطرف میکند: دابل افکت کافئین شامپو آلپسین

در قدم اول دابل افکت کافئین شامپو با سست نمودن سلول های لایه شاخی پوست باعث برداشته شدن کامل شوره ها از پوست سر میگردد. از دیدگاه علم درماتولوژی ، مصرف ترکیبی دو ماده موثر ضد شوره : سالیسلیک اسید و اکتوپیروکس توصیه شده است زیرا این ترکیبات از لحاط دیدگاه درماتولوژیک ، کاملا برای درمان شوره های عادی موثر هستند. در گذشته این ترکیب خاص تنها در محصولات داروخانه ای یافت می شد که به عنوان محلول های ضد شوره مورد استفاده قرار می گرفتند. این ترکیب باعث لایه برداری ملایم از سطح پوست سر و رفع خارش آن می گردد.

برداشته شدن شوره ها راه را برای نفوذ کمپلکس کافیین باز می نماید. شامپو کافئینه دابل افکت الپسین حاوی مقادیر بالایی از کافیین می باشد که در هنگام شستشو موها به ریشه های مو نفوذ می کند و پس از 2 دقیقه کافیین ، روی ریشه های مو قابل ردیابی است. این مواد موثره باعث بوجود اوردن یک منبع انرژی 24 ساعته می گردند ودر نتیجه از ریشه های مو در برابر ریزش زود هنگام محافظت می گردد.

ویژگی ها :

1. ضد شوره و مناسب برای ریزش مو
2. این محصول اثر تسکین دهنده و ضدالتهابی دارد
3. خاصیت آنتی باکتریال
4. ضد عفونی کننده پوست سر
5. پیاز مو را به صورت عمقی تغذیه می‌کند
6. دارای پروتئین هیدرولیز شده گندم
7. تقویت ریشه مو به دلیل وجود کافئین
8. موجب شادابی و لطافت موها می‌شود
9. دارای ویتامین

 

روش مصرف :

ابتدا مقدار کمی از شامپو را روی موهای مرطوب ماساژ دهید و بعد از 5 دقیقه بشورید و آبکشی کنید.

قیمت و لینک خرید:

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه الی مارت با ضمانت اصالت کالا و اطمینان خاطر خریداری کنید. مشاهده و خرید

 

امیدواریم که این معرفی برای شما مفید بوده باشد. ما در فروشگاه الی مارت همواره در تلاش هستیم تا بهترین برندهای بهداشتی و زیبایی برای مراقبت از پوست و مو را به شما معرفی کنیم.

یک فکر در مورد “معرفی بهترین درمان ضد ریزش مو + قیمت و خرید

  1. الینا مجدی پور گفت:

    سلام. من جدیدا وقتی میرم حموم کلی از موهام موقع حموم کردن میریزه و بماند اینکه موقع شونه زدن هم باز کلی از موهام رو دارم از دست میدم. یکم نگران شدم. به نظرتون کدوم یک از این محصولات معرفی شده می تونه برای موهای من که خشک و شکننده هم هست مفید باشه؟

  2. جمیله روزگار گفت:

    سلام. ممنون از شما بابت معرفی این محصولات خوب ضد ریزش. اتفاقا قبل از اینکه این مقاله رو بخونم تصمیم گرفته بودم که همین محصول شماره 5 رو که معرفی کردید و توضیح دادید رو خریداری کنم. برای موهای من هم که چرب هست قطعا مناسب خواهد بود.

  3. نرمین تهوری گفت:

    وقتتون بخیر. من از این لیست شما یک سرم ضد ریزش سفارش دادم و الان یک هفته ای میشه که دارم ازش استفاده می کنم. خیلی راضی هستم و خدا قوت.

  4. سکینه مقدم جوهری گفت:

    من به شدت ریزش مو داشتم که با معرفی این محصولات مصمم شدم شامپو ضد ریزش مائویی رو خریداری کنم که الان چند هفته ای میشه دارم ازش استفاده می کنم. خیلی خیلی موثر بوده و یه جورایی برای طراوت و شادابی مو هم بسیار مفیده.

  5. شهره گفت:

    سلام. خیلی ممنون از این معرفی خوب. من هم یه زمانی ریزش مو داشتم که با شامپو ضد ریزش که از سایت شما سفارش دادم مشکلم حل شد. واقعا همه محصولاتتون عالی و درجه یک هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *