مد و زیبایی, سبک زندگی

سرم مو برای انواع موهای خشک و وز، آسیب دیده، چرب و فر

سرم مو

سرم مو برای انواع موهای خشک و وز، آسیب دیده، چرب و فر

سرم‌ مو با توجه به کاربرد و ویژگی شان را در دسته بندی های مختلف را در ادامه معرفی کرده ایم پس با الی مارت همراه باشید. داشتن موهایی سالم، پرپشت، زیبا و براق آرزوی هر انسانی است. یکی از راه‌های تحقق این آرزو، استفاده از سرم مو است. سرم های مو با برندهای مختلفی در بازار موجود هستند، با این وجود کار شما در انتخاب سرم مو سخت می شود‌. از این رو در این مقاله به معرفیبهترین سرم مومی پردازیم. اگر شما هم به دنبال انواع سرم مو متناسب با نوع موی خود هستید، مطالعه این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر را به هیچ عنوان از دست ندهید.

یکی از مهم‌ترین جلوه های زیبایی در چهره افراد، داشتن موهایی سالم، پرپشت و براق است. با مراقبت کردن از موهای خود، می‌توان از مشکلات احتمالی جلوگیری کرد. راه‌های بسیاری برای حفاظت از مو ها وجود دارد.

باید به این نکته توجه داشت که مراقبت از مو، دارای فاکتورهای مهمی است، که یکی از بهترین راه حفاظت از مو های آسیب دیده استفاده از بهترین سرم ‌مو برای موهای آسیب دیده است.

جنس مو، میزان ریزش مو، شوره‌ی سر و میزان آسیب دیدگی آن. برنامه‌ی مراقبت از مو، یک برنامه دائمی و بلند مدت است، چراکه قطع کردن روند رسیدگی، باعث بی‌نتیجه ماندن مراقبت می‌شود.

حفظ سلامتی موی سر

یک عادت مناسب روزانه، می تواند موهای افراد را از مو خوره، آسیب ناشی از رنگ و دکلره، ریزش و شوره، محافظت نماید. راه‌های ساده‌ای برای نگه‌داری از مو وجود دارد مثل استفاده از ماسک و شامپوی مناسب. توجه به اینکه جنس و مدل مو چیست، می‌تواند به‌راحتی به ما در انتخاب شامپو و ماسک کمک کند.

یکی دیگر از نکات مهم، نشستن بیش از حد موها در طول هفته است. همینطور شستن موها با آب ولرم، به براق شدن موها کمک می‌کند. نکته‌ی قابل توجه دیگر آن است که موها به‌طور مداوم شانه زده شود.

همینطور ورزش کردن علاوه بر هزاران خاصیت دیگری که دارا است. به داشتن موی سالم و براق نیز کمک می‌کند. ورزش کردن، با کاهش استرس و اضطراب، به سلامت جسمی و روحی افراد کمک به‌سزایی می‌کند.

دیگر عوامل موثر در سلامت مو، خشک کردن آن‌ها در دمای طبیعی اتاق است. باد سشوار، رطوبت مو را از بین می‌برد. همچنین داشتن یک رژیم غذایی سالم، به حفظ سلامت موها کمک شایانی می‌کند.

مزیت های استفاده از سرم مو چیست؟

برای آن دسته از موهایی که زيبايي و درخشندگي خود را به واسطه آلودگي هوا ، کتيفي ، غبار و نورشورشيد از دست داده اند ، بهترین سرم مو را براي استفاده در صورتي که به طور معمول ماده سيليکون ماده اصلي تشويق كننده آن است ، لازم است.

سرم مو فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر است و معمولاً بعد از هر بار شستشو استفاده می شود که باعث براقیت بیشتر موها می شود و به شخص اجازه می دهد موهای خود را به دلخواه حالت دهد.

این محصول برای سبک سازی ، درخشش ، محافظت از موهای آسیب دیده و جلوگیری از ریزش مو تولید شده است. سیلیکون های موجود در سرم به کوتیکول های مو متصل می شوند و برخی از خواص را در موارد مختلف باقی می گذارند:

  1. سرم مو رنگ مو را روشن می کند و همچنین آن را براق می کند.
  2. این لایه محافظ ، به ویژه پس از خشک شدن با ضربه ، از الکتریسیته ساکن جلوگیری می کند.
  3. سیلیکون های موجود در این محصول منجر به احساس نرمی و ابریشم و براق شدن مو می شوند.
  4. خاصیت ضد چسبندگی سرم مو از آن در برابر آلودگی ، گرد و غبار و اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.
  5. برخلاف کرم ها و واکس مو ، این محصول چرب نیست و مانند ژل ، چسبناک نیست و حالت پوسته ای مو ایجاد نمی کند.
  6. در برابر آسیب های محیطی و صدمه به حالت دادن به مو محافظت می کند و لایه ای از مو ایجاد می کند. این لایه محافظ همچنین رطوبت مو را حفظ می کند.

راهنمای خرید و انتخاب بهترین سرم ‌مو

استفاده از سرم های مو حاوی محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش در اولویت است. زیرا این محصولات از مو در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کنند. نیازی نیست که فکر کنید سرم مو محصولی لوکس و گران قیمت است.

این محصولات ، به ویژه انواع طبیعی آنها ، قیمت مناسبی دارند. تهیه این سرم ها از داروخانه ها ، مراکز معتبر تحویل لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین تولید کنندگان واقعی اینگونه محصولات ، بهترین روش برای خرید سرم ‌مو است.

بهترین سرم برای انواع مو مناسب است و به طور خاص برای موهای خاص تولید نمی شود. استفاده از این نوع محصولات برای هر جنس و سنی مناسب و دلپذیر است زیرا به مو نمی چسبد و ظاهری تازه و براق ایجاد می کند.

مواد موجود در سرم ها حاوی مواد شیمیایی نیستند ، بنابراین به مو آسیب نمی رسانند. از آنجا که محصول کمی چرب است. برای موهای بلند فقط اندازه کف دست کافی است.

استفاده از سرم مو

سرم باید روی موهای خیس استفاده شود. برخی معتقدند که می توان از سرم روی موهای خشک استفاده کرد ، اما این اشتباه است ، این محصول تأثیر بیشتری روی موهای خیس دارد. خودتان انرا آزمایش کنید.

استفاده از سرم برای موهای نازک توصیه نمی شود. برخی از افراد موهای نازک دارند و برخی دیگر موهایی ضخیم دارند. این محصول برای این دسته مو مناسب نیست زیرا موهای چرب و نازک را نشان می دهد.

از سرم ها برای براق شدن مو استفاده می شود. یک سرم خوب باعث براقیت بیشتر موهای آسیب دیده (روشهایی که باعث آسیب به موها می شوند:فر کردن مو، اتو مو ) می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *